Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de prestari servicii de curatenie in incinta locatiilor cu destinatie de birouri, in policlinica, laborator analize medicale, camera de garda adulti si copii, bloc alimentar si statie deseuri infectioase


Detaliu pentru invitatia numarul 354960
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru Obregia
Numar invitatie: 354960/22.10.2013
Denumire contract: Acord cadru de prestari servicii de curatenie in incinta locatiilor cu destinatie de birouri, in policlinica, laborator analize medicale, camera de garda adulti si copii, bloc alimentar si statie deseuri infectioase
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru ObregiaCod fiscal: 4266162, Adresa: Sos. Berceni nr.10, Sector 4, Bucuresti, Telefon: 021/334.90.69, Fax: 021/334.90.69
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Berceni nr.10, Sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041902, telefon: +40 213349069, fax: +40 213349069, persoana de contact: Elena Faur
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sos.Berceni nr.10, sector 4, amfiteatru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de prestari servicii de curatenie in incinta locatiilor cu destinatie de birouri, in policlinica, laborator analize medicale, camera de garda adulti si copii, bloc alimentar si statie deseuri infectioase
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de prestari servicii de curatenie in incinta locatiilor cu destinatie de birouri, in policlinica, laborator analize medicale, camera degarda adulti si copii, bloc alimentar si statie deseuri infectioase
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 390, 534.24 - 429, 587.88 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8590 lei, perioada de valabilitate a garantiei de participare fiind egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile).In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarileulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.Cu OP in contul RO39TREZ7045006XXX008767 deschis la Trezoreria sector 4, Bucuresti, sau Scrisoare de garantie bancara de participare (conf.formularului) sau conf art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec.Aceasta trebuie prezentata in original, la registratura institutiei, pana la data si ora deschiderii. Pentru o evaluare si raportare unitare a cuantumului garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zileSe va retine in conditiile art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006 suma de 4227.87 lei..
Garantie de buna executie
5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVAMod de constituire a garantiei de buna executie: Conf.art.86 alin.2-4 si 90 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formular.( conform art.180 din OUG 34/2006 )Declaratie privind calitatea de participant la procedura Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu FormularNeincadrarea in prevederile art.181. Completare FormularPrezentarea Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;. Prezentarea Certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local.Nota: din certificatele prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limia de depunere a ofertelorDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea. nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager- Dr.Monica BoerDir.Financiar Contabil- Ec.Simona TavarlauDr.Motoescu Eduard ?Director MedicalSef Serv Administrativ Ing.Dipl.Claudiu PopescuAs. Doina Calinescu ? Director IngrijiriMariana Ionescu ? Sef Serv. Financiar-ContabilitateSef Serv Achizitii Publice- Elena FaurCFP Adriana VornicuDeclaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Formular Conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor?.Persoanele Fizice Autorizate vor prezenta Autorizatia de Functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract .Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate certif ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil la 31.12.2012 din care sa rezulte lichiditate generala cel putin egal cu 1.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere care contine dotarile tehnice necesarerealizarii activitatilor specifice indeplinirii obiectului contractului.(conf.Formularului specific ? ?Declar priv dotarile tehnice?). Doc probante: - Documentede propriet, detinere in dotare (contract inchiriere sau comodat prin careofertantul va face dovada detinerii) a numarului minim deechipamente/utilaje profesionale necesare pentru indeplin tuturoractivitati.se accepta orice forma de punere la dispoz a utilaj conf.art188 din OUG 34/2006, Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate(dupa caz)de care dispune, sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant din care sa reiasa ca pot fi disponibilizate un numar min.de 27 persoane apte, responsabile ( ingrijitori/agenti pentru curatenie) care au absolvit cursuri de igiena, necesare indeplinirii serviciilor/activitatilor mentionate in caietul de sarcini, conform necesitatilor concrete impuse de complexitatea si riscurilor associate contractului si prevederile OMSP nr.261/2007, OMSP nr.1778/2006 si Ordinul MS nr.1224/2010. Dintre acestea min.1 persoana desemnata supraveghetor, care sa fie asistent de igiena acreditat.(Legea nr.307/2004)Emitent acreditare MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI, Experienta similara? conf. Formularului specific pentru fiecare dintrecontractele prezentate pentru indeplinirea acestui criteriu (maxim 2contracte). Prin servicii similare, obiectului prezentului acord-cadru, seconsidera acele servicii de curatenie si dezinfectie inclusiv furnizareconsumabile in ansamblu si nu individual pentru servicii si separat pentrufurnizare consumabile sau dezinfectie. Contractele vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul contractului;tipul serviciilor/activitatilor prestate;valoarea contractului.(se va prezenta o copie stampilata, Declaratie privind personalul responsabil propus pentru indeplinirea contractului. Lista cu personalul de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului. Se ataseaza documente din care sa rezulte ca ofertantul dispune sau a obtinut angajamentul de participare de la: min o persoana cu studii superioare desemnatapentru asigurarea controlului conformitatii prestatiei la standardele de mediu impuse prin contract fara functie de coordonare(ISO 14001 certificat ca manger al sistemului de mediu, care a participat la activitati similare in cadrul unui proiect similar);min o persoana cu studii superioare desemnata pentru functia de responsabil SSM care a participat la activtati similare in cadrul unui proiect similar Prezentarea unor certificate emise de organisme independente acreditate (nationale sau internationale), conforme cu seriile de standarde europene relevante ce confirma certificarea candidatului ca areimplementat-un sistem de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001 / echivalent, in domeniul ?servicii curatenie, igienizare si dezinfectie la interiorul si exteriorul unitatilor sanitare?In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, vor fi acceptate certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Nota: Pentru demostrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii (ISO 9001/ echivalent, ) nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare sau recertificare.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite cel putin de catre liderul asocierii., Prezentarea unor certificate emise de organisme independente acreditate(nationale sau internationale), conforme cu seriile de standarde europenerelevante ce confirma certificarea candidatului ca are implementatun sistem de management de mediu pentru servicii de curatenie inconformitate cu ISO 14001/2005/echivalent, in domeniul ?servicii curatenie, igienizare si dezinfectie la interiorul si exteriorul unitatilor sanitare?In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, vor fi acceptatecertificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UniuniiEuropene.Pentru demostrarea indeplinirii cerintelornu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatoruleconomic este in curs de certificare sau recertificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.10.2013 13:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer