Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de prestari servicii de asigurare obligatorie de raspundere civila pentru prejudicii produse prin accidente de autovehicule


Detaliu pentru invitatia numarul 347270
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Serviciul de Telecomunicatii Speciale - UM 0731 Bucuresti
Numar invitatie: 347270/22.05.2013
Denumire contract: Acord cadru de prestari servicii de asigurare obligatorie de raspundere civilapentru prejudicii produse prin accidente de autovehicule
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul de Telecomunicatii Speciale - UM 0731 BucurestiCod fiscal: 9910069, Adresa: Splaiul Independentei 323 A, sector 6, Bucuresti, Telefon: 2022722, Fax: 2222281
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei 323 A, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060044, telefon: +401 2022722, fax: +401 2222281, persoana de contact: ANGHELINA DRAGOS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Splaiul Independentei 323 A, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060044, telefon: +401 2022722, fax: +401 2222281, persoana de contact: ANGHELINA DRAGOS
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de prestari servicii de asigurare obligatorie de raspundere civilapentru prejudicii produse prin accidente de autovehicule
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Implementarea contractelor subsecvente presupune incheierea de polite de asigurare de raspundere civila auto (polite RCA) pentru autovehiculele apartinand Serviciului de Telecomunicatii Speciale si prestarea in baza acestora, conform reglementarilor in vigoare in domeniul asigurarilor, de servicii de asigurare obligatorie de raspundere civila pentru prejudicii produse prin accidente de autovehicule.
II.1.6) CPV: 66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 277, 497 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5.549, 94 lei. Termenul de valabilitate al garantiei va acoperi perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G.nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in Formularul 5, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante, in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul nr. RO69TREZ7065005XXX000102 deschis la Trezoreria sector 6 Bucuresti pe seama U.M. 0731 Bucuresti, cod fiscal 9910069, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (ordin de plata, purtand viza bancii) sa fie prezentata autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi constituita in numele asocierii si va acoperi in mod solidar pe toti membrii acesteia.Nota: In vederea evaluarii in mod unitar a cuantumurilor garantiilor de participare depuse in euro sau in alte valute, echivalentul in lei al fiecareia dintre acestea va fi calculat la cursul monedei nationale (RON) comunicat de Banca Central Europeana, valabil in data publicarii in SEAP a invitatiei de participare (in acest sens se va consulta site-ul oficial www.ecb.int). Garantiile de participare emise in alte limbi decat limba romana vor fi prezentate in original si vor fi insotite de traducerile autorizate in limba romana.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Incadrarea in prevederile art. 691, 180 si 181 din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura de achizitie publica.Se vorprezenta urmatoarele documente: 1) Formularul 1 - Declaratia privind situatia personala;2) Formularul 2 ? Declaratie privind conflictul de interese;3) Formularul 3 - Certificat de participare cu oferta independenta;4) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de compartimentul/ biroul/ serviciul/ directia de impozite si taxe locale din cadrul unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul local sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertelor;5) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertelor.Nota: a) Formularul 1 se prezinta, dupa caz, de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de ofertant, ofertant asociat sau tert sustinator. Facem precizarea ca in ceea ce priveste tertul sustinator, acesta nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Astfel, in situatia depunerii Formularului 1 de catre un tert sustinator, acesta va adapta Formularul 1 prin eliminarea situatiilor prevazute la lit. c) si e) din acest formular.b) Formularul 2 se prezinta de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de ofertant, ofertant asociat, tert sustinator sau subcontractant. Persoanele cu functii de decizie la nivelul autoritatii contractante in sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sunt: dl. Opris Marcel ? directorul Serviciului de Telecomunicatii Speciale, dl. Balaure Ioan ? adjunctul economic al directorului Serviciului de Telecomunicatii Speciale, dl. Scheau Florin ? seful UM 0731 Bucuresti, dl. Raducu Constantin ? loctiitorul sefului UM 0731 Bucuresti. Ofertantul, ofertantul asociat, tertul sustinator sau subcontractantul vor prezenta documente edificatoare pentru a demonstra faptul ca nu se incadreaza in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (Registrul Actionarilor, Certificatul constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului).In conformitate cu prevederile art. 692 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va publica in SEAP denumirea si datele de identificare ale ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator, in maxim 5 zile de la expirarea termenului limita de depunere a ofertelor, cu exceptia persoanelor fizice pentru care va publica numai numele.c) Formularul 3 si celelalte documente de la pct. 4 si 5 se prezinta, dupa caz, de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de ofertant sau ofertant asociat.d) In cazul in care, in conformitate cu prevederile art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, se va prezenta inclusiv angajamentul ferm al acestuia, intocmit in conformitate cu prevederile art. 111 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Toate documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificarea pentru conformitate cu originalul se face de catre reprezentantul legal al ofertantului sau persoana semnatara a ofertei, imputernicita de acesta, prin inscrierea pe fiecare pagina certificata a mentiunii ?conform cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective. In cazul in care documentele sunt depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea documentelor originale. Toate documentele (cu exceptia certificatului de atestare fiscala si a certificatului privind plata impozitelor si taxelor locale) trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul documentelor pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, acestea vor purta in mod obligatoriu mentiunea ?Confirm pe propria raspundere ca prezentul document contine informatii actuale, conforme cu realitatea la data limita de depunere a ofertelor?, sub semnatura reprezentantului legal/semnatarului imputernicit. Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici nerezidenti au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si altor creante bugetare, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). In cazul acestor ofertanti, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatul constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa reiasa denumirea completa, sediul social, punctele de lucru, persoanele imputernicite/administratorii, precum si obiectul de activitate al operatorului economic care trebuie sa corespunda obiectului contractului.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta a operatorului economic, documente din care sa reiasa denumirea completa, sediul social, punctele de lucru, persoanele imputernicite/administratorii, precum si obiectul de activitate al operatorului economic care trebuie sa corespunda obiectului contractului.Cerinta nr. 2Persoanele juridice romane/straine vor prezenta Decizia Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor privind autorizarea operatorului economic de a practica asigurarea obligatorie de raspundere civila auto, eliberata in conformitate cu prevederile Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare si supravegherea asigurarilor, cu modificarile si completarile ulterioare si ale Ordinului presedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor nr. 14 din 29.11.2011 pentru punerea in aplicare a Normelor privind asigurarea obligatorie de raspundere civila pentru prejudicii produse prin accidente de vehicule, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: In conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Ordinul presedintelui A.N.R.M.A.P nr. 509/2011, in cazul unei oferte depuse in asociere sau in cadrul careia ofertantul a nominalizat unul sau mai multi subcontractanti, cerinta va fi considerata indeplinita daca unul dintre asociati, respectiv subcontractantul/subcontractantii, daca este cazul, detin autorizatiile respective, insa numai cu conditia ca respectivul asociat/subcontractant sa execute integral partea din contract pentru care a prezentat autorizatia solicitata de autoritatea contractanta.Nota: Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificarea pentru conformitate cu originalul se face de catre reprezentantul legal al ofertantului economic sau persoana semnatara a ofertei, imputernicita de acesta, prin inscrierea pe fiecare pagina certificata a mentiunii ?conform cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective. In cazul in care documentele sunt depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea documentelor originale. Documentele emise intr-o alta limba vor fi prezentate insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul documentelor pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, acestea vor purta in mod obligatoriu mentiunea ?Confirm pe propria raspundere ca prezentul document contine informatii actuale, conforme cu realitatea la data limita de depunere a ofertelor?, sub semnatura reprezentantului legal/semnatarului imputernicit
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta Formularul 4 - Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, insotit de bilanturile contabile (sau extrase din bilanturile contabile) aferente exercitiilor financiare2010, 2011 si 2012, vizate si inregistrate la organele competente. In situatia in care publicarea bilanturilor nu este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, acesta poate prezenta orice alte documente echivalente, considerate edificatoare in tara respectiva, prin care pot sustine informatiile prezentate in cadrul Formularului 4 (spre exemplu, raportul anual al cenzorilor, raportul de audit financiar si contabil, scrisoare de bonitate din partea unei banci etc.).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Se va prezenta Formularul 9 - Declaratie privind principalele prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 aniSe vor prezenta certificate/ documente emise sau contrasemnate de autoritatile contractante sau de catre clientii privati beneficiari ai prestarilor. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul specific achizitieiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2013 14:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer