Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU DE SERVICII DE CONTABILITATE PENTRU PROIECTE FINANTATE PRIN PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL DEZVOLTAREA RESURSELOR UMANE


Detaliu pentru invitatia numarul 325523
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Unitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Dezvoltarii si Inovarii
Numar invitatie: 325523/02.05.2012
Denumire contract: ACORD CADRU DE SERVICII DE CONTABILITATE PENTRU PROIECTE FINANTATE PRIN PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL DEZVOLTAREA RESURSELOR UMANE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Dezvoltarii si InovariiCod fiscal: 12354176, Adresa: str.Mendeleev, nr.21-25, sector 1, Bucuresti, Telefon: 3.07.19.51, 52, 53, Fax: 3.07.19.59
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Locatia de implementare a proiectelor: Calea Plevnei, nr.3, sector 5, Bucure?ti, Romania, telefon: +40 1213071986, fax: +40 1213071919, persoana de contact: ANCA MUSTATA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Locatia de implementare a proiectelor: Calea Plevnei, nr.3, sector 5, Bucure?ti, Romania, telefon: +40 1213071986, fax: +40 1213071919, persoana de contact: ANCA MUSTATA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE SERVICII DE CONTABILITATE PENTRU PROIECTE FINANTATE PRIN PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL DEZVOLTAREA RESURSELOR UMANE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE CONTABILITATE PENTRU PROIECTE FINANTATE PRIN PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL DEZVOLTAREA RESURSELOR UMANE
II.1.6) CPV: 79211000-6 - Servicii de contabilitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 325, 920 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de 6500 lei (2% din valoarea totala estimata a acordului-cadru) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, prezentat in original la sediul Autoritatii Contractante sau virament bancar in contul cod IBAN RO73TREZ701500902X011629 - Deschis la Trezoreria Sector 1 (dovada platii confirmata de banca) in cuntumul si pentru perioada prevazuta in documentatie, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de deschidere a ofertelor.Scrisoarea de garantie de participare se prezenta intr-un plic sigilat, separat de documentele de calificare, oferta tehnica si oferta financiara. Scrisoareava fi introdusa intr-un plic exterior inchis, sigilat si stampilat care va fi inscriptionat astfel: ?SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA PENTRU PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ACHIZITIE PUBLICA DE SERVICII DE CONTABILITATE PENTRU PROIECTE FINANTATE PRIN PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL DEZVOLTAREA RESURSELOR UMANE?.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate nedeschiseDovada garantiei de participare trebuie sa fie prezentata in original, conform FORMULARULUI 16 la sediul Autoritatii Contractactante, cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor..
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui sub forma Scrisorii de garantie financiara de buna executie prezentata pana la data semnarii contractului, conform FORMULARULUI 21.Scrisoarea de garantie de buna executie: trebuie prezentata in original si in traducere legalizata, in limba romana;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006 - FORMULAR 2-Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 - FORMULAR 3-Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - FORMULAR 4 -Anexat-lista persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante; Declaratie privind calitatea de participant la procedura - FORMULAR 5; Certificat de participare la licitatie cu oferta independent - FORMULARUL 6; Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale - Original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? si valabil in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala - Original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? Certificat Constatator - Original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale - Cifra de afaceri media globala pe ultimul an financiar sa fie de cel putin 69.000 lei (raportat la val celui mai mare ctr subsecvent de 34920lei)2.Bilantului contabil prescurtat pe ultimulan financiar, vizat si inregistrat de organele competente (copie cu mentiunea ?conform cu originalul?) si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.1.Lista principalelor prestari de servicii similare;1.2.Experienta similara. Operatorul economictrebuie sa demonstrezeexperienta similara prin prezentarea unei listea principalelor servicii similare, cu valori, perioada, beneficiari, etc. Operatorul economicva prezenta cel putin un document/contract/pv de receptiecare sa confirme prestarea de servicii similare. Se vor atasa documente suport care vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiar, contract; tipul serviciilor prestate; perioada contractului; valoarea contractului.Recomandarile/documentele constatatoare eliberate in temeiul art. 971 din H.G. 925/2006 vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta, beneficiar ori de catre clientul privat si vor include informati din care sa rezulte contract?dus la bun sfarsit?.Documentele vor avea mentiunea ?conform cu originalul?, 2.Informatii privind calificarile si experienta profesionala a expertilor- echipa de minim 4 membrii care sa fie in masura sa demonstreze ca poseda individual calificarile, abilita?ile ?i experienta profesionala;2.1.Lista expertilor cheie propusi.2.1.1. Un membru activ in CECCAR. Pentru indeplinirea de catre expertul contabil a acestui criteriu de calificare va trebui sa prezinte urmatoarele documente doveditoare: carnetul vizat la pe anul 2012. copie cu mentiunea ?conform cu originalul?. 2.2. Curriculum vitae pentru fiecare membru al echipei. CV-urile trebuie sa fie suficient de detaliate astfel incat sa rezulte cel putin indeplinirea calificarilor si experientei profesionale solicitate fiecarui expert. Astfel, CV-ul si documentele suport trebuie sa contina in mod obligatoriu titlul si obiectul proiectului la care expertul a participat, descrierea sarcinilor indeplinite de expertul respectiv si pozitia acestuia, in cadrul proiectului..Cerinte: Expert cheie 1 ? Lider de echipa, Expert coordonator: -min 1 persoana?studii superioare-diploma de licenta-facultate de profil economic?min 3 ani experienta profesionala in domeniul contabilitate;?Experienta specifica in calitate de lider de echipa in minim 1 proiect. Expert cheie 2-Expert: minim 3 persoane?studii superioare- diploma de licenta-facultate de profil economic ? min 3 ani experienta profesionala in domeniul contabilitate;?Experienta specificaminim 1 proiect.2.3.Declaratie de disponibilitate, semnata in original de fiecare expert3. Informatii privind asocia?ii/sub-contractan?ii4. Declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 12:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer