Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de prestari servicii de colectare, transport si eliminare finala prin incinerare deseuri spitalicesti si medicale


Detaliu pentru invitatia numarul 340003
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Galati
Numar invitatie: 340003/26.11.2012
Denumire contract: Acord cadru de prestari servicii de colectare, transport si eliminare finala prin incineraredeseuri spitalicesti si medicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului GalatiCod fiscal: 17094425, Adresa: Str.Brailei, Nr. 138 b, Galati, Telefon: +40 236/417725/+40 236311086/+40 236311087, Fax: +40 236417725/+4 0236479476
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Brailei, Nr. 138 b, Galati, Romania, cod postal: 800366, telefon: +40 236/417725/+40 236311086/+40 236311087, fax: +40 236417725/+4 0236479476, persoana de contact: Leontina Ragea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Galati, Str.Brailei, Nr. 138 b, Galati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de prestari servicii de colectare, transport si eliminare finala prin incineraredeseuri spitalicesti si medicale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se achizitioneaza servicii de colectare, transport si eliminare finala prin incineraredeseuri spitalicesti si medicale din Centrele de Plasament aflate in subordinea D.G.A.S.P.C. Galati.
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 94, 784.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare estimata anuala (maxima) acord-cadru: 94.784, 40 lei/an fara T.V.A.Cuantumul garantiei de participare este de: 1.895, 68 leiConform art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 modificata, in cazul in care operatorul economic formuleaza contestatie, iar C.N.S.C. Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare precizata mai sus suma de: 947, 84 lei.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea 346/2004 privind stimularea infiintatii si dezvoltarii intreprinderilormici si mijlocii cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiind de reducereaprevazuta de art. 16 alin(2) din Legea 346/2004.In aceasta situatie ofertantul trebuie sa completeze si sa atasezela oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in IMM( declaratia va fi intocmitain conformitate cu Anexa nr. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 27/2006 privind modificarea si completarea Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare)Perioada de valabilitate a ofertei: 90 de zile de la data limita depunerii oferteiPerioada devalabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita depunerii ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire, conformart. 86(1) din HG 925/2006.- O.P.in contul RO 38 TREZ 3065006XXX004555
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA astfel: Garantia de buna executie se poate constitui: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract/prin depunerea la casierie a unor sume in numerar/prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cf. art. 90 alin. 3 din H.G. 925/2006 asa cum a fost modificat prin H.G. 1045/19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -FORMULAR 1 -ORIGINALIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru.-FORMULAR 2-ORIGINALCertificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala din care sa rezulte ca nu are datorii fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P. din care sa rezulte ca nu are datorii fata de bugetul consolidat al statului in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 181 a OUG 34/2006.FORMULAR 3 ? original (Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Facem precizarea ca si tertul sustinator are aceasta obligatie.Pentru completarea declaratiei -persoanele care detin functie de decizie in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica.MANON EMILIA CRISTOLOVEANU - Dir. Gen. CATALIN VADANA- Dir.Gen. Adj. Ec. NICA LIDIA GABRIELA - Dir.Gen. Adj. Probleme rezidentiale FILIP ILENUTA - Sef Serv. Buget contabilitate LEONTINA RAGEA- Sef Birou Achizitii publice ALEXIU DANIELA Sef Serv. Juridic CARMEN SERBAN ConsilierServ. Buget contabilitateBUZATU ANGELICAConsilier Control Financiar Preventiv BOGDAN SIMONA Consilier Birou Achizitii publiceLENUTA GHERMANEANU Consilier ELENA MITROFAN Consilier JuridicConsilieri Judeteni: Arama Iulian Nicusor Bogdan Tania Iuliana, Butunoi Adrian - Liviu Butunoi Ionel - Daniel Butunoiu Dorin Buturca M. Cristovici Viorel Dima Gheorghe Durbaca Eugen Gaiu MagdalenaGasparotti Florinel - Petru Gogoncea Dan Grosu Constantin Hamza Cornel Hapeci Daniela-Simona Manaila Ghe.Munteanu G. Neicu Dan-Cristian Pintilie Carmen Podaru T. Potec Nicolae Petrisor Sandu Mitica Sandu Viorica Serban Iulian-Marian Stanga George-Catalin Stefan Ion Tuicu Emil Ungureanu Catalin Vicleanu Marian Zaharia E. Zamfir AurelFORMULAR 4 ? ofertantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care vor certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie s-a facut in concordanta cu regulile de concurenta.FORMULAR 5 ? se solicita formularul datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.Documente edificatoare: Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificat constatator care sa nu fie emis/elibertde Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorialcu mai mult de 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor din categoria celor care fac obiectul achizitiei. Se accepta copie xerox lizibila conform cu originalul. Certificatul constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare/ Altele echivalente, trebuie sa aiba obiectul de activitate al ofertantului din care trebuie sa reiasa obiectul contractului conform codului CAEN ? (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Autorizatie de mediu (insotita de anexe) pentru serviciile de colectare, transport si eliminare finala prin incinerare a deseurilor spitalicesti si medicale ? (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?); Ordinul Ministerului Mediului 1798/2007
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 2. Licenta de transport marfuri periculoase pentru mijloacele auto ? (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);3. Aviz favorabil emis de Autoritatea Judeteana de Sanatate Publica Galati pentru rutele de transport deseuri rezultate din activitati spitalicesti si medicale ? (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);4. Autorizatie sanitara de functionare pentru mijloacele de transport emisa de Autoritatea de Sanatate Publica Judeteana (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);, 5. Autorizatie sanitara pentru locatia instalatiei de incinerare (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?); 7. Atestat ADR ? atestat specific pentru transp. de marfuri pericul. ? copie legaliz. sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiun ?conf cu origin.?;8. Doc. care sa ateste ca activit. de incin. a deseurilor nu are impact semnif. asupra fact. de mediu (monitoriz. ale emisiilor in urma arderilor); Toate avizele si certificatele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. In situatia in care certif. sau avizele expira in perioada derularii contrac, of. are obligatia de a le reinnoi si transm. aut contract Sistem deManagement al Calitatii: Prezentareadocumentelorin original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?: Certificat ISO 9001 - privind standardele de asigurare a calitatii, sau echivalent.Sistem deManagement al Mediului: Prezentareadocumentelor in in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?: Certificat ISO 14001 - privind managementul de mediu, sauechivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 08:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer