Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de prestare servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor medicale cu risc biologic


Detaliu pentru invitatia numarul 355482
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SIBIU
Numar invitatie: 355482/07.11.2013
Denumire contract: Acord cadru de prestareservicii de colectare, transport si eliminare finala adeseurilor medicale cu risc biologic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SIBIUCod fiscal: 4240898, Adresa: B-dul Corneliu Coposu nr. 2 - 4, Sibiu, Telefon: +40 269215050, Fax: +40 269215434
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Oferta completa se va depune in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de prestareservicii de colectare, transport si eliminare finala adeseurilor medicale cu risc biologic
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: diverse tipuri de deseuri medicale; toate detaliile legate de tipurile de deseuri, codurile aferente, cantitati estimate, valori, garantii, se gasesc in tabelul anexat in SEAP
II.1.6) CPV: 90524000-6 - Servicii privind deseurile medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 328, 410 - 381, 084 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 7.621, 68 lei, in coantum de 2% din valoarea estimata fara TVA. Se poate constitui prin: -virament bancar in contul RO57TREZ5765006XXX011238; -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara Formularul 7a; -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari -Formularul 7b. Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 de zile, de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Conform art. 2781*) - (1) In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma: 3.810, 84lei. Dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata)si va fi trimisa la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici, pana la data limita de depunere a ofertelor. In cazul depunerii garantiei de participare in valuta, echivalenta va fi la curs BNR la data de 29.10.2013
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea(Formularul 3)-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 (Formularul 4)-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor , conform prevederilor legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele care au legatura cu prezenta procedura sunt: Membrii Comitetului DirectorManager delegat: Dr. Radu ChiceaDirector Medical: Dr. Radu ChiceaDirector Financiar contabil: ec.Mirela TataruDirector Administrativ: Bichicean PavelDirector Ingrijiri: as. Andrei MihuMembrii comisiei de evaluare proceduraPresedinte: GheorghePresecanMembrii: Jr. Laura RadacEc. Lupean Alina DorinaIng. Mihai LupascuDorica Nastase-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedinteluiANRMAP nr.314/2010, privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independent -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in condul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.-Autorizatie de mediu pentru desfasurarea activitatilor de colectare, transport, sortare, tratare deseuri de substante chimice periculoase emisa pe numele ofertantului pentru activitatea de colectare si transport deseuri medicale si deseuri chimice periculoase emisa de catre Agentia Nationala pentru Protectia Mediului in baza HG 544/2012 privind organizarea si functionarea Ministerului Mediului si Padurilor si a OUG nr. 195/2005 privind Protectia Mediului, aprobata de legea 265/2006, cu modificarile si completarile ulterioare dar si in baza legii 211/2011 privind regimul deseurilor. In cadrul autorizatiei de mediu trebuie sa fie specificate codurile de deseuri prevazute in caietul de sarcini.- Autorizatie/aviz/notificari sanitare de functionare (atat ptr transportator cat si pentru eliminatorul final) emisa de DSP de pe raza careia isi desfasoara activitatea valabila la data limita de depunere a ofertelor.Din aceste documente sa rezulte in mod explicit ca operatorii economici sunt autorizati sa desfasoare activitate de colectare, transport si incinerare (eliminare) deseuri medicale pentru partea din contract pe care o realizeaza
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale care sa contina media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeazaultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii similarecare vizeazaultimii 3 ani, continand valori, perioade, beneficiari.Conform art.188, alin.1 lit a) din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCertificat de calitate ADR a ambalajelor de colectare a deseurilor periculoaseSe va prezenta certificatul de calitate ADR a ambalajelor de colectare deseuri periculoase conform Legii nr. nr. 31/1994 pentru aderarea Romaniei la Acordul European referitor la transportul rutier international al marfurilorpericuloase (A.D.R.)Referatul tehnic pentru autovehiculele de transport deseuri periculoaseSe va prezenta referatul tehnic pentru autovehiculelenecesare activitatii detransport a deseurilor medicale si chimice, emis de Institutul de Sanatate Publica. Referatul tehnic se solicita in baza Ordinului Ministrului Sanatatii nr. 613/2009 privind aprobarea Metodologiei de evaluare a autovehiculelorutilizate pentru transportul deseurilor periculoase rezultate din activitatea medicala si conform Ordin 1226/2012 cu modificarile si completarile ulterioare privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale - valabil la data organizarii procedurii de licitatie.Inregistrare ITMDovada inregistrarii ofertantului laInspectoratul Teritorial de Munca - conform Legii 360/2003 cu modificarile si completarile ulterioare...Utilaje/DotariAutoutilitara prevazuta cu termoizolatie interioara si agregat frigorific.Dovada detinerii unui autovehicol cu agregat frigorific si termoizolatieinterioara conform HG 1061/2008 privind transportul deseurilor periculoasesi nepericuloase pe teritoriul Romaniei.Cantar etalonat pentru cantarirea deseurilor chimice periculoaseOfertantul sa faca dovada detinerii unui cantar electronic verificat din punctde vedere metrologic si calibrat conform ordinului 1226/2012, necesarcantaririi deseurilor la preluare.PersonalPersonal pregatit pentru manipularea cu substante chimice periculoase-Certificat ADR pentru conducatorii auto eliberat in baza HG nr. 1175/2007 pentru aprobarea normelor de efectuare a activitatii de transport rutier de marfuri periculoase in Romania;
-Certificat de competenta profesionala pentru transportul rutier national si international de marfa eliberat in baza Ordinului Ministrului Transporturilor nr. 761/1999 privind desemnarea, pregatirea si atestarea profesionala apersoanelor care conduc permanent si efectiv activitati de transport rutier, cu modificarile ulterioare;
- Certificat de pregatire - consilier de siguranta eliberat in baza HG nr 1175/2007 pentru normele de efectuare a activitatii de transport rutier demarfuri periculoase in Romania; Certificatul de implementare a sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent.Acest certificat se solicita in copie certificata prin semnarea pe propria raspundere a documentului, cu mentiunea ?conform cu originalul" si stampila operatorului economic.CertificatISO 14001:2005 sau echivalentOfertantul trebuie sa prezinte un certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management de mediu conform cu cerintele din standardul ISO 14001/2005 sauechivalent, emis in favoarea sa. Certificatul trebuie sa fie emis de catre un organism de certificare acreditat a sistemelor demanagement de mediu. Acest certificat se solicita in copie certificata prin semnarea pe propria raspundere a documentului, cu mentiunea ?conform cu originalul" si stampila operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2013 06:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer