Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru de prestari servicii de curatenie stradala.


Detaliu pentru invitatia numarul 348820
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL BICAZ
Numar invitatie: 348820/18.06.2013
Denumire contract: Acord-cadru de prestari servicii de curatenie stradala.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BICAZCod fiscal: 2614392, Adresa: STR. BARAJULUI, NR. 4, Bicaz, Telefon: 0233254310, Fax: 0233254530
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL DECEBAL NR. 35, BL. I4, PARTER, PIATRA NEAMT, Romania, cod postal: 610076, telefon: +40 233232390, fax: +40 233232390
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BURSA ROMANA DE MARFURI TERMINAL PIATRA NEAMT, B-DUL DECEBAL NR. 35, BL. I4, PARTER, PIATRA NEAMT, Romania, cod postal: 610076, telefon: +40 233232390, fax: +40 233232390
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru de prestari servicii de curatenie stradala.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICIIDE CURATENIE STRADALA, conform caietului de sarcini .Valoarea minima estimata a acorduluicadru este de 183464 lei.Valoarea maxima estimata a acordului cadru este de 550000 lei.
II.1.6) CPV: 90611000-3 - Servicii de curatenie stradala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 550, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 11.000 lei Modalitati de constituire : Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari(formular XII) sau prin virament bancar in contul nr. RO66TREZ494XXX000058 deschis la TREZORERIA BICAZ. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertei: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul BNR din urmatoare publicarii anuntului de participare. In cazul emiterii de catre Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine/restitui contestatarului din garantia de participare, o valoare calculata in conformitate cu prevederile art.278¹ alin. 1 si 2 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, respectiv 4330 lei. Eliberarea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. nr. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA, . Garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 2, 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA, pentru IMM-uri. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: garantia de buna executie se va contitui sub forma de Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original. (formular XIII)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Calitatea de participant la procedura , Formularul I.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, Formularul II Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, Formularul III .Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Formularul IV - conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataa) Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre Bugetul de stat consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor;b) Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, eliberat de Directia de Impozite si taxe locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor.NOTA: Certificatele solicitate vor putea fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69¹ din O.U.G. nr.34/2006. Formularul V.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, sunt: PRIMAR- Nicolae SALAGEAN, VICEPRIMAR- Nicu BUTNARU, SECRETAR - Ioan SPIRIDON, SEF SERV. FINANCIAR-CONTAL - Viorel STANCIU, INSPECTORSUPERIOR - Elena ? Gabriela MUNTEANU, INSPECTOR SUPERIOR - Mihaela DRAGUSANU, CONSILIER PRIMAR - Marina ENACHE, INSPECTOR SUPERIOR - Alina CROITORU, CONSILIER SUPERIOR - Vasile LUCA, CONSILIER LOCAL - Constantin CATRINOIU, CONSILIER LOCAL - Romeo AMARIUTA, CONSILIER LOCAL - Mihaita ISTARTE, CONSILIER LOCAL - Costache LUPU, CONSILIER LOCAL - Antoneta ANDONESCU, CONSILIER LOCAL - Viorel URSU, CONSILIER LOCAL - Mihai SAPUNARU, CONSILIER LOCAL - Ion ULEIA, CONSILIER LOCAL- Dumitru Cristian ZAFTON, CONSILIER LOCAL - Ioan BARJOVANU, CONSILIER LOCAL- Dragomir OPREA, CONSILIER LOCAL - Constantin FLOREA, CONSILIER LOCAL - Mihai APOPEI, CONSILIER LOCAL - Florica BUDACA, CONSILIER JURIDIC ? Vasile TARANU. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiOfertantul va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie teritoriala, din care trebuie sa reiasa ca acesta are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezentadocumentatie de atribuire. Informatiile cuprinse in certificat vor fi valabile/reale la termenul limita de depunere a ofertelor.NOTA: Certificatul constatator va putea fi prezentat in original sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?. Inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentruverificarea conformitatii, certificatul solicitat in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 366.000lei. Bilanturile contabile din ultimii trei ani sau orice alte documente din care sa reiasa indeplinirea cerintei. Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in partePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii executate in ultimii 3 ani, insotita de certificari din partea beneficiarilor. Respectivele certificari indica beneficiarii, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;. Se solicita ca cerinta minima de calificare demonstrarea prestarii de servicii similare, in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), in baza a cel putin un contract in care suma valorilor/cantitatilor de servicii prestate la nivelul acestuia sa fie de minim 183000lei fara TVAConversia leu-valuta se face prin raportare la cursul BNR din urmatoare publicarii anuntului de participare., Informatii referitoare la personalul tehnic de care dispune.Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privindpersonalul propus in derularea acordului-cadru, de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in care vor fi indicatia) personal de conducere;b) personal calificat/ personal de executie;, Informatii privind utilajele, echipamentele tehnice si mijloacele de transportnecesare pentru prestarea serviciilor. Ofertantul va prezenta o declaratie pepropria raspundere privind utilajele, echipamentele tehnice si mijloacele detransport de care dispune si intelege sa le utilizeze pentru indeplinireacontractului. Standarde de asigurarea calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent.Ofertantul trebuie sa prezintecertificate, emise de organisme independente, prin care sa seateste faptul ca respecta standardele de asigurare a calitatii sau certificate echivalente emise de organisme nationale /internationale de certificare/ acreditare valabile la data limita de depunere a ofertelor sauprobe/ dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatiipentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii, Standarde de protectie a mediului ISO 14001:2005 sau echivalent.Ofertantul trebuie sa prezintecertificate, emise de organisme independente, prin care sa seateste faptul ca respecta anumite standarde de protectie a mediului sau certificate echivalente emise de organism nationale/ internationale de certificare/ acreditare valabile la data limita de depunere a ofertelor sauprobe/ dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediuluipentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul proceduriiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer