Achizitie publica - acord cadru de furnizre carne si salamuri
Detaliu pentru invitatia numarul 341725
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341725/12.01.2013
Denumire contract: acord cadru de furnizre carne si salamuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA LOGISTICACod fiscal: 4267060, Adresa: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 213156468, Fax: +40 213132761
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050035, telefon: +40 213156468, fax: +40 213132761, persoana de contact: Medrut Cristina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala Logistica str. Eforie nr.3, sector5 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: acord cadru de furnizre carne si salamuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 3
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare carne si salamuri
II.1.6) CPV: 15110000-2 - Carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 109, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 1650 lei. Valoarea garantiei pe fiecare lot in parte se regaseste in Anexa B. Perioada de valabilitate a garantiei de participare 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Mod de constituire: garantia de participare se poate constitui in oricare din formele prevazute la art.86 din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, mai putin fila CEC. Cont garantii nr.RO31TREZ7055005XXX000169 ? Trezorerie Sector 5 Bucuresti, cod Fiscal 4267060;Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor de gar. pentru particip. vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, de catre comisia de evaluare.Eliberarea gar de particip. se va face in conf cu prev. art.88 din H.G. nr.925/2006. Data la care se va face echivalenta leu/euro va fi cu doua zile inainte de data depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5%din valoarea contractului subsecvent de furnizare fara TVA, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (formular orientativ nr.12). In cazul IMM se va prez.o Declaratie pe pr.raspundere priv.incadr.in categ IMM compl.cf.Anexei 1 din Legea nr.3456/2004, prez.in original
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora In cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de a subcontracta parte / parti din contract, se va completa Formularul nr. 8 ? Declaratie privind lista subcontractantilor si partea / partile din contract care sunt indeplinite de acestia., Mostre?Operatorul economic va prezenta, in mod obligatoriu, pana la data limita de depunere a ofertelor, mostre pentru fiecare lot, respectiv sortiment ofertat, insotite de buletin de analiza emis de un laborator de analize neutru, autorizat., Autorizatii sanitar-veterinare pentru mijloace de transport, certificate sanitar veterinare de transport pentru produse de origine animala si alte marfuri supuse controlului sanitar-veterinar, conform art.18 din O.G. nr.42 din 29.01.2004 cu modificarile ulterioare. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au implementat si mentin o procedura sau proceduri permanente bazate pe principiile HACCP, conform prevederilor HG 924/2005.Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiasa ca operatorul economic ofertant a implementat si mentine o procedura sau proceduri permanente bazate pe principiile HACCP, conform prevederilor H.G. nr. 924/2005, sau Certificat HACCP (ISO 22000) in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.01.2013 15:50