Achizitie publica - Acord cadru de servicii constand intr-un pachet de servicii ce cuprinde: colectatul, transportul, spalatul si calcatul lenjeriei de pat (fata de perna, cearsaf simplu si cearsaf plic) si fetelor de mese, spalatul altor articole (paturi, saci de dormit etc
Detaliu pentru invitatia numarul 342673
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342673/13.02.2013
Denumire contract: Acord cadru de servicii constand intr-un pachet de servicii ce cuprinde: colectatul, transportul, spalatul si calcatul lenjeriei de pat (fata de perna, cearsaf simplu si cearsaf plic) si fetelor de mese, spalatul altor articole (paturi, saci de dormit etc)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 02494Cod fiscal: R5253314, Adresa: Str. Gheorghe Cantacuzino, nr.257, Ploiesti, Telefon: 0244582942, Fax: 0244582944
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gheorghe Cantacuzino, nr.257, Ploiesti, Romania, cod postal: 100466, telefon: +40 244582942, fax: +40 244582944, persoana de contact: DAN NITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante - U.M. 02494 Ploiesti, str. Gheorghe Cantacuzino, nr.257, Ploiesti, jud. Prahova.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de servicii constand intr-un pachet de servicii ce cuprinde: colectatul, transportul, spalatul si calcatul lenjeriei de pat (fata de perna, cearsaf simplu si cearsaf plic) si fetelor de mese, spalatul altor articole (paturi, saci de dormit etc)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de servicii constand intr-un pachet de servicii ce cuprinde: colectatul, transportul, spalatul si calcatul lenjeriei de pat (fata de perna, cearsaf simplu si cearsaf plic) si fetelor de mese, spalatul altor articole (paturi, saci de dormit etc)
II.1.6) CPV: 98311000-6 - Servicii de colectare de rufe pentru spalat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 156, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pt. particip. la procedura este obligatorie constit. garan. pt. particip. Gar. de particip. solicitata repr. 1, 5% din valoarea estimata maxima a acordului cadru, respectiv suma de 2.349, 00 lei si se constituie in conf. cu prev. art.86 alin.(1) din H.G. 925/2006 cu modif. si complet. ulterioare. Se permite constit. gar. pt. particip. si prin depunerea la casieria autoritatii contract. a sumei in numerar sau a unui O.P. vizat de banca. Contul - Sume de mandat - in care se va plati cu ordin de plata este RO61TREZ5215005XXX009873. I.M.M.-urile pot constitui gar. de particip. in valoare de 50% din cuantumul gar. pt. particip. Pt. demonstrarea faptului ca operatorul ec. face parte din categoria Intreprinderilor Mici si mijlocii - IMM (si beneficierea de reducerea de 50% a cuantumului gar. pt. particip. respectiv gar. de buna executie) se vor depune Formularele III.1.1 respectiv III.1.2. Garantia de particip. este valabila cel putin pe perioada de valab. a ofertei (90 zile).Ofertantul va avea in vedere prev. art.278^1 din OUG34/2006.NOTA: 1. Ofertantul va face dovada constituirii garantiei pentru participare cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.In caz contrar oferta va fi consid. inacceptabila cf. art. 36 alin.1, lit. a) din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta un procent de 10% (5% in cazul IMM-urilor) din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent si se constituie pentru fiecare contract subsecvent, conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la cererea de oferte cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, completat conform Formularului III.2.1, 2. Declaratie privind neincadrarea in vreuna din situatiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata conform Formularului III.2.2. Interdictiile se refera la relatiile ofertantului cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, respectiv: colonel inginer Moldovianu Maricel, colonel Nita Dan, locotenent colonel Ghemu Florea, locotenent Iordache Andreea si membrii comisiei de evaluare: locotenent colonel inginer Gheorghe Marius, maior David Cristian, locotenent Voicu Alexandra, maistru militar Tocitu Daniel, personal civil contractual Savu Roxana, personal civil contractual Harabagiu Rodica.3. Declaratie privind eligibilitate (neincadrarea in vreuna din situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare), completata conform Formularului III.2.34. Declaratie privind neincadrarea in vreuna din situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata conform Formularului III.2.4NOTA: 1. Documentele solicitate la pct.1-4 se vor depune in original.2. Autoritatea contractanta va exclude de la procedura orice ofertant care se incadreaza in vreuna din situatiile prevazute la art.69^1, art.180 si art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180, art.181 lit. a), c)1 si d) / OUG 34/2006 si respectiv Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1/OUG34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu cel mult 30 de zile inaintea datei de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.NOTA: 1. Pentru a fi valabil, documentul solicitat la pct. 1 trebuie sa fie prezentat: - in original, sau- in copie legalizata, sau- in copie lizibila cu mentiunea - conform cu originalul - sub semnatura si stampila ofertantului.2. Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.02.2013 16:15