Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de Lucrari de reparatii si renovare la cladirile ce compun Spitalul Al.Obregia


Detaliu pentru invitatia numarul 335707
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru Obregia
Numar invitatie: 335707/19.09.2012
Denumire contract: Acord cadru de Lucrari de reparatii si renovare la cladirile ce compun Spitalul Al.Obregia
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru ObregiaCod fiscal: 4266162, Adresa: Sos. Berceni nr.10, Sector 4, Bucuresti, Telefon: 021/334.90.69, Fax: 021/334.90.69
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Berceni nr.10, Sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041902, telefon: +40 213349069, fax: +40 213349069, persoana de contact: Elena Faur
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Amfiteatrul din incinta Directiei, sos.Berceni nr.10, sector 4, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de Lucrari de reparatii si renovare la cladirile ce compun Spitalul Al.Obregia
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 4
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de Lucrari de reparatii si renovare la cladirile ce compun Spitalul Al.Obregia.(reparatii curente, instalatii, igienizari)DIRECTIE PAVILION CENTRAL; PAVILION IV; CAMERA DE GARDA + BIROU INTERNARI; FARMACIE; BUCATARIE + RUNOS + CONTABILITATE + APROVIZIONARE; ADMINISTRATIV + DIRECTOR + CAR +CENTRALA TELEFONICA; NEUROLOGIE PEDIATRICA I (NPI); SERVICIUL TEHNIC; SECTIA X; SECTIA I; SECTIA II; SECTIA VI; SECTIA VII; SECTIA VIII; SECTIA XV; SECTIA XI; PSIHIATRIE INFANTILA VA; SECTIA XIV; SECTIA XII; SECTIA XIII; NEUROLOGIE PEDIATRICA II (NP II ); PSIHIATRIE INFANTILA V B; CAMERA DE GARDA COPII; EXPLORARI FUNCTIONALE; GARAJ; PSIHIATRIE XVI ? TOXICOMANIE; PSIHIATRIE XVII ? TOXICOMANIE; SECTIA IX; SECTIA III; MAGAZIE; SALA KINETOTERAPIE; ARHIVA; SURSA AUTONOMA APA; CASTEL APA; POARTA/INTRARE EMIL RACOVITA; POARTA /INTRARE SOSEAUA BERCENI.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 951, 561.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in valoare de 119.000 lei, perioada de valabilitate a garantiei de participare fiind egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depunere a ofertei).In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.Cu OP in contul RO39TREZ7045006XXX008767deschis la Trezoreria sector 4, Bucuresti. Se va constitui conf art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare.Se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006 suma de 8.155, 15 lei.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului, fara TVA, constituita in 3 zile de la semnarea contractuluiMod de constituire a garantiei de buna executie: Conf.art.90 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. din OUG 34/2006, cu modifcarile si completarile ulterioare. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Declaratia privind calitatea de participant la procedura. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, cu indicarea persoanelor cu functie de conducere implicate in derularea si finalizarea procedurii de atribuire din carul autoritatii contractante, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante sunt: Manager- Dr.Monica BoerDir.Financiar Contabil- Ec.Simona TavarlauOficiul juridic- Cons.Jur.Ioana SuranSef Serv Administrativ Adrian GosmanSef Serv Achizitii Publice- Elena FaurMembrii Consiliului general al Municipiului Bucuresti mentionati in anexa la formularul privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006 actualizata. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. Se vor prezenta certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele localecare sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, scadente in luna anterioara celei pentru care se depune oferta si/sau orice alte formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic.Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana de un traducator autorizat.Mentiune: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana de un traducator autorizat). Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatii legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Leg.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice;Persoanele Fizice Autorizate vor prezenta Autorizatia de Functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa dovedeasca si inregistrarea urmatoarelor coduri CAEN :4120, 4321, 4322, 4329, 4332, 4333, 4334, 4339, 4391, 4399, ce vor fi declarate spre autorizare de functionare la Registrul Comertului ca fiind activitati pe care firma le indeplineste. Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate certif ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte Valoarea medie a cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 5 ani in domeniul de activitate aferent obiectului acordului cadru care urmeaza sa fie atribuit trebuie sa fie cel putin egala cu suma de 6000000 Lei. (Cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR)In situatia operatorilor economici infiintati intr-o perioada mai scurta decat ultimii 5 ani, se vor lua in considerare informatiile prezentate incepand cu data infiintarii. Pentru operatorii economici nerezidenti documentele se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana a unui traducator autorizat.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)., Bilanturile contabile (2009, 2010, 2011), vizat si inregistrat de organele competente, ,Declaratie pe propria raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea acordului cadru pe o perioada de 4 luni si dovada acestora prin extras de cont ca dispune de fonduri de rezerva de cca. 4000000 lei. In situatia in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catreo alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie resursele financiare invocate.Angajamentul va fi legalizat de un notar, o autoritate administrativa sau juridica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? FORMULARUL corespunzatordin sectiunea Formulare, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani si tabel anexa. Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, ca ofertantul trebuie sa faca dovada ca a indeplinit in ultimii 5 ani maxim 3 contracte, avand ca obiect lucrari similare de reparatii si renovare, si a caror valoare cumulata sa fie de minimum 5000000 Lei, fara TVA. Se vor prezenta obligatoriu copii dupa documente/contracte, procese, facturi. Ofertantul trebuie sa prezinte recomandarile/ certificatele constatatoare din partea beneficiarilor acestuia pentru contractele prezentate in scopul demonstrarii cerintei privind experienta similara, insotite de procesele-verbale de receptie la terminarea lucrarilor, Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.CERINTA MINIMA OBLIGATORIE privind dotarea tehnica pentru prestarea serviciilor: 1 Autoutilitara ? se va pune la dispozi?ie pentu aprovizionarea cu materiale necesareprecum ?i pentru urgen?ele care apar in cadrul institu?iei in afara orelor de program;1 Autoturism se va pune la dispozi?ie pentru situatiile urgen?elecare apar in cadrul institu?iei in afara orelor de program si in situatiile care prin natura lor depasesc starea normala de desfasurare a activitatii;1 utilaj tip buldoexcavator ;4rotopercutoare; 4 masiniinsurubat; 2 centuri siguranta;4 pickhamereelectrice;4 flexuri electrice;1 schela metalica mobila interior;2 aparate sudura PPR; 2 masini gaurit;1 generator mobil;1 masina de frezat caneluri gnf;1 polizor unghiular;1 trusa redusa sudura;1 regulator oxigen;2 motofierastrau electric;1 scara 3 tronsoane, Declaratie referitoare la efectivele medii ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? de care ofertantul dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, Declara privi personal responsabil pt indeplini contract, impreuna cu informat referit la studiile, pregatirea profesio si calific acestuia in domeni servicii ce urmeaza sa fie executate. Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul contractului-1 inginer cu experienta profesionala in constructii; va avea rol de persoana de contact care va raspunde permanent la solicitarile facute de catre institu?ia noastra ?i care se va ocupa de coordonarea echipei/echipelor ?i a lucrarilor prestate de aceasta;
-Nominaliz sefului de echipa-1 maistru coordonator/inginer in instalatii constructii de activitate cu experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un contract similar; va avea rol de persoana de contact care va raspunde permanent la solicitarile facute de catre institu? noastra care se va ocupa de coordonare echipei?i a lucrar prestate de aceasta;personalcalificatindomeniul: instalatiisanitare, instalincalzi, instalaelectr;Nominaliza responsabicu managem sanatsi securit in m Operatorul economic participant trebuie sa fac dovada unui sistem de management al calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent implementat. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor. Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.Se accepta un document emis de organismul de acreditare, in care se precizeaza ca operatorul economic a finalizat auditul de certificare. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Cerintele privind certificatul solicitat sau echivalent nu pot fi indeplinite prin intermediul unei alte persoane(tertul sustinator), Operatorul economic participant trebuie sa fac dovada ISO 14001 sau echivalent implementat. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor. Se va prezenta copie conf cu originalul. Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.Se accepta un document emis de organismul de acreditare, in care se precizeaza ca operatorul economic a finalizat auditul de certificare. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Cerintele privind certificatul solicitat sau echivalent nu pot fi indeplinite prin intermediul unei alte persoane(tertul sustinator)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2012 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer