Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de prestari servicii de reparare si intretinere a generatoarelor electrice


Detaliu pentru invitatia numarul 342620
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru Obregia
Numar invitatie: 342620/12.02.2013
Denumire contract: Acord cadru de prestari servicii de reparare si intretinere a generatoarelor electrice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru ObregiaCod fiscal: 4266162, Adresa: Sos. Berceni nr.10, Sector 4, Bucuresti, Telefon: 021/334.90.69, Fax: 021/334.90.69
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Berceni nr.10, Sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041902, telefon: +40 213349069, fax: +40 213349069, persoana de contact: Elena Faur
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sos.Berceni nr.10, sector 4, Bucuresti amfiteatrul Spitalului
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de prestari servicii de reparare si intretinere a generatoarelor electrice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de prestari servicii de reparare si intretinere a generatoarelor electrice
II.1.6) CPV: 50532300-6 - Servicii de reparare si de intretinere a generatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 16, 100 - 386, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.864 lei, art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia constituirii in euro, se va utiliza cursul BNR valabil la 5 zile raportat fata de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabiltate trebuie sa fie de 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.
Garantie de buna executie
va fi in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat si va fi constituita in maxim 5 zile lucratoare de la primirea contractului.conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate Formular.( conform art.180 din OUG 34/2006 )Declaratie privind calitatea de participant la procedura Completare FormularNeincadrarea in prevederile art.181. Completare FormularPrezentarea Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;. Prezentarea Certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local.Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea. nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare+anexa. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager- Dr.Monica BoerDir.Financiar Contabil- Ec.Simona TavarlauAs. Doina Calinescu ? Director IngrijiriSef Serv Achizitii Publice- Elena FaurDir.Medical Dr.Simona TrifuIng. Adrian Gosman ? Sef Serv. AdministrativEc.Mariana Ionescu - Sef Serv Financiar ContabilitateAdriana Vornicu ? CFPDeclaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? Formular Conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, formular Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatii legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Leg.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice; Copie conform cu originalulPersoanele Fizice Autorizate vor prezenta Autorizatia de Functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate certif ORC in original sau copie legalizata.Atestat ANRE in termen de valabilitate la data depunerii ofertei, de tip B, conform Ordin nr. 24/2007 pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice, in copie conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de min. 380.000, 00 lei.Formular, Bilantul contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din patea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii similare obiectului procedurii (exploatarea si intretinerea instalatiilor electrice) prestate in ultimii trei ani, max 2 documente.Documentele se vor prezenta in copie certificata , ,conform cu originalul?., Declaratie de disponibilitate a ofertantului cu privire la personalul de specialitate cu anumite calificari (din care sa rezulte ca prestatorul va asigura personal calificat pentru efectuarea interventiilor la echipamentele care fac obiectul contractului), insotita de: -Cv-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului-Copii ale diplomelor de specialitate-Copii ale diplomelor de participare a personalului responsabil la stagii de pregatire de specialitate sau orice alte documente care sa ateste pregatirea de specialitate.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru efectuarea interventiilor la echipamentele care fac obiectul contractului, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de servicii un sistem de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001 /echivalent, in termen de valabilitateIn conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, vor fi acceptatecertificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Nota: Pentru demostrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii (ISO 9001/ echivalent, ) se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privindstandardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite cel putin de catre liderul asocierii., un sistem de management al mediului in conformitate cu ISO 14001echivalent, in termen de valabilitate.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, vor fi acceptatecertificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Nota: Pentru demostrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii (ISO 14001/ echivalent, ) se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privindstandardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite cel putin de catre liderul asocierii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2013 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer