Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord Cadru de servicii salubritate - colectare si transport deseuri menajere, stradale si reciclabile


Detaliu pentru invitatia numarul 346255
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Bucuresti
Numar invitatie: 346255/30.04.2013
Denumire contract: Acord Cadru de serviciisalubritate - colectare si transport deseuri menajere, stradale si reciclabile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta BucurestiCod fiscal: 4193095, Adresa: STR.SABARULUI, NR.1 COMUNA JILAVA JUD.ILFOV, Jilava, Telefon: +402 14570181, Fax: +402 14570164
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord Cadru de serviciisalubritate - colectare si transport deseuri menajere, stradale si reciclabile
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 20
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord Cadru de servicii avand ca obiect achizitia deservicii de salubritate - colectare si transport deseuri menajere, stradale si reciclabile .
II.1.6) CPV: 90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 115, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare :1.728 lei. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Mod de constituire- virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta inoriginal , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in fisa de date.- Ordin de plata in contul : RO 89TREZ4215005XXX000243, deschis la Trezoreria Ilfov.Garantia va fi irevocabila. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor . In cazul I.M.M.?urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.7 (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. nr. 27/2006". Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare . In masura in care Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare , conform Art. 2781*) din OUG 34/2006 , suma de 1.152 lei . Garantia de participare constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari se va prezenta in original SI la sediul autoritatii si totodata se va incarca in SEAP pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
GBE este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Se constituie in conf.cu ART.90 HG nr 925/2006: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - prin depunere in numerar la casieria autorit. contract.- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti/de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit.contr. Suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contr., autorit. contr.urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE.( in conf.cu ART.1 HG nr 1045/2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: * Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ? completata in conformitate cu Formular nr .1, sectiunea Formulare si modele.Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf . prevederilor art. 180 din OUG 34/2006.* Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 - completata in conformitate cu Formular nr.2, sectiunea Formulare si modele .Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf.prevederilor art. 181 lit. a), c1)si d) din OUG 34/2006.* Certificat de Taxe si Impozite locale (creante bugetare de plata la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? .* Certificat de Atestare Fiscala (obligatii de plata exigibile la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? .* Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , completat in conformitate cu Formular nr.3, sectiunea Formulare si modele .* Declaratie pe propria raspundere Ofertant/Candidat/Ofertant asociat/Subcontractat/Tert sustinator privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006 - completata in conformitate cu Formular nr. 4 , sectiunea Formulare si modele .Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea , derularea , finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractante: Stroe Catalin - DirectorRadulescu Laura ? director adjunct economico-administrativNica Dana ? contabil sefMiereanu Doina ? responsabil viza CFPPSandu Cornelia ? sef serviciu logistica , presedinte comisie evaluareBadea Gabriel - rezerva presedinte comisie evaluareTufanescu Carmen - membru comisie evaluareTuhasu Aurelian - membru comisie evaluareNeacsu Cristina - membru comisie evaluareStoica Florin - membru comisie evaluareSocol Gheorghe - membru comisie evaluareUrsu Dragos - rezerva membru comisie evaluare 1. Pentru persoanele juridice romane/fizice : certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului - original, copie legalizata notarial sau copie lizibila?conform cu originalul?.Obiectul contractuluitrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.2. Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma deinregistrare ca persoana juridica/fizica , in conformitate prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.3. Autorizatie de mediu eliberata de catre Ministerul Mediului? valabila la data limita de depunere aOfertelor.4. Licenta - clasa I pentru serviciul public de salubrizare a localitatilor emisa de catre ANRSC ?inclusiv anexa la ordinul presedintelui ANRSC - conditiile asociate licentei pentru serviciul public de salubrizare a localitatilor ? valabila la data limita de depunere aofertelor5. Autorizatie de lucru emisa de Primaria Jilava in baza Legii nr. 215/2001 - LEGEA ADMINISTRATIEI PUBLICE LOCALE-valabila la data limita de depunere aofertelor
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: * . Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani continand valori , perioade de prestare , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati , completata in conformitate cu Formular nr. 5 , sectiunea Formulare si modele ., *. Certificate/Documente/parti relevante dupa contract/proces-verbal de receptie emise sau contrasemnate de beneficiari pentru prestari de servicii similare , efectuate in ultimii 3 ani (in conformitate cu art. 188, alin 1, pct. a) din OUG nr. 34/2006).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.04.2013 11:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer