Achizitie publica - ACORD CADRU DE FURNNIZARE PAINE NEAGRA 300 g SI PAINE NEAGRA ACLORIDA 300g
Detaliu pentru invitatia numarul 347773
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347773/31.05.2013
Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNNIZARE PAINE NEAGRA 300 g SI PAINE NEAGRA ACLORIDA 300g
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARECod fiscal: 3694594, Adresa: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Telefon: +40 262205100-2369, Fax: +40 262276358
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Romania, cod postal: 430031, telefon: +40 262205100-2114, fax: +40 262275904, persoana de contact: LUPU ANDREEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE, STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Romania - CAPELA SPITALULUI(PARTER)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE FURNNIZARE PAINE NEAGRA 300 g SI PAINE NEAGRA ACLORIDA 300g
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: - conform caietului de sarcini care cuprinde achizitia a 2 loturiCantitate maxima/ 12 luni: Lot 1. PAINE NEAGRA 300g :211200 bucati / 12 luniLot 2. PAINE NEAGRA ACLORIDA 300g :184800 bucati / 12 luniCantitatea maxima estimata a unui contract subsecvent: Lot 1. PAINE NEAGRA 300g :105600 bucatiLot 2. PAINE NEAGRA ACLORIDA 300g :92400 bucati
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 33, 000 - 396, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Nr.Lot Denumire produs Garantie de participare1 PAINE NEAGRA la 300g/ buc - 2200Ron2 PAINE NEAGRA ACLORIDA la 300g/buc - 1900 RonNota: Ofertantii cu statut de IMM-uri vor prezenta toate documentele legale care certifica acest lucru, acestia beneficiind de legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Perioada de valabilitate a garantiei de participare se raporteaza la termenul limita de primire a ofertelor.Garantiile de participare se pot constitui astfel: Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata, In caz de depunerea a unei contestatii din partea unui ofertant la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, la care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma calculata conform art. 278^1 din OUG 24/2006, art. 1, alineat (a).De asemenea, ca urmare a art. 87 din HG 925/2006, alineat(1) autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: *Declaratii privind eligibilitatea- completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 1 din sectiunea 3.*DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE181 DIN OUG 34/2006-- completata in conformitate cu Formularul nr.2 din sectiunea 3*DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1 DIN OUG 34/2006* Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Ec. Pintea Sorina ? ManagerEc. Checiches Marcela ? Dir.Financiar ContabilEc. Lupu Andreea ? Birou AchizitiiEc.Ing. Maar Gabriela ? Sef Birou AchizitiiJr.Horgos Alize ? Sef Birou JuridicEc. Zola Ioan ? Coordonator Bloc AlimentarEc. Giurgi Adriana- Birou AchizitiiEc.Ing. Santa Ionel ? Birou Achizitii- completata in conformitate cu Formularul nr.3 din sectiunea 3* Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010 - se solicita declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"- se solicita declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" ? completata in conformitate cu Formularul nr. 5 din sectiunea 3 .Nota: in cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificatulconstatatoremis de Oficiul National al Registrului Comertului / autorizatie de functionare/ altele echivalenteInformatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei si se va prezenta in original, , copie legalizata sau copie semnata si stampilata de ofertant ?CONFORM CU ORIGINLAUL?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostra :1 bucata din fiecare produs ofertat. Mostra se va trimite impreuna cu documentele de participare la adresa autoritatii contractante si se vor depune la Registratura spitalului cel tarziu la data si ora limita stabilite in invitatia de participare, Declaratie in care sa se specificeca autovehiculelecu care se vor livra produsele care fac obiectul contractuluisunt autorizate din punctde vedere sanitar ? veterinar pentru transportul alimentelor.Declaratie care trebuie sa fie conforma cuOrdinului Ministerului Sanatatii nr.976/1998 pentru aprobarea- Normelor de igiena pentru productia, prelucrarea, depozitarea, pastrarea, transportul si desfacerea alimentelor- Cap.4, cu completarile si modificarile ulterioare., Lista principalelor livrari in ultimii 3ani - Lista principalelor livrari va fi insotita de cel putin un document/ contract/ proces-verbal de receptie prin care beneficiarii sa confirme furnizarea de produse similare si va fi completata in conformitate cu Formularul nr.6Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 09:50
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 15:19