Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU DE PRESTARI SERVICII DE INVESTIGATII IMAGISTICE - CT


Detaliu pentru invitatia numarul 322287
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal de Urgenta Roman
Numar invitatie: 322287/21.03.2012
Denumire contract: ACORD CADRU DE PRESTARI SERVICII DE INVESTIGATII IMAGISTICE - CT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal de Urgenta RomanCod fiscal: 2613940, Adresa: Str. Tineretului, nr. 28, Roman, Telefon: 0233-741917, Fax: 0233-741963
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Tineretului, nr. 28, Roman, Romania, cod postal: 611027, telefon: +04 233-741917, fax: +04 233-741963, persoana de contact: Birou Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal de Urgenta Roman, str. Tineretului, nr. 28, Roman, Sala de Consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE PRESTARI SERVICII DE INVESTIGATII IMAGISTICE - CT
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de investigatii imagistice ce trebuie saindeplineasca conditiile de calitate, folosind totodata formele cele mai eficiente si economice de investigatii pentru serviciile solicitate conform anexei care face parte integranta din caietul de sarcini.Serviciile trebuie sa se incadreze, din punct de vedere al calitatii lor in normele privind calitatea asistentei medicale elaborate de catre comisiile de specialitatedin cadrul Colegiului Medicilor din Romania si de catre Casa Nationala de Asigurari de Sanatate.
II.1.6) CPV: 85150000-5 - Servicii de imagistica medicala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 539, 124.11 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10.782, 48 lei. IMM-urile (facand dovada in acest sens prin prezentarea declaratiei privind inacadrarea in categoria IMM), beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin (2) din Legea 346/2004. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data stabilita pentru depunerea ofertei. Garantia de participare se va constitui in una din urmatoarele forme: - OP in contul nr. RO24TREZ4925006XXX003848 deschis la Trezoreria Roman, - instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, in original. In cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, se va folosi modelul din fisierul ?modele de formulare? - formularul 3.Neconstituirea garantiei de participare in cuantumul, forma solicitata si avand perioada de valabilitate solicitata atrage dupa sine respingerea ofertei in baza art. 33 alin. (3) lit. b din HG 925/2006, fiind considerata inacceptabila conform art. 36 alin. (1) lit. a din HG 925/2006.Conform art. 278^1 din OUG 34/2006, in cazul in care se depune o contestatie pe care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor o respinge, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4.319, 12 RON.
Garantie de buna executie
In procent de 5% (cu declaratie de IMM 2, 5%) din valoarea fara TVA a contractului subsecvent a carui valoare depaseste pragul de 15000 euro fara TVA, valoare calculata la cursul de schimb afisat de BNR la data semnarii contractului. Garantia de buna executie se va constitui in una din urmatoarele forme: - OP in contul nr. RO24TREZ4925006XXX003848 deschis la Trezoreria Roman- instrument da garantare irevocabil emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90, alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic. Se va prezenta Formularul nr. 5 din fisierul ?modele de formulare? insotit de urmatoarele documente: - cazier fiscal al societatii, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de reprezentantul legal al firmei ofertante;
- certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de reprezentantul legal al firmei ofertante;
- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de reprezentantul legal al firmei ofertante;
- cazier judiciar al societatii, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de reprezentantul legal al firmei ofertante;
- cazier judiciar al administratorului/administratorilor societatii, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de reprezentantul legal al firmei ofertante;2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va prezenta Formularul nr. 6 din fisierul ?modele de formulare?.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006. Se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, o declaratie intocmita conform Formularului nr. 7 din fisierul ?modele de formulare?. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt mentionate in cuprinsul Formularului nr. 7.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010. Se va prezenta Formularul nr. 8 din fisierul ?modele de formulare?.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii, eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor, si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi transmise in limba de origine, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor.Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicie pentru acesta. 1. Certificat constatator emis de ONRC cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic corespunde obiectului contractului - in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de reprezentantul legal al firmei ofertante.Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventuali subcontractanti si/sau terti sustinatori.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Autorizatia de functionare emisa de C.N.C.A.N., in copie semnata si stampilata conform cu originalul de reprezentantul legal al firmei ofertante., Autorizatie de utilizare a echipamentelor radiologice emisa de C.N.C.A.N. in copie semnata si stampilata conform cu originalul de reprezentantul legal al firmei ofertante., Certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 10:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer