Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de lucrari ignifugare


Detaliu pentru invitatia numarul 337835
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru Obregia
Numar invitatie: 337835/22.10.2012
Denumire contract: Acord cadru de lucrari ignifugare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru ObregiaCod fiscal: 4266162, Adresa: Sos. Berceni nr.10, Sector 4, Bucuresti, Telefon: 021/334.90.69, Fax: 021/334.90.69
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Berceni nr.10, Sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041902, telefon: +40 213349069, fax: +40 213349069, persoana de contact: Elena Faur
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sos.Berceni nr.10, sector 4, Amfiteatrul din cladirea Directiei Autoritatii contractante
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de lucrari ignifugare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 4
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de lucrari ignifugare, suprafata min.29.000mp-max.30.000mp
II.1.6) CPV: 45343100-4 - Lucrari de ignifugare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
9000 lei, perioada de valabilitate a garantiei de participare fiind egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile).Termenul de valabilitate se calculeaza de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Se constituie conf art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare
Garantie de buna executie
5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVAMod de constituire a garantiei de buna executie: Conf.art.90 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate Declaratie privind calitatea de participant la proceduraNeincadrarea in prevederile art.181. Prezentarea Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat; Prezentarea Certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local.Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea. nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, sunt: Manager- Dr.Monica Boer;Dir.Financiar Contabil- Ec.Simona Tavarlau;Oficiul juridic- Cons.Jur.Ioana Suran;Sef Serv Achizitii Publice- Elena Faur;Sef Serv Administrativ Ing.Adrian Gosman, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante si anume Membrii Consiliului General al Municipiului Bucuresti care sunt mentionati in anexa la formularul privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006 actualizata.Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Se completeaza formularele respective. Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatii legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Leg.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice;Copie conf original.Persoanele Fizice Autorizate vor prezenta Autorizatia de Functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate certif ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatiigenerale in care se va specifica: Media cifrei de afaceriglobale pe ulimiit 3 ani, pt care existaexercitiufinanciar incheiat.Pt a fi considerat calificat ofertatrebuisa indepineascal urmatoarele cerinte: Media cifrei de afaceriglobale pe ulimiit 3 ani sa fie min 900.000 lei.*Pt convers in Ron, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursulmediuanual lei/val comunicat de BNR/BCR pt anul respectiv.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani si tabel anexa? conf., - ?Experienta similara? conf. Formularului specific pentru fiecare dintre documentele/contractele/procese verbale de receptie prezentate pentru indeplinirea acestui criteriu , max.2 documente/contracte/procese verbale de receptie, dintre care unul in constructii civile, cumulate in valoare de minim450.000 leiPentru fiecare documente/contracte/procese verbale de receptie mentionat in declaratie si tabel anexase vor atasa documente suport dupa caz: - copii dupa documente/contracte/procese verbale de receptie (se va prezenta o copie stampilata si semnata de conformitate cu originalul de catre candidat)sau- scrisori de recomandari sau documente constatatoare, etc. (se va prezenta in original sau copie conf cu originalul)Scrisorile de recomandari sau documente constatatoare vor contine obligatoriu date referitoare la: - beneficiarul contractului;
- tipul serviciilor/activitatilor prestate.Contractele incheiate in alte limbi decat limba romana se vor prezenta in copie, in, Declaratie pe proprie raspundere care contine dotarile tehnice necesare realizarii activitatilor specifice indeplinirii obiectului contractului.Se accepta orice forma de detinere.Documente de proprietate, detinere in dotare (contract inchiriere sau comodat prin care ofertantul va face dovada detinerii) a numarului minim de echipamente/utilaje profesionale necesare pentru indeplinirea tuturor activitatilor precizate in caietul de sarcini., Declarartie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 ani., Declaratie privind personalul de conducere, personalul de specialitate responsabil direct de executarea contractului. ISO 9001 / echivalent, In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, vor fi acceptate certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Nota: Pentru demostrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii (ISO 9001/ echivalent, ) nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare sau recertificare.In cazul de asociere/sustinere tert, standardul de calitate se va asigura conform Ordinului ANRMAP 509/2011, ISO 14001/2005/echivalent, In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, vor fi acceptate certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul de asociere/sustinere tert, standardul de calitate se va asigura conform Ordinului ANRMAP 509/2011
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 08:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer