Achizitie publica - Acord-Cadru de prestari servicii de editare si tiparire in cadrul proiectului ?Pregatirea sistemului national de e-Administratie in Romania? cod SMIS 32612
Detaliu pentru invitatia numarul 355945
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355945/25.11.2013
Denumire contract: Acord-Cadru de prestari servicii de editare si tiparire in cadrul proiectului ?Pregatirea sistemului national de e-Administratie in Romania? cod SMIS 32612
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Dezvoltarii si InovariiCod fiscal: 12354176, Adresa: str.Mendeleev, nr.21-25, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213071918, Fax: +40 213071918
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Plevnei, nr.3, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050051, telefon: +40 213071918, fax: +40 213071919, persoana de contact: Ecaterina ALEXOAEI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Plevnei, nr.3, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050051, telefon: +40 213071918, fax: +40 213071919, persoana de contact: Ecaterina ALEXOAEI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-Cadru de prestari servicii de editare si tiparire in cadrul proiectului ?Pregatirea sistemului national de e-Administratie in Romania? cod SMIS 32612
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 14
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord-Cadru de prestari servicii de editare si tiparire materiale de curs pentru desfasurarea proiectului ?Pregatirea sistemului national de e-Administratie in Romania? cod SMIS 32612
II.1.6) CPV: 79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 255, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de 5.100 lei printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, prezentat sau virament bancar in contul cod IBAN RO72 TREZ 701 5005 XXX011610 - Deschis la Trezoria Sector 1. Modalitate constituire a garantiei de participare cf art 86 din HG925/2006. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada posibilitatea ca autoritatea contractanta sa poata retine din garantia de participare a ofertantului care a depus contestatie la CNSC impotriva procedurii de atribuire, si a carei contestatie a fost respinsa ca nefondata de acesta, o valoare in conformitate cu art 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Data echivalenta leu/alta moneda este data publicarii in SEAP a invitatie de participare la cursul BNR. Garantia de participare va fi introdusa intr-un plic exterior inchis, sigilat si stampilat, separat de documentele de calificare, oferta tehnica si oferta financiara, care va fi inscriptionat astfel: ?GARANTIE DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ACHIZITIE PUBLICA DE SERVICII DE EDITARE SI TIPARIRE MATERIALE DE CURS PENTRU DESFASURAREA PROIECTULUI ?PREGATIREA SISTEMULUI NATIONAL DE E-ADMINISTRATIE IN ROMANIA? COD SMIS 32612". Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Dovada garantiei de participare trebuie sa fie prezentata in original, conform FORMULARULUI 8, la adresa Autoritatii Contractante pentru depunerea ofertelor, cel mai tarziu la data si ora limita de deschidere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in preved art. 180 si art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare FORMULAR 2; 2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - FORMULAR 3; 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - FORMULARUL 4; 4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 FORMULAR - 5;Anexa persoane din cadrul autoritatii contractante ce au legatura cu procedura de atribuire, ce pot influenta continutul documentatiei de atribuire, ce pot influenta procedura de atribuire: Adrian Curaj, Elena Tita; Ecaterina Ghita, Dodi Dumitru; Elena Victoria Zaharia; Ecaterina Alexoaei; Luciana Bratu, Emilia Dumitras, Marius Dorian Nicolaescu; Cristina Ilcau, Florian Adrian Petrescu; Daniel Florin Lazarica; Costin Micu; Anca Iuliana Mustata; Andreea Cristina Zaharia, Elena Popescu. 5. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social - Original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? - din care sa reiasa ca ofertantul nu inregistreaza datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006 FORMULAR 6. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011; 6.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat - Original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? - din care sa reiasa ca ofertantul nu inregistreaza datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006 FORMULAR 6. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. 1.Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta. Poate fi depus in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? cf prevederilor art.5 alin 1 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP. Din Certificatul Constatator trebuie sa reiasa ca ofertantul are inclus in obiectul de activitate serviciile care constituie obiectul prezentei proceduri de achizitie.Ofertantului clasat pe primul loc, i se va solicita prezentarea documentul in original/copie legalizata pentru conformitate, la semnarea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor si partea/ partile din contract care sunt indeplinite de acestiaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2013 14:57