Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU DE SERVICII :ASIGURAI OBLIGATORII RCA , ASIGURARE FACULTATIVA CASCO PENTRU VEHICULE-fara fransiza SI ALTE TIPURI DE ASIGURARI FACULTATIVE .


Detaliu pentru invitatia numarul 356101
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT CRAIOVA
Numar invitatie: 356101/26.11.2013
Denumire contract: ACORD CADRU DE SERVICII: ASIGURAI OBLIGATORIIRCA , ASIGURARE FACULTATIVACASCOPENTRU VEHICULE-fara fransizaSI ALTE TIPURI DE ASIGURARI FACULTATIVE .
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA DE TRANSPORT CRAIOVACod fiscal: RO 2315129, Adresa: Strada Calea Severinului nr.23, Craiova, Telefon: +40 251485856/ +40 251506076/+40 251485041, Fax: +40 251506077/ +40 251485041
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Calea Severinului nr.23, Craiova, Romania, cod postal: 200769, telefon: +40 251485856/ +40 251506076/+40 251485041, fax: +40 251506077/ +40 251485041, persoana de contact: IULIANA IOVAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Calea Severinului nr.23, Craiova, Dolij, Romania, cod postal: 200769
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE SERVICII: ASIGURAI OBLIGATORIIRCA , ASIGURARE FACULTATIVACASCOPENTRU VEHICULE-fara fransizaSI ALTE TIPURI DE ASIGURARI FACULTATIVE .
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: A ) Cantitatea estimata minima si maxima care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord- cadru : MINIM-Asigurarea obligatorie de raspundere civila auto ( RCA), pentru pagube produse tertilor prin accidente de circulatie, in care sunt implicate autovehiculele din dotarea Regiei Autonome de Transport Craiova (conform Anexei nr. 1si detaliata 1a, 1b, 1c, 1d ), -Asigurari facultative CASCO fara fransizapentru avarii- (conform Anexei nr. 3si detaliat 3a si 3b ), -Asigurari calatori si bagajele acestora(Anexa 5) , -Asigurari de risc financiar pentru operatorii de transport, -Asigurari de raspunderecivila profesionala , -Asigurare valoripe timpul transportului, - Asigurare de raspundere civila fata de tert.MAXIM-Asigurarea obligatorie de raspundere civila auto ( RCA), pentru pagube produse tertilor prin accidente de circulatie, in care sunt implicate autovehiculele din dotarea Regiei Autonome de Transport Craiova (conform Anexei nr.2 si detaliata 2a, 2b, 1c, 1d ), -Asigurari facultative CASCO fara fransizapentru avarii- (conform Anexei nr.4 si detaliat 4a, si 4b ), -Asigurari calatori si bagajele acestora(Anexa 5) , -Asigurari de risc financiar pentru operatorii de transport, -Asigurari de raspunderecivila profesionala , -Asigurare valoripe timpul transportului, -Asigurare de raspundere civila fata de tert.B) Cantitatea estimata minima si maxima care ar putea obiectul unui contract subsecvent : -Asigurarea obligatorie de raspundere civila auto ( RCA), pentru pagube produse tertilor prin accidente de circulatie, in care sunt implicate autovehiculele din dotarea Regiei Autonome de Transport Craiova (conform Anexei nr. 1 ), -Asigurari facultative CASCO fara fransizapentru avarii- (conform Anexei nr. 3 ), -Asigurari calatori si bagajele acestora(Anexa 5) , -Asigurari de risc financiar pentru operatorii de transport, -Asigurari de raspunderecivila profesionala , -Asigurare valoripe timpul transportului, - Asigurare de raspundere civila fata de tert.b)Valoarea celui mai mare contract subsecventva fide363, 719.04 leic) Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente :1. 01.01.2014 ? 31.12.20142. celelalte contracte subsecvente se vor incheia conform necesitatilor autoritatii contractante , solicitandu-se completarea ofertei privind cantitatile de polite emise.
II.1.6) CPV: 66510000-8 - Servicii de asigurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 363, 719.04 - 389, 679.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum GP = 6, 650.00RONPerioadaminima de valabilitate a garantiei de participare (este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei) :120 zile de la data limita de primire aofertelorModul de constituire GP - in conf. cu prevederile art. 86 alin (1) si (5) din HG nr.925/2006 , (Form nr. 8, Cont IBAN RO97 BRDE 170 S V0392972 1700 , deschis la banca BRD -GSG ? Craiova). GP se retine in conf. cu prev. art 87 din HG nr.925/2006 si art 278^1 din OUG nr.34/2006 . Echivalenta GP depusa in alta moneda decat LEIse face la cursul BNR lei/alta valuta, din dara anterioaradatei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile..
Garantie de buna executie
G B exec. este de 5 % din valoarea fiecarui contract de servicii fara TVA. Modul de constituire GB exe.- in conf cu prev. art. 89 alin(2) din HG nr.925/2006( Form.nr. 12). Forma de constituire conform prev. art 90 alin (1)-(3) din HG nr. 925/2006 modif.prin HG1045/2011 . GB exec va fi retinuta /restituita in cond. la art 91 si art.92 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Orice persoana juridica, romana sau straina, are dreptul de a participa la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Documentele solicitate care reprezinta cerinte de calificaretrebuiesc indeplinite de fiecare ofertant in parte. In situatia in care ofertantului ii lipsesc unele dintre documentele solicitate sau ofertantul depune initial o declaratie pe propria raspundereconform art. 11 (4) din HG nr. 925/2006 , autoritatea contractanta are dreptul de a solicita clarificari si dupa cazcompletari ale documentelor prezentate de ofertanti, ofertantiiavand obilgatiasa prezinte/completeze documentele lipsa- dupa caz , atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sensin termenulprevazut in respectiva solicitare cu respectarea prevederilor art 11 (5) din HG nr. 925/2006.In cazul asocierii mai multor persoane juridice sau fizice, cerintele privind situatia personala si inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare asociat in parte, iar celelalte cerinte privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.In situatia in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionalainvocand si sustinerea acordata in conformitate cu prevederile art 186 (1) sau art 190 (2)din OUG nr. 34/2006 , persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia cere determina excluderea din procedura de atribuire , conform prevederilor art 69^1, art 180 si ale art 181 lit a), c^1), si d) din OUG nr. 34/2006.Sesolicita in forma originala documentele emise/intocmite de ofertant, acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspunderecompletata in conformitatea cu prevederile art.180 din OUG nr.34/2006-Formularul nr 1 (Declaratie privind eligibilitatea) ;Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura. Declaratia va fi depusa si de tertul sustinator-dupa cazCerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006- Formularul nr.2Declaratia va fi depusa si de tertul sustinator-dupa cazCerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura .Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta nr.3Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formularul nr. 3Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundereprin care se certificafaptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta nr. 4Certificat de participare la procedura conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010( Declaratie pe propria raspundereprin care se certificafaptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta)- Formularuluinr.4 .Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul/ofertantii nu se afla in una din situatiileart.69^1 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta nr.5Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul/ofertantii nu se afla in una din situatiileart.69^1 din OUG nr.34/2006 -Formularuluinr.5 .Persoanele care detin functii de decizie, aproba /semneazadocumente emise in legatura sau pentru procedura de artibuire, in cadrul autoritatii contractante sunt : Radu CosminPreda - Director GeneralMarcel Tanasescu - Director Tehnic- ExploatareEma IlonaCojman - Director EconomicMarius Buzila ? Sef Serviciu TehnicIon Saptelei- Sef Sectie AutoCristian Nicorescu ?Sef Sectie TramvaiLaura Bodo - Asistent ManagerJeana Paun ? Sef Serviciu Financiar -ContabilitateElenaCristiana Tica - Consiliet JuridicIuliana Iovan- Sef Birou AchizitiiFormularul va fi depus si de catre subcontractant , tertul susutinator ( cf ordinului ANRMAP nr. 170/2012)- dupa caz. Operatorii economici pot depune documente in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentelein original/copie legalizata.Cerinta nr. 1Certificat constatator ORCModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului comertului/echivalent care va contine informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original /copie legalizata / copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantuluiPentru persoanele juridice/fizice straine ?documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestareori apartenentadin punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana- traducere autorizata si legalizata. Ofertantul clasat pe primul loc , va prezenta certificatul pentru conformitate, in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii .Cerinta nr. 2Documente emise de organisme acreditate (CSA), care confirma autorizarea pentru prestarea serviciilor de asigurari auto pe teritoriul Romaniei pentru anul 2014, respectiv pentru asigurari obligatorii de raspundere civila pentru prejudicii produse prin accidente de autovehicule (RCA) si asigurari facultative a autovehiculelor (CASCO).Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta 2Ofertantul va depune documente din care sa rezulte ca esteautorizat pentru prestarea serviciilor de asigurari auto pe teritoriul Romaniei pentru anul 2014, respectiv pentru asigurari obligatorii de raspundere civila pentru prejudicii produse prin accidente de autovehicule (RCA) si asigurari facultative a autovehiculelor (CASCO), document emis de CSA.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 2Declaratie privindmedia cifrei de afaceri globalepe ultimi 3 ani calculatiprin raportare la data limita de depunere a ofertelor : Media cifrei de afaceri minim 363, 719.04 lei, Cerinta nr. 1Bilant contabil aferentanului 2012 / extras de bilant, vizat si inregistrat de organele competente, copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind listaprincipalelorserviciisimilare, prestatein ultimii trei(3) ani ? (Formularul nr.7 )calculatiprin raportare la data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de livrare, beneficiari autoritati contractante sau clienti privati- din care sa rezulte ca la nivelulunui contract maxim3contracteau fost prestate servicii similare in valoare/valoare cumulata dede min. 363, 719.04 lei. Ofertantii vor prezenta documente/certificate prin care sa ateste certificarea din punct de vedere al managementului calitatii conformstandardului ISO 9001/2008 valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organismestabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul unei asocieri cerinta va fi ideplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2013 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer