Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru de prestari servicii de service si reparatii autovehicule


Detaliu pentru invitatia numarul 344464
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Serviciul de Telecomunicatii Speciale - UM 0731 Bucuresti
Numar invitatie: 344464/28.03.2013
Denumire contract: Acord-cadru de prestari servicii de service si reparatii autovehicule
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul de Telecomunicatii Speciale - UM 0731 BucurestiCod fiscal: 9910069, Adresa: Splaiul Independentei 323 A, sector 6, Bucuresti, Telefon: 2022722, Fax: 2222281
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei 323 A, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060044, telefon: +40 212022711, fax: +40 212222281, persoana de contact: Saliu Gabriel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Splaiul Independentei 323 A, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060044, telefon: +40 212022711, fax: +40 212222281, persoana de contact: Saliu Gabriel
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru de prestari servicii de service si reparatii autovehicule
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Implementarea contractelor subsecvente presupune prestarea de servicii de service si reparatii la autovehiculele din dotarea Serviciului de Telecomunicatii Speciale, in unitatile de service ale prestatorului/prestatorilor, situate pe teritoriul Romaniei.
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 555, 612 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lotul 1:2.060, 00 leiLotul 2:272, 24 leiLotul 3:100, 00 leiLotul 4:700, 00 leiLotul 5:2.200, 00 leiLotul 6:600, 00 leiLotul 7:200, 00 leiLotul 8:800, 00 leiLotul 9:800, 00 leiLotul 10:2.100, 00 leiLotul 11:280, 00 leiLotul 12:1.000, 00 leiTermenul de valabilitate va acoperi perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in forma prezentata in Formularul nr. 4, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie de participare va fi emisa pentru si in numele liderului asocierii. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul nr. RO69TREZ7065005XXX000102 deschis la Trezoreria sector 6 Bucuresti pe seama U.M. 0731 Bucuresti, cod fiscal 9910069, precizand in ordinul de plata numarul lotului pentru care se constituie garantia, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (extras bancar sau ordin de plata, purtand viza bancii) sa fie prezentata autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Nota: In vederea evaluarii in mod unitar a cuantumurilor garantiilor de participare depuse in euro sau in alte valute, echivalentul in lei al fiecareia dintre acestea va fi calculat la cursul monedei nationale (RON) comunicat de Banca Central Europeana, valabil in data publicarii in SEAP a invitatiei de participare (in acest sens se va consulta site-ul oficial www.ecb.int).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorIncadrarea in prevederile art. 691, 180 si 181 din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura de achizitie publica.Se vorprezenta urmatoarele documente (completate): 1) Formularul 1 - Declaratia privind situatia personala2) Formularul 2 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/20063) Formularul 3 - Certificat de participare cu oferta independenta4) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de compartimentul/ biroul/ serviciul/ directia de impozite si taxe locale din cadrul unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul local sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertelor5) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertelorNota: a) Formularul nr. 1 se prezinta, dupa caz, de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de ofertant, ofertant asociat sau tert sustinator. In ceea ce priveste tertul sustinator, facem precizarea ca acesta nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art. 180 si 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, urmand ca Formularul nr. 1 sa fie adaptat in mod corespunzator prin eliminarea situatiilor prevazute la lit. b) si e) din cadrul acestuia;b) Formularul nr. 2 se prezinta, dupa caz, de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de ofertant, ofertant asociat, tert sustinator sau subcontractant. Persoanele cu functii de decizie la nivelul autoritatii contractante in sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sunt: dl. Opris Marcel ? directorul Serviciului de Telecomunicatii Speciale, dl. Balaure Ioan ? adjunctul economic al directorului Serviciului de Telecomunicatii Speciale, dl. Scheau Florin ? seful UM 0731 Bucuresti, dl. Raducu Constantin ? loctiitorul sefului UM 0731 Bucuresti. Ofertantul, ofertantul asociat, tertul sustinator sau subcontractantul vor prezenta documente edificatoare pentru a demonstra faptul ca nu se incadreaza in prevederile art.691 din O.U.G. nr. 34/2006 (Registrul Actionarilor, Certificatul constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului).In conformitate cu prevederile art. 692 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va publica in SEAP denumirea si datele de identificare ale ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator, in maxim 5 zile de la expirarea termenului limita de depunere a ofertelor, cu exceptia persoanelor fizice pentru care va publica numai numele.c) Formularul nr. 3 si documentele de la pct. 4 si 5 se prezinta, dupa caz, de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de ofertant sau ofertant asociat.d) In cazul in care, in conformitate cu prevederile art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul isi demonstreaza situatia economico-financiara ori capacitatea tehnica prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, se va prezenta inclusiv angajamentul ferm al acestuia, intocmit in conformitate cu prevederile art. 111 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Toate documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificarea pentru conformitate cu originalul se face de catre reprezentantul legal al ofertantului sau persoana semnatara a ofertei, imputernicita de acesta, prin inscrierea pe fiecare pagina certificata a mentiunii ?conform cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective. In cazul in care documentele sunt depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea documentelor originale. Toate documentele (cu exceptia certificatului de atestare fiscala si a certificatului privind plata impozitelor si taxelor locale) trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul documentelor pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, acestea vor purta in mod obligatoriu mentiunea ?Confirm pe propria raspundere ca prezentul document contine informatii actuale, conforme cu realitatea la data limita de depunere a ofertelor?, sub semnatura reprezentantului legal/semnatarului imputernicit. Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici nerezidenti au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si altor creante bugetare, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). In cazul acestor ofertanti, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: I. Persoanele juridice romaneCerinta nr. 1 Se va prezenta Certificatul constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa reiasa denumirea completa, sediul social, punctele de lucru, persoanele imputernicite/administratorii, obiectul de activitate al operatorului economic corespunzator obiectului contractului (cod CAEN 4520 ?Intretinerea si repararea autovehiculelor?).Nota: In conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Ordinul presedintelui A.N.R.M.A.P nr. 509/2011, in cazul ofertelor depuse in asociere, indeplinirea acestei cerinte va fi analizata strict prin prisma partii din contract pe care asociatul urmeaza a o indeplini, conform ofertei depuse.Cerinta nr. 2 Se va prezenta Autorizatia Tehnica Clasa I, eliberata de Regia Autonoma ?Registrul Auto Roman? in conformitate cu Reglementarile privind autorizarea operatorilor economici care desfasoara activitati de reparatii, de intretinere, de reglare, de modificari constructive, de reconstructie a vehiculelor rutiere, precum si de dezmembrare a vehiculelor scoase din uz ? RNTR 9, aprobate prin Ordinul ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr. 2131/2005.Nota: Autorizatia/autorizatiile prezentate in cadrul unei oferte depuse pentru un anumit lot sau mai multe loturi trebuie sa fie valabila/valabile pentru toate marcile/tipurile de autovehicule cuprinse in lotul/loturile pentru care se oferteaza. In conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Ordinul presedintelui A.N.R.M.A.P nr. 509/2011, in cazul unei oferte depuse in asociere sau in cadrul careia ofertantul a nominalizat unul sau mai multi subcontractanti, cerinta va fi considerata indeplinita daca unul dintre asociati, respectiv subcontractantul/subcontractantii, daca este cazul, detin autorizatiile respective, insa numai cu conditia ca respectivul asociat/subcontractant sa execute integral partea din contract pentru care a prezentat autorizatia solicitata de autoritatea contractanta.II. Persoanele fizice romane autorizate vor prezenta autorizatia de functionare si orice alte documente echivalente din care sa rezulte capacitatea acestora de a presta serviciile care fac obiectul achizitiei.III. Persoane juridice/fizice straine: Persoanele juridice vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta a operatorului economic, din care sa rezulte capacitatea acestora de a presta serviciile care fac obiectul achizitiei.Persoanele fizice straine vor prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte capacitatea acestora de a presta serviciile care fac obiectul achizitiei.Nota: Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificarea pentru conformitate cu originalul se face de catre reprezentantul legal al ofertantului economic sau persoana semnatara a ofertei, imputernicita de acesta, prin inscrierea pe fiecare pagina certificata a mentiunii ?conform cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective. In cazul in care documentele sunt depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea documentelor originale. Documentele emise intr-o alta limba vor fi prezentate insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul documentelor pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, acestea vor purta in mod obligatoriu mentiunea ?Confirm pe propria raspundere ca prezentul document contine informatii actuale, conforme cu realitatea la data limita de depunere a ofertelor?, sub semnatura reprezentantului legal/semnatarului imputernicit.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea de informatii privind experienta similaraSe va prezenta Formularul nr. 7, cuprinzand contractele de prestari servicii similare la a caror derulare ofertantul a participat efectiv in ultimii trei ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa dispuna de o retea de unitati de service auto autorizate, reprezentata teritorial, pentru fiecare lot in parte, dupa cum urmeaza: Lotul 1 - B, CJ, DJ, IS, PH, TMLotul 2 - B, AR, AG, BC, BH, BN, BT, BV, CS, CL, CJ, CT, DJ, GL, HG, HD, IS, MM, MH, MS, NT, PH, SM, SB, SV, TR, TM, TL, VS, VL, VNLotul 3 ? Municipiul BucurestiLotul 4 - Municipiul BucurestiLotul 5 ? Municipiul Bucuresti si toate judetele tariiLotul 6 - Municipiul Bucuresti si toate judetele tariiLotul 7 ? Municipiul BucurestiLotul 8 - Municipiul BucurestiLotul 9 - B, BC, BV, CJ, IS, TMLotul 10 - B, AB, AR, AG, BH, BN, BT, BZ, CS, CT, CV, DB, GL, GJ, HG, HD, MM, MH, MS, NT, PH, SM, SJ, SB, SV, TL, VS, VL, VNLotul 11 ? Municipiul BucurestiLotul 12 - Municipiul BucurestiSe va prezenta Formularul nr. 8 - Declaratie privind reteaua de unitati de service auto autorizate in care vor fi prestate serviciile de service si reparatii autovehicule, Cerinta nr. 3 (NUMAI PENTRU LOTUL 6)Ofertantul trebuie sa fie acreditat de catre producatorului autovehiculelor pentru prestarea de servicii de service si reparatii in perioada de garantie. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul specific achizitieiOfertantul va prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul specific obiectului achizitiei (prestarea serviciilor de service si reparatii autovehicule).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara - Pretul orei de manopera si al pieselor de schimb
Garantia acordata pentru manopera si piese de schimb
10
Descriere: Garantia acordata pentru manopera si piese de schimb
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2013 16:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer