Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de prestare servicii de colectare si transport deseuri menajere pentru comuna Tifesti, judetul Vrancea


Detaliu pentru invitatia numarul 344362
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA TIFESTI (CONSILIUL LOCAL TIFESTI)
Numar invitatie: 344362/27.03.2013
Denumire contract: Acord cadru de prestare servicii de colectare si transport deseuri menajere pentru comuna Tifesti, judetul Vrancea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TIFESTI (CONSILIUL LOCAL TIFESTI)Cod fiscal: 4350661, Adresa: Str. Principala F.N., tifesti, Telefon: +40 237269728, Fax: +40 237269728
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 213032997, fax: +40 213032937, persoana de contact: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de prestare servicii de colectare si transport deseuri menajere pentru comuna Tifesti, judetul Vrancea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de servicii de colectare si transport deseuri menajere pentru comuna Tifesti, judetul Vrancea;Valoarea minima estimata aacordului cadrueste de 336960lei fara TVAValoarea maxima estimata aacordului cadrueste de 437970lei fara TVA
II.1.6) CPV: 90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 336, 960 - 437, 970 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei pt participare: 90 zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor;Cuantumul garantiei=8.700 lei;Forma de constituire care va fi acceptata: a)Instrument de garantare, emis in conditiile legii, de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care se va prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta in doc. de atrib.(pt cazul utilizarii SGB se va utiliza ca model formularul nr.11 din Sect.Formulare); sau b) OP vizat de banca, scanat, in copie conforma cu originalul, in contul RO79TREZ6945006XXX000034, deschis la Trezoreria Panciu; cod fiscal 4350661;sau c) Depunerea de numerar la casieria aut. contractante, din loc.Tifesti, com. Tifesti;chitanta scanata, in copie conforma cu originalul;Echivalenta pt o garantie de participare depusa in euro, se va realiza la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare;In cazul in care un ofertant participant la procedura de atribuire inainteaza o contestatie la CNSC iar Consiliul respinge contestatia, aut. contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, conf. art. 278^1 alin.(1)litera b)din O.U.G. 34/2006, suma de 4.217, 96 lei.De asemenea, aut. contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in conf. cu prev. art. 87 din H.G. nr. 925/2006 cu modif si completarile ulterioare;Conform prevederilor art. 16 alin. (2) din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M.-urilor, IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pt garantia pentru participare la procedura de atribuire. In acest caz, ofertantul va completa Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului din Sectiunea Formulare, respectiv Anexa A. Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele privind incadrarea in categoria IMM.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. b)Ofertantul castigator are oblig. de a constitui GBE in max. 15 zile de la semn contr de servicii.c) Conf. art.16 alin.(2) din Legea 346/2004 stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M.-urilor, acestea beneficiaza de reduceri cu 50% pentru GBE aferenta prezentei proceduri
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea: completare Formular nr. 12A conform modelului din Sectiunea Formulare;Sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale cu privire la declaratia privind eligibilitatea, ofertantul va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In conformitate cu prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, orice ofertant care se afla in situatia expusa la acest articol.Atentie: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.b. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune, sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006: completare Formular nr. 12B conform modelului din Sectiunea Formulare;Sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, ofertantul va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Pentru sustinerea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, se vor prezenta urmatoarele certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: - Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat eliberat de D.G.F.P.; (original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale emis de Directia de Impozite si Taxe Locale, acolo unde ofertantul isi are sediul social; (original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Orice operator economic va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica daca se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, daca prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita operatorului economic, pe parcursul derularii procedurii de achizitie publica, pana in momentul adjudecarii, daca va fi cazul, orice documente edificatoare prin care sa se faca dovada ca nu se afla in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006.Atentie: In cazul unei asocieri, sau sustinere financiara/tehnica/profesionala, fiecare asociat/tert sustinator va prezenta documentul mentionat. Tertul care asigura sustinerea financiara, tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.181 lit.a), c1) si d).3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: completare Formular nr. 12C conform modelului din Sectiunea Formulare4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: completare Formular nr. 12D conform modelului din Sectiunea Formulare5. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: completare Formular nr. 12E conform modelului din Sectiunea FormulareOfertantul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, va fi exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire sunt: PostolacheGabriel - Primarul comunei Tifesti, Tiru Mihaela - presedintele comisiei de evaluare a ofertelor/ Inspector specialitate Urbanism/ Primaria Tifesti; Costea Georgeta - membru in comisia de evaluare a ofertelor/ Consilier compartiment asistenta sociala/ Primaria Tifesti/; Caragata Valentin - membru in comisia de evaluare a ofertelor/ Consilier compartiment contabilitate/ Primaria Tifesti; Merlan Gina Florentina - membru in comisia de evaluare a ofertelor/ Consilier compartiment contabilitate/ Primaria Tifesti; Marin Mariana - secretarul comisiei de evaluare a ofertelor/ Secretarul comunei Tifesti; consilieri locali: Gurau Adrian-Virginel; AlbuGina; Corcoz Constantin; Ivan Gheorghe-Nicolae; LovinVasile; Macarie Aurelian-Daniel; Mustata Maricela; NicaNicolae; PantiFlorina; Pavel Andrei-Ionut; Petrea Elena-Cristina; Postolache Stefan; RogozMarilena; Sibechi Gabriel-Aurelian; Sontu Costinel;Atentie: a. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular;b. In cazul in care ofertantul subcontracteaza, sau este sustinut de catre un tert, atunci subcontractantul sau tertul sustinator sunt obligati sa prezinte acest formular. 1. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. (original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C. al operatorului economic participant la procedura de atribuire; informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor; Autoritatea contractanta va solicita ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata (acolo unde este cazul).2. Licenta de operator pentru servicii publice de salubrizare emisa de A.N.R.S.C., conform prevederilor Regulamentului privind acordarea licentelor in domeniul serviciilor comunitare de utilitati publice aprobat prin HG 745/2007, Legea 101/2006 actualizata pentru serviciile de salubrizare a localitatilor - se va depune copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul;3. Autorizatia de mediu a operatorului economic - conform prevederilor HG nr. 1635/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Mediului si Padurilor, cu modificarile si completarile ulterioare, ale O.U.G. nr. 195/2005 privind protectia mediului, cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata prin Legea nr. 265/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si ale OrdinuluiM.M.D.D nr. 1798/2007 privind aprobarea Procedurii de emitere a autorizatiei de mediu - se va depune copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul4. Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, valabile la data depunerii ofertei; (original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?);
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilant contabil la 31.12.2011, inregistrat la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare - copie lizibila, certificata cu mentiunea ?conform cu originalul?;, 2. Declaratie privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, realizata in ultimii 3 ani. Conform art.185, alin.1 lit c) din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor prestari de servicii care vizeaza ultimii 3 ani, continand valori, perioada de prestare, beneficiari. Conform art.188, alin.2 lit a) din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, 2. Cerinta minima: dovada indeplinirii a cel putin un contract de servicii de similare obiectului procedurii de atribuire, in valoare de minim 145.990 lei, fara TVA.Pentru contractul de servicii propus ca experienta similara se va prezenta copie lizibila, certificata cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa certificate sau documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare, astfel: - Proces verbal de receptie la terminarea prestarii serviciilor / receptie partiala /receptie finala a serviciilor;
- sau Certificari de buna prestare/ recomandari din partea beneficiarilor;
- sau Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de servicii;deci oricare din documentele enumerate, care sa contina referiri la: beneficiarul contractului; tipul serviciilor prestate; perioada in care s-a realizat contractul; valoarea contractului.Pentru conversia in RON, daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv., 3. Declaratie referitoare la mijloacele de transport, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si orice alte mijloace fixe de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a principalelor mijloace de transport, utilaje, instalatii, echipamente tehnice implicate in realizarea contractului; Pentru mijloacele de transport, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si orice alte mijloace fixe mentionate de operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, se solicita prezentarea urmatoarelor documente: - orice documente care atesta detinerea /dotarea proprie-contracte de inchiriere, daca este cazul;
-declaratii de punere la dispozitie a utilajelor, etc., 4. Informatii privind subcontractantii, daca este cazul.In cazul subcontractarii unei parti a contractului, se va prezenta: - Acordul de subcontractare, care va include: perioada de valabilitate, partea de contract pe care o va realiza subcontractantul (procent, valoare, activitatea/activitatile realizate).- declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 din partea subcontractantului.Toate documentele vor fi in perioada de valabilitate si vor fi valabile pe toata durata de valabilitate a ofertei, exceptie facand acele documente a caror perioada de valabilitate expira conform preverilor legale.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora (in cazuri temeinic motivate si probate) nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., 5. Informatii privind asocierea, daca este cazul., 6. Potrivit prevederilor art.190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art.181 lit.a), lit.c) indice 1 si lit.d) potrivit art.19 din Legea nr.279/2011 pentru modificarea si completarea OUG nr. 34/2006 precum si art. 69^1 din OUG 34/2006 1. Certificat de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001/2008 sau echivalent, pentru activitati similare obiectului contractului, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., 2. Certificat de management de mediu ISO 14001/2005 sau echivalent, pentru activitati similare obiectului contractului, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.03.2013 19:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer