Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de servicii de asigurare facultativa a autovehiculelor


Detaliu pentru invitatia numarul 355016
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Serviciul de Ambulanta Judetean Arad
Numar invitatie: 355016/24.10.2013
Denumire contract: Acord cadru de servicii de asigurare facultativa a autovehiculelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul de Ambulanta Judetean AradCod fiscal: 7422690, Adresa: Arad, str.Oituz, nr.1-5, Arad, Telefon: 0257/233144, Fax: 0257/233144
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Arad, str.Oituz, nr.1-5, Arad, Romania, cod postal: 310038, telefon: +40 257338161, fax: +40 257233144, persoana de contact: Roberto Schill
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Arad, str.Oituz, nr.1-5, Arad, Romania, cod postal: 310038, telefon: +40 257338161, fax: +40 257233144, persoana de contact: Roberto Schill
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de servicii de asigurare facultativa a autovehiculelor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de servicii de asigurare facultativa a autovehiculelor.Facem precizarea ca in momentul implementarii la nivel national a sistemului centralizat de servicii de asigurare facultativa de catre Ministerul Sanatatii ca unitate de achizitie centralizata conform prevederilor OUG 71/2012 acordul cadru se reziliaza de drept.
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 171, 000 - 325, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 2% din valoarea estimata a acordului cadru, respectiv suma de 6.500 lei si se constituie in conformitate cu prevederile art.86 alin. (1) din HG925/206, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Pentru garantia de participare constituita in alta moneda, data pentru cursul de schimb este data echivalentei leu/valuta (curs BNR) la data de publicare a invitatiei de participare.Forme de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate :1. orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Documentul va fi irevocabil si va fiprezentat in original cel tarziu pana la data si ora deschiderii ofertelor.2. virament bancar/ ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, in contul SERVICIULUI DE AMBULANTA JUDETEAN ARAD, RO55TREZ0215005XXX006643 deschis la Trezoreria Arad, cod fiscal 7422690.3. numerar la casieria SERVICIULUI DE AMBULANTA JUDETEAN ARADGarantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88 din HG 925/2006.Autoritatea contractanta are dreptul sa retina garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art. 87 alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest caz se vor respecta si prevederile legale conform art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute la art. 88 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie pentru fiecare contract subsecvent atribuit conform prevederilor art 90 din HG 925/2006.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia de buna executie se elibereaza/restituie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea.Declaratia se va prezenta in original semnata si parafata de reprezentantul legal al ofertantului sau de catre imputernicit.(se va prezenta imputernicirea in original)- Formular 12A; 2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia se va prezenta in original semnata si parafata de reprezentantul legal al ofertantului sau de catre imputernicit(se va prezenta imputernicirea in original)- Formular 12 B. 3.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Declaratia se va prezenta in original semnata si parafata de reprezentantul legal al ofertantului sau de catre imputernicit (se va prezenta imputernicirea in original)- Formular 3;4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Declaratia se va prezenta in original semnata si parafata de reprezentantul legal al ofertantului sau de catre imputernicit (se va prezenta imputernicirea in original)- Formular 5; 5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal din care sa rezulte ca ofertantul/ ofertantul asociat/subcontractantul nu are drept membri in consiliul de administratie/ organul de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, asa cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. In vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie, membrii in Comitelul Director al autoritatii contractante, respectiv toate persoanele care aproba/ semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire sunt: Manager General: DR SCHILL ROBERTO;Director Economic: EC LAPUSCA DELIA ;atributii de Director tehnic: TOMUT FLORICA;Compartimentul achizitii publice: EC. BARBU ADINA;Persoana desemnata cu acordarea vizei de control financiar preventiv propriu: PLAMADEALA ADRIANA.Declaratia se va prezenta in original semnata si parafata de reprezentantul legal al ofertantului sau de catre imputernicit (se va prezenta imputernicirea in original)-Formular 4;6.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe localeal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantul are sediul social, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestui certifcat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art 11, alin 4 din HG 925/2006;7. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscalaal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantul are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat al statuluicare sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestui certifcat nu permite confirmarea sotuatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art 11, alin 4 din HG 925/2006; Autoritatea contractanta va exclude de la procedura orice ofertant care se incadreaza in vreuna din situatiile prevazute la art. 180 si 181, precum si daca certificatele fiscale prezentate nu atesta ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestui certifcat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art 11, alin 4 din HG 925/2006.Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. 1.Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , copie semnata si stampilata conform cu originalul.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor; Persoane fizice/ juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (ex : certificat de inregistrare). Se va prezenta copie insotita de traducere autorizata in limba romana;2.Autorizatia de practicare a asigurarilor eliberata de catre Comisia de Supraveghere a Asigurarilor conform Legii 32/2000 din care sa reiasa categoria asigurarilor practicate similar cu asigurarile solicitate, prezentata in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? valabila la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;3. Confirmarea scrisa de la Comisia de Supraveghere a Asigurarilor din care sa rezulte ca ofertantul nu se afla sub incidenta Legii 32/2000 art.39 alin.3 pct d si e, alin.8 si sub incidenta Legii 503/2004; Participarea la procedura este permisa tuturor operatorilor economici, indiferent de nationalitate, atat persoane fizice autorizate, cat si persoane juridice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Declararea cifrei de afaceri globala. Se va prezenta in original formularul ?Informatii generale?din care sa rezulte datele de identificare a ofertantului.2.Bilantul contabil la data de 31.12.2012 vizat si inregistrat de organele competente, copie semnata si stampilata conform cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Ofertantul va prezenta certificate/documente conform art.188, alin 2, lit a din OUG 34/2006;2. Se va prezenta lista cu reasiguratorii ofertantilor Certificare pentru calitate ISO 9001 valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, atat pentru societatile de asigurari cat si pentru brokeriPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2013 12:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer