Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de prestari servicii de curatenie in incinta locatiilor cu destinatie de birouri, in policlinica, laborator analize medicale, camera de garda adulti si copii, bloc alimentar si statie deseuri infectioase


Detaliu pentru invitatia numarul 335743
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru Obregia
Numar invitatie: 335743/20.09.2012
Denumire contract: Acord cadru de prestari servicii de curatenie in incinta locatiilor cu destinatie de birouri, in policlinica, laborator analize medicale, camera de garda adulti si copii, bloc alimentar si statie deseuri infectioase
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru ObregiaCod fiscal: 4266162, Adresa: Sos. Berceni nr.10, Sector 4, Bucuresti, Telefon: 021/334.90.69, Fax: 021/334.90.69
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Berceni nr.10, Sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041902, telefon: +40 213349069, fax: +40 213349069, persoana de contact: Elena Faur
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: amfiteatrul din incinta Directiei Autoritatii contractante, sos.Berceni nr.10, sector 4, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de prestari servicii de curatenie in incinta locatiilor cu destinatie de birouri, in policlinica, laborator analize medicale, camera de garda adulti si copii, bloc alimentar si statie deseuri infectioase
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de prestari servicii de curatenie in incinta locatiilor cu destinatie de birouri, in policlinica, laborator analize medicale, camera de garda adulti si copii, bloc alimentar si statie deseuri infectioase
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 447, 870 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8957 lei, perioada de valabilitate a garantiei de participare fiind egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile).In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.Cu OP in contul RO39TREZ7045006XXX008767 deschis la Trezoreria sector 4, Bucuresti, sau Scrisoare de garantie bancara de participare (conf.formularului 4) sau conf art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec.Aceasta trebuie prezentata in original, la registratura institutiei, pana la data si ora deschiderii.Se va retine in conditiile art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006 suma de 4227.87 lei.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVAMod de constituire a garantiei de buna executie: Conf.art.86 alin.2-4 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate-formular Declaratie privind calitatea de participant la procedura -formularNeincadrarea in prevederile art.181. -formular Prezentarea Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;Prezentarea Certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local.Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 ? Formularul nr. 4 si anexa Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager- Dr.Monica Boer Dir.Financiar Contabil- Ec.Simona Tavarlau Oficiul juridic- Cons.Jur.Ioana Suran Sef Serv Achizitii Publice- Elena Faur Sef Serv Administrativ Ing.Adrian Gosmansi consilierii din CGMB mentionati in anexa la formular conf Ord 170/2012 al ANRMAP Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular nr.3 Conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, formular Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatii legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Leg.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice;Persoanele Fizice Autorizate vor prezenta Autorizatia de Functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate certif ORC in original sau copie legalizata.Copie conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului acordului cadru, de cel putin 370.000 lei pe ultimii trei ani, formular.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere care contine dotarile tehnice necesare realizarii activitatilor specifice indeplinirii obiectului contractului.(conf. Formularului specific ??Declar priv dotariltehnice?). Doc probante: - Docue de propriet, detinere in dotare (contract inchiriere sau comodat prin care ofertantul va face dovada detinerii) a numarului minim de echipamente/utilaje profesionale necesare pentru indeplin tuturor activitati.se accepta orice forma de punere la dispoz a utilaj conf.art188 din OUG 34/2006, declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Experienta similara? conf. Formularului specific pentru fiecare dintre contractele prezentate pentru indeplinirea acestui criteriu (maxim 2 contracte). Prin servicii similare, obiectului prezentului acord-cadru, se considera acele servicii de curatenie si dezinfectie inclusiv furnizare consumabile in ansamblu si nu individual pentruservicii si separat pentru furnizare consumabile sau dezinfectie.Documente probante: Pentru fiecare contract mentionat in declaratie si tabel anexase vor atasa documente suport dupa caz: - copii dupa contracte (se va prezenta o copie stampilata si semnata de conformitate cu originalul de catre candidat) sau scrisori de recomandari sau documente constatatoare, etc. (se va prezenta in original sau copie conf cu originalul)Contractele vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul contractului;tipul serviciilor/activitatilor prestate;valoarea contractului.(se va prezenta o copie stam Prezentarea unor certificate emise de organisme independente acreditate (nationale sau internationale), conforme cu seriile de standarde europene relevante ce confirma certificarea candidatului ca areimplementat-un sistem de management al calitatii pentru servicii de curatenie in conformitate cu ISO 9001 / echivalent, In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, vor fi acceptate certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Nota: Pentru demostrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii (ISO 9001/ echivalent, ) nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare sau recertificare.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite cel putin de catre liderul asocierii., Prezentarea unor certificate emise de organisme independente acreditate (nationale sau internationale), conforme cu seriile de standarde europene relevante ce confirma certificarea candidatului ca areimplementatun sistem de management de mediu pentru servicii de curatenie in conformitate cu ISO 14001/2005/echivalent, In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, vor fi acceptate certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Pentru demostrarea indeplinirii cerintelornu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare sau recertificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: 1. Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: a. Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate se acorda punctajul maxim alocat;b. Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a), punctajul se acorda astfel: Pp = (pretminimofertat / pn) x 70, unde Pp = ?punctaj obtinut?pn= ?pretul ofertat?
Capacitatea de raspuns la solicitarea beneficiarului pentru servicii , in regim de urgenta, in max 2 ore de la instiintare
30
Descriere: a.Pentru timpul cel mai redus de interventie se acorda punctajul maxim alocat b.Pentru alti timpi punctajul se acorda astfel: Tn=Timpul cel mai redus/timp ofertat X30
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2012 17:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer