Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru de servicii de asigurari tip CASCO si RCA


Detaliu pentru invitatia numarul 333245
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Apararii Nationale - Unitatea Militara 02630 Bucuresti
Numar invitatie: 333245/07.08.2012
Denumire contract: Acord-cadru de servicii de asigurari tip CASCO si RCA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii Nationale - Unitatea Militara 02630 BucurestiCod fiscal: 12071099, Adresa: Str. G-ral. Vasile Milea nr.7B, sector 6, Bucuresti, Telefon: 021.316.50.80 int.202, Fax: 021.316.56.40
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru de servicii de asigurari tip CASCO si RCA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii de atribuire il constituie asigurari tip CASCO si RCA pentru autovehiculele evidentiate in anexele nr. 1 si 2 la Caietul de sarcini, prin incheierea in acest sens a unui acord-cadru de servicii.
II.1.6) CPV: 66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 524, 807.97 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare solicitata este de 7.800 lei.Perioada de valab.a garantiei va fi similara cu cea a ofertei, putand fi prelungita la cererea autoritatii contractante.Gar.se constituie in lei, prin virament bancar, in contul RO34TREZ7005005XXX000134, deschis la ATCPMB sau printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de catre o soc.bancara ori de o soc.de asig., conf.modelului Form.nr.7 din Sectiunea IV ? Formulare si modele.Constit.gar.de participare se va dovedi prin prezentarea, in format electronic (scanare dupa doc. originale, in SEAP, in sectiunea dedicata doc.de calif), a doc.care dovedesc constituirea acesteia: instrumentul de garantare, dovada efectuarii viramentului bancar pana la data si ora stabilite de catre operatorul SEAP pentru primirea documentelor.Dovada constituirii gar.de part.va fi transmisa in SEAP impreuna cu doc.de calif.si prop. teh, pana la data: conform invitatiei de participare.Gar.va fi irevocabila.Cu exceptia situatiei in care garantia de participare se constituie prin virament bancar, operatorii economici participanti au obligatia de a transmite documentul, in original, la sediul autoritatii contractante, in termen de 3 zile de la data si ora de stabilite de catre SEAP pentru depunerea documentelor. Netransmiterea, in original, la sediul autoritatii contractante, a dovezii constituirii garantiei de participare, in termenul de 3 zile de la data si ora de stabilite de catre SEAP pentru depunerea documentelor, precum si neconfirmarea, in interiorul aceluiasi termen, a existentei sumei respective in contul autoritatii contractante va determina respingerea ofertei ca fiind inacceptabila, in conformitate cu prevederile art. 36 alin. (1) lit. a) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (eligibilitate)Depunereain format electronic (scanare dupa documentul original), in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a formularului , ,Declaratie privindneincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006?, completat in conformitate cu modelul Formularului nr. 1 din Sectiunea IV ? Formulare si modele. Daca ofertantul se afla in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire.2. Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Depunerea, in format electronic (scanare dupa documentele originale), in SEAP, a urmatoarelor documente: - formularul , ,Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006?, completat in conformitate cu modelul Formularului nr. 2 din Sectiunea IV ? Formulare si modele;Pentru persoane juridice romane: - certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale, eliberat de compartimentul impozite si taxe locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.Certificatele solicitate pot fi depuse in SEAP prin scanarea documentelor originale, a copiilor legalizate sau a copiilor lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.Daca ofertantul se afla intr-una dintre situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire.3. Neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese)Depunerea, in format electronic (scanare dupa documentul original), in SEAP, a formularului , ,Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006?, completat in conformitate cu modelul Formularului nr. 3 din Sectiunea IV ? Formulare si modele.Daca este cazul, formularul va fi completat si de catre subcontractanti sau de catre tertul sustinator.In situatia in care ofertantul, subcontractantii sau tertul sustinator se afla intr-una dintre situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire.Persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante este dl.Ilie Botos.Seful compartimentului intern specializat in atribuirea contractelor de achizitie publica este dl. Razvan Nicorescu.4. Participarea la procedura de atribuire cu oferta independentaPrezentarea, in format electronic (scanare dupa documentul original), in SEAP, a formularului , ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, completat in conformitate cu modelul Formularului nr. 4 din Sectiunea IV ? Formulare si modele.Potrivit prevederilor Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice (ANRMAP) nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, termenul de ?licitatie? desemneaza orice procedura de atribuire a unui contract de achizitie publica, conform O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul trebuie sa participe la procedura de atribuire cu oferta independenta, in caz contrar acesta va fi exclus de la procedura de atribuire. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1. Dovedirea inregistrarii ca persoana juridica/fizica romanaPrezentarea in format electronic (scanare dupa documentele originale), in SEAP, a: - certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului in anul 2012, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Prestarea serviciilor care fac obiectul procedurii de atribuire trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN;
- Documente emise/avizate/confirmate de catre Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) in temeiul Legii nr. 32/2000, din care sa reiasa ca ofertantul este autorizat sa practice clasele de asigurari ce fac obiectul procedurii de atribuire si o declaratie pe propria raspundere a ofertantului din care sa reiasa ca la data transmiterii documentelor in SEAP, autorizatia este in vigoare.2. Dovedirea inregistrarii ca persoana juridica/fizica straina (daca este cazul)Prezentarea in format electronic (scanare dupa documentele originale), in SEAP, de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.Neprezentarea, in traducere autorizata in limba romana a documentelor solicitate, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, determina excluderea acestuia de la procedura de atribuire.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in reofertare
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Valoare despagubire CASCO
20
Descriere: Valoarea totala minima a despagubirilor acordate pentru furt/dauna totala, pentru asigurarile tip CASCO ? lei, reprezinta total coloana 8 din Centralizatoarele de preturi ale ofertei (Formularul nr. 8 din Sectiunea IV-Formulare si modele), calculata pentru 24 de luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Vizualizarea fisierelor electronice din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 11:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer