Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de prestari servicii de organizare a Festivalului Filmului European 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 342402
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul Cultural Roman
Numar invitatie: 342402/05.02.2013
Denumire contract: Acord cadru de prestari servicii de organizare aFestivaluluiFilmului European 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul Cultural RomanCod fiscal: 15726657, Adresa: Aleea Alexandru, nr. 38, sector I, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 317100629, Fax: +40 317100629
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Aleea Alexandru, nr. 38, sector I, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 011824, telefon: +40 317100629, fax: +40 317100679, persoana de contact: Andreea Popescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Aleea Alexandru, nr. 38, sector I, Bucuresti, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de prestari servicii de organizare aFestivaluluiFilmului European 2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de organizare de festivaluri, (incluzand creatie, planificare, productie, media plan, executie web-site, organizare si coordonare evenimente conexe) precum si un pachet logistic (traducere, subtitrare filme, inchiriere sali, inchiriere aparatura de proiectie, subtitrare filme, proiectie subtitluri, transport national de persoane, materiale, tehnice, transport national si asigurare pelicule, cazare invitati), necesare desfasurarii Festivalului de Film European 2013, organizat de Institutul Cultural RomanFrecventa si valoarea contractelor subsecvente care urmeaza sa fie atribuite (daca se cunosc): a)perioada martie ? aprilie 2013, spot video, spot radio, materiale promotionale, media plan pentru difuzare TV, radio, presa scrisa si publicitate online, realizare, productie si distributie afise, invitatii, cartoline, etc, servicii logistice( traduceri, subtitrari filme, spatii de proiectie, etc)- valoare estimata intre 30000 si 35000 euro fara TVAb)perioada aprilie- iunie 2013, derulare proiectii de filme in cele cinci locatii mentionate la punctul II.1.2 din presenta fisa; conferinte de presa, actiuni de PR; evaluare si rapoarte finale; servicii logistice ( aparatura proiectie, sonorizare, transport pelicule, etc) - valoare estimata intre 25000 si 30000 euro fara TVA
II.1.6) CPV: 79953000-9 - Servicii de organizare de festivaluri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 55, 000 - 65, 000 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este :1300 euro reprezentand 5915 lei calculati la un curs mediu de 4.55 lei/ euro. Suma reprezinta 2% din valoarea maxima estimata fara TVA a acordului cadru.Perioada de valabilitate a garantiei de participare 60 de la data limita a depunerii ofertei.PentruI.M.M.-urigarantiaseconstituieinprocentde50 %dincuantumulgarantiei precizate mai sus.Garantiadeparticiparetrebuiesafieprezentatacelmaitirziuladeschidereaofertelor, separat, inafarapliculuicudocumenteleofertei .Garantiadeparticipareseconstituieinleisipoateficonstituitainurmatoareleforme : - scrisoare de garantie bancara sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, (model scrisoare de garantie Formularnr. 3)- depunerea la casieria autoritatii contractante, (program caserie de Luni pana Vineri in intervalul orar12:00 ? 16:00)-Ordin de plata in contul: RO88TREZ7005005XXX001878 deschis la DTCPMB, cuconditiaconfirmariiplatiidebancaemitenta;Garantiadeparticiparevafiretinuta/restituitainconditiileprevazutelaarticolele87si88dinH.G.R.nr. 925/2006 si in situatia prevazuta la art.278^1din OUG34/2006Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 2957.5 lei, conf. art.2781 lit.b) din OUG 34/2006. Pentru IMM-uri se va retine 50% din 2957.5 lei, reprezentand 1478.75 lei.Ofertelecarenusuntinsotitededocumenteledeconstituireagarantieideparticipare, vorfirespinsecainacceptabilesireturnateladeschidere.
Garantie de buna executie
Cuantumulgarantieidebunaexecutieestede5 %dinvaloareafara TVA a contractului subsecvent sipoateficonstituitainurmatoareleforme : - scrisoare de garantie bancara sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in contract - Formularnr. 5- depunerea la casieria autoritatii contractante, (program caserie de Luni pana Vineri in intervalul orar12:00 ? 16:00)-Ordin de plata in contul: RO88TREZ7005005XXX001878 deschis la DTCPMB, cuconditiaconfirmariiplatiidebancaemitenta;
- garantiabancaradevineanexalacontract .IncazulofertantilordincategoriaI.M.M.-urilorgarantiadebunaexecutieseconstituieinprocentde50 %dincuantumulde5 %dinvaloareacontractului, respectiv2.5 %dinvaloareacontractului .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea formularului 12AIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Precizari suplimentare: a) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractantib) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteic) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/ terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Completarea formularului 12BIncadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Completare formularului nr.7 Declaratie pepropriaraspundereprin care ofertantul/candidatul certifica faptul ca participarea la procedura in cauza este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Completarea formularului 8Incadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Presedinte ? Andrei Marga; Vicepresedinte ? Vladimir Simon; Vicepresedinte ? Horia-Razvan Girbea; Secretar General ? Nicolae Brinzea; Secretar General Adjunct- Eunicia Maria Trif;DirectorDirectia Generala Economica ? Mariana Draghici;Director Directia Generala de Promovare a Creatiei- Jachi Florea, Director Directia Achizitii Publice- Mihail Badea; Sef Serviciu Juridic ? Carmen Blanca Fudulu.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza caruia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta (inoriginal, copielegalizata sau certificat ?conform cu originalul?)- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta (inoriginal, (copielegalizata sau certificat ?conform cu originalul?)Observatie: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art.180 si/sau art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. ( servicii de organizare de festival si/sau comunicare si relatii publice)Certificatul se vor prezenta inoriginal, copielegalizata sau certificat ?conform cu originalul?Documenteedificatoarecaresadovedeascaoformadeinregistrarecapersoanajuridica/fizicasaudeatestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, inconformitatecuprevederilelegaledintaraincareofertantulesterezident.Certificate/ documente valabile la data deschiderii prin care sa faca dovada ca are ca obiect de activitate servicii de organizare de festivaluri si/sau de comunicare si relatii publiceDocumentele vor fi prezentate in traducere autorizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilantul vizat siinregistratedeorganele competente (inoriginal, copielegalizata sau certificat ?conform cu originalul?)Sau-scrisoaredebonitateemisa dinparteauneibanci pentru clientul persoana juridica, care sa contina datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica, tipul de capital, indicatori ai performantei financiare, profitul brut/net, rata profitului, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta de lucru cu clientul2.Completare formularului nr.4 Informatii generale? obligatoriu trebuie sa contina urmatoarele informatii: a) cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului care vizeaza cel mult ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu suma de 70000 Euro (suma reprezinta voaloare maxima a celui mai mare contract subsecvent inmultit cu 2 vezi Cap II-1.4 Estimarea Valorii acordului cadru, al.b)- Cursul leu / euro care va sta la baza calcului nivelului minimimpus este de 4.55lei / eurob) numarul mediude angajati in anul 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratieprivindlistaprincipalelorprestarideserviciidinultimii 3 ani pana la data deschiderii, de natura si complexitate similara cu obiectul procedurii (Formularulnr. 12 E+ anexa) . Dovada experientei se va face prin prezentarea cel putin a unui document/ contract/ proces verbal de receptie care sa confirme ca ofertantii au desfasurat editii succesive ale unui festival cu participanti din mai multe tari, pentru care firma ofertanta a prestat atat servicii logistice cat si de promovare. - Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;3.Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.4.Resurse Umane -Ofertantii trebuie sa faca dovada ca pot asigura personalul de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului (dovedirea capacitatii de configurare, proiectare, executie, difuzare cerute prin Caietul de sarcini), respectiv: ? manager de proiect ? pentru care se va dovedi ca a mai gestionat cel putin un proiect similar, respectiv festivaluri, care au implicat coordonarea mai multor organizatii participante din tari diferite.?specialisti in comunicare si PR cu minimum 3 ani de experienta in domeniu;? specialisti in media-relations cu minimum 3 ani de experienta in domeniu? specialisti in web-design, constructia si administrarea paginilor/sit-urilor WEB cu minimum 3 ani de experienta in domeniu? o echipa de minim 4 tehnicieni cu minimum 3 ani de experienta in domeniu ce vor asigura suportul tehnic si logisticEchipa minima trebuie sa aiba 4 experti +minim 4 tehnicieni care sa indeplineasca cerintele de mai sus.In acest scop ofertantii vor depune o declaratie cu privire la numarul de persoane pe care il utilizeaza la indeplinirea contractului si CV-urile insotite de recomandarile beneficiarilor din care sa reiasa prestatia persoanelor ce urmeaza a fi implicate in executarea contractului de achizitie publica, din al caror cuprins sa rezulte indeplinirea cerintelor minimale precizate mai sus.Ofertantul va tine cont de editiile locale ale festivalului ce se vor desfasura simultan (vezi calendarul festivalului din caietul de sarcini). Prezentarea unor documente valabile la data depunerii ofertelor, care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent al acestuiaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Calitatea produselor, serviciilor si actiunilor de promovare
50
Descriere: Calitatea produselor, serviciilor si actiunilor de promovare
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.02.2013 13:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.02.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2013 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer