Achizitie publica - Acord-cadru de hranire a persoanelor private de libertate din arestul Inspectoratului de Politie Judetean Calarasi
Detaliu pentru invitatia numarul 342084
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342084/28.01.2013
Denumire contract: Acord-cadru de hranire a persoanelor private de libertate din arestul Inspectoratului de Politie Judetean Calarasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN CALARASICod fiscal: 3797115, Adresa: B-DUL. REPUBLICIINR. 44A, Calarasi, Telefon: +40 0242306231, Fax: +40 0242318123
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: MUN. CALARASIB-DUL. REPUBLICIINR. 44JUD. CALARASI, Calarasi, Romania, cod postal: 910005, telefon: +40 242306231, fax: +40 242318123, persoana de contact: SINEL ANGHEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: MUN. CALARASIB-DUL. REPUBLICIINR. 44JUD. CALARASI, Calarasi, Romania, cod postal: 910005, telefon: +40 242306231, fax: +40 242318123, persoana de contact: SINEL ANGHEL
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru de hranire a persoanelor private de libertate din arestul Inspectoratului de Politie Judetean Calarasi
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de servicii de hranire a persoanelor private de libertate aflate in arestul Inspectoratului de Politie Judetean Calarasi. Se va incheia cate un acord?cadru pentru fiecare lot in parte, cu ofertantul desemnat castigator al lotului respectiv.
II.1.6) CPV: 55520000-1 - Servicii de catering (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 16, 110.4 - 438, 473.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constitue astfel astfel: lotul1-4100lei; lotul2-400lei; lotul3-15lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limita de primire a ofertelor, inclusiv. Garantia de participare se va constitui conform prevederilor art. 86, alin (1) din HG 925/2006. Daca garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, acesta se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (conform formularului nr. 8). Acest instrument de garantare trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art. 87 din H.G. nr.925/2006 si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina sumele in conditiile art. 278 ind. 1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, virarea sumelor se va face in contul I.P.J. Calarasi RO53TREZ2015005XXX000175, Trezoreria Calarasi, Cod Fiscal 3797115, conform prevederilor art. 86 alin (6) din H.G. nr.925/2006. Documentul in baza caruia se face viramentul trebuie certificat de banca emitenta. Pentru viramentul facut in sistem ?on-line?, documentul prin care se atesta efectuarea tranzactiei va fi semnat si stampilat de reprezentantul legal al operatorului economic. Constituirea prin virament a garantiei de participare se va face numai in nume proriu, nefiind acceptata constituirea acesteia de catre terte persoane in numele ofertantilor. Garantia de participare emisa in alta limba decat cea romana va fi prezentata in original si va fi insotitadetraducereaautorizata in limba romana. Garantia de participare va fi retinuta de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute de art. 87 din HG 925/2006 si art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006. In cazul depunerii de oferta comuna, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului.
Garantie de buna executie
Se solicita constituirea garantiei de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat. Garantia de buna executie se poate constitui in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din HG 925/2006, conform modelului din formularul nr. 10. In acest caz, documentul de constituire a garantiei de buna executie va fi prezentat in original autoritatii contractante in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii fiecarui contract subsecvent. Garantia de buna executie se mai poate constitui si prin retineri succesive din sumele facturate (pana la concurenta sumei ce reprezinta 5% din valoarea contractului fara TVA), caz in care prestatorul are obligatia deschiderii unui cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea caruia se afla prestatorul, in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea primului contract subsecvent. In acest caz prestatorul are obligatia de a depune initial o suma care nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA, in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii acestora. In termenul celor 5 zile lucratoare de la semnarea fiecarui contract subsecvent, prestatorul va remite achizitorului un exemplar al extrasului de cont, aferent depunerii initiale de 0, 5%, vizat de unitatea de trezorerie la care acesta este deschis. Valabilitatea garantiei de buna executie va fi egala cu durata contractului subsecvent pentru care aceasta se constituie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita prezentarea in original a declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.180, conform formularului nr. 1. Se solicita prezentarea in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a cazierului fiscal si cel judiciar al ofertantului, precum si cazierul judiciar al administratorului legal al ofertantului.Se solicita prezentarea in original a declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181, conform formular nr. 2.Se solicita prezentarea Certificatuluideatestarefiscalaeliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic si a Certificatului privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat si bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se solicita prezentarea in original a declaratiei pe propria raspundere privind participarea la licitatie cu oferta independenta, conform formularului nr. 3.Se solicita prezentarea in original a declaratiei pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura conform formularului nr. 4.Se solicita prezentarea in original a declaratiei pe propria raspundere privind respectarea regulilor de evitare a conflictului de interese (art.69 ind. 1 din ordonanta), conform formularului nr. 19.Persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in privinta organizarii, derularii si finalizarii prezentei proceduri sunt: Todirut Ioan Nicusor, Chirica Costel, Nicolae Ion, Clipcea Gigi, Tanase Cristina, Miu Cornel, Baicu Stefan, Anghel Sinel.Precizari: -in cazul in care se depune oferta comuna, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia de a prezenta atat declaratiile privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181, participarea la licitatie cu oferta independenta, calitatea de participant la procedura si respectarea regulilor de evitare a conflictului de interese, cat si cazierele judiciare, fiscale si certificatele de atestare fiscala si plata a impozitelor si taxelor locale; -declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 si cazierele judiciare si fiscale se vor depune si de catre fiecare tert sustinator financiar sau tehnico-profesional; -declaratia privind calitatea de participant la procedura si respectarea regulilor de evitare a conflictului de interese se va depune si de catre fiecare subcontractant sau tert sustinator financiar sau tehnico-profesional; -in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens; - in cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana; -incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si/sau 181 si /sau 69 ind. 1 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea acordului-cadru; -cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s¬-au respectat conditiileimpuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local in luna anterioara celei in care se depun ofertele, respectiv la data de 25 a lunii anterioare termenului limita de primire a ofertelor. Se solicita prezentarea Certificatuluiconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, prin care trebuie sa se certifice faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea acordului-cadru, respectiv sa aiba inscris in certificat codurile CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei publice. Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor. Ofertantilor clasati pe primul loc, care au prezentat certificatul constatator in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, pentru conformitate, autoritatea contractanta le va solicita prezentarea acestuia in original sau copie legalizata. -Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora, in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, prezentate in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana. Se solicita prezentarea in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a documentului de inregistrare sanitar veterinara si pentru siguranta alimentelor emis de Directia Sanitar Veterinarasi Siguranta Alimentelor de care apartine ofertantul, in conformitate cu prevederile Ordinului Presedintelui A.N.S.V.S.A. nr. 111/2008 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantilor clasati pe primul loc, care au prezentat documentul de inregistrare sanitar veterinara in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, pentru conformitate, autoritatea contractanta le va solicita prezentarea acestuia in copie legalizata.Precizari: -in cazul in care se depune oferta comuna, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia de a prezenta documentele precizate in aceasta sectiune; -documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori; -in cazul in care ofertantul subcontracteaza parti din contractul de prestarea a serviciilor pentru care Ordinului Presedintelui A.N.S.V.S.A. nr. 111/2008 prevede obligatia obtinerii autorizatiei sanitar veterinare, atunci subcontractantul are obligatia de a prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?documentul de inregistrare sanitar veterinara si pentru siguranta alimentelor emis de Directia Sanitar Veterinarasi Siguranta Alimentelor de care acesta apartine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindcifra de afaceriPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindpersonalul implicat in indeplinirea acordului cadru, Informatii privindprincipalele prestari de servicii in ultimii 3 ani Informatii privind standardele de calitatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.01.2013 11:13