Achizitie publica - Acord cadru de prestare servicii de colectare si transport deseuri menajere
Detaliu pentru invitatia numarul 342405
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342405/06.02.2013
Denumire contract: Acord cadru de prestare servicii de colectare si transport deseuri menajere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SIBIUCod fiscal: 4240898, Adresa: B-dul Corneliu Coposu nr. 2 - 4, Sibiu, Telefon: 0269 / 215050, Fax: 0269 / 215434
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de prestare servicii de colectare si transport deseuri menajere
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de servicii de colectare si transport deseuri menajere
II.1.6) CPV: 90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 355, 200 - 444, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este 8.880 lei, iar pentru situatia depunerii garantiei in euro, echivalenta lei/euro curs BNR din 14.01.2013 este 4, 3814 lei/1euro. Se poate constitui prin: -virament bancar in contul RO57TREZ5765006XXX011238; -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara Formularul 7a; -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari -Formularul 7b. Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 de zile, de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Conform art. 2781*) - (1) In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma: - 4.224 lei. Dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata)si va fi trimisa la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici, pana la data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Se va completa Formularul 3); -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Se va completa Formularul 4); -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa oligatiile exigibile de in luna anterioara datei limita de depunere a ofertei, conform prevederilor legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare; -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele implicate in procesul de decizie, evaluare si aprobare sunt: Manager-dr. Liviu Cotarla, Director Medical-dr. Calin Cipaian, Director Financiar contabi-l ec.Ioan Blaga, Director Administrativ-Gheorghe Presecan, Director Ingrijiri-as. Andrei Mihu.Presedinte comisie de evaluare-Gheorghe Presecan-Director Administrativ, membrii comisiei de evaluare -ing. Mihai Lupascu-ing. specialist IA, jr. Laura Radac-Sef Birou Contencios (Se va completa Formularul 8); -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta(Se va completa Formularul 9). -Certificat constatator, emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in condul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile trebuie se fie reale/actuale si valabile la data limita de depunere a ofertelor.-Licenta de colectare si transport deseuri menajere, minim clasa 2, emisa de A.N.R.S.C. cf. HG 745/2007, valabila la data limita de depunere a ofertelor. Copie scanata, conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale care sa contina media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani.Conform art.185, alin.1 lit c) din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formularul 2.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la mijloacele de transport, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si alte mijloace fixe de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.In conformitate cu prevederile art.188, al. 2, lit. g, din O.G. 34/2006.Se va completa Formularul 10., Lista principalelor prestari de servicii care vizeazaultimii 3 ani, continand valori, perioada de prestare, beneficiari.Conform art.188, alin.2 lit a) din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Certificatul de implementare a sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent., Certificatul de implementare a sistemului de management al protectiei mediului ISO 14001/2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.02.2013 07:27