Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de prestari servicii de intretinere si reparatii ascensoare


Detaliu pentru invitatia numarul 325841
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Serviciul de Telecomunicatii Speciale - UM 0731 Bucuresti
Numar invitatie: 325841/05.05.2012
Denumire contract: Acord cadru de prestari servicii de intretinere si reparatii ascensoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul de Telecomunicatii Speciale - UM 0731 BucurestiCod fiscal: 9910069, Adresa: Splaiul Independentei 323 A, sector 6, Bucuresti, Telefon: 2022722, Fax: 2222281
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei 323 A, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060044, telefon: +40 212022722, fax: +40 212222281, persoana de contact: CONSTANTIN RADUCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Splaiul Independentei 323 A, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060044, telefon: +40 212022722, fax: +40 212222281, persoana de contact: CONSTANTIN RADUCU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de prestari servicii de intretinere si reparatii ascensoare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Implementarea contractelor subsecvente presupune: - Prestarea serviciilor de intretinere (revizii periodice bilunare, inclusiv cate o revizie generala anuala, pentru fiecare ascensor);
- Executarea lucrarilor de reparatii (in caz de defectiuni);
- Interventia operativa in situatia in care un ascensor functioneaza defectuos.
II.1.6) CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 050 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lotul A - 3.140 lei ; Lotul B -1.361 lei. Termenul de valabilitate va acoperi perioada minima de valabilitate a ofertei minim 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in Formularul 5, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie de participare va fi emisa in numele si pentru liderul asocierii. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul nr. RO69TREZ7065005XXX000102 deschis la Trezoreria sector 6 Bucuresti pe seama U.M. 0731 Bucuresti, cod fiscal 9910069, precizand in ordinul de plata numarul lotului pentru care se constituie garantia, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (extras bancar in original, semnat si stampilat de catre reprezentantul bancii) sa fie prezentata autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru liderul asocierii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Incadrarea in prevederile art. 691, 180 si 181 din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura de achizitie publica.Se vorprezenta urmatoarele documente: 1) Formularul 1 - Declaratia privind situatia personala;2) Formularul 2 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din O.U.G. nr. 34/2006;3) Formularul 3 - Certificat de participare cu oferta independenta;4) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de compartimentul/ biroul/ serviciul/ directia de impozite si taxe locale din cadrul unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul local sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertelor5) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertelorNota: a) Formularul 1 se prezinta, dupa caz, de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de ofertant, ofertant asociat sau tert sustinator. Facem precizarea ca in ceea ce priveste tertul sustinator, acesta nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Astfel, in situatia depunerii Formularului 1 de catre un tert sustinator, acesta va adapta Formularul 1 prin eliminarea situatiilor prevazute la lit. b) si e) din acest formular.b) Formularul 2 se prezinta de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de ofertant, ofertant asociat, tert sustinator sau subcontractant. Persoanele cu functii de decizie la nivelul autoritatii contractante in sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: dl. Scheau George Florin ? seful U.M. 0731 Bucuresti, dl. Gherna Laurentiu ? contabil sef, dl. Racucu Constantin ? loctiitorul sefului unitatii, dl. Ghita Dan ? sef sector.c) Formularul 3 si celelalte documente de la pct. 5 si 6 se prezinta, dupa caz, de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de ofertant sau ofertant asociat.d) In cazul in care, in conformitate cu prevederile art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul isi demonstreaza situatia economico-financiara ori capacitatea tehnica prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, se va prezenta inclusiv angajamentul ferm al acestuia, intocmit in conformitate cu prevederile art. 111 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Toate documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificarea pentru conformitate cu originalul se face de catre reprezentantul legal al ofertantului economic sau persoana semnatara a ofertei, imputernicita de acesta, prin inscrierea pe fiecare pagina certificata a mentiunii ?conform cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective. In cazul in care documentele sunt depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea documentelor originale. Toate documentele (cu exceptia certificatului de atestare fiscala si a certificatului privind plata impozitelor si taxelor locale) trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data limita de depunere a ofertelor. Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici nerezidenti au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si altor creante bugetare, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). In cazul acestor ofertanti, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Persoane juridice/fizice romane: Persoane juridice: Se vor prezenta urmatoarele documente: 1) Certificat constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii;2) Autorizatie emisa de Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat (ISCIR) din care sa reiasa in mod clar faptul ca ofertantul este autorizat pentru prestarea serviciilor de intretinere, revizie si reparatii ascensoarePersoanele fizice autorizate: vor prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte capacitatea acestora acestora de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract.Persoane juridice/fizice straine: Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta a operatorului economic.Persoanele fizice straine vor prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte capacitatea acestora acestora de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract.Nota: Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificarea pentru conformitate cu originalul se face de catre reprezentantul legal al ofertantului economic sau persoana semnatara a ofertei, imputernicita de acesta, prin inscrierea pe fiecare pagina certificata a mentiunii ?conform cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective. In cazul in care documentele sunt depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea documentelor originale. Documentele emise intr-o alta limba vor fi prezentate insotite de traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Prezentarea de informatii generale privind cifra de afaceri globala
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa dispuna de personal tehnic de specialitate responsabil cu verificarea tehnica a ascensoarelor (RVTA) Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul specific achizitiei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP, de la sediul autoritatii contractante din Splaiul Independentei 323 A, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060044, telefon: +40 212022722, fax: +40 212222281, persoana de contact: CONST
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.05.2012 10:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer