Achizitie publica - Acord cadru de servicii de expertiza
Detaliu pentru invitatia numarul 345011
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345011/09.04.2013
Denumire contract: Acord cadru de servicii de expertiza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE CLUJCod fiscal: 4426336, Adresa: P-TA AVRAM IANCU NR. 19, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.591.670, Fax: 0264.592.489
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de servicii de expertiza
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de expertiza (evaluari bunuri mobile si bunuri imobile) pentru anul 2013-2014: -pentru determinarea valorii bunurilor sechestrate si confiscate de catre Serviciile de urmarire si valorificare bunuri, din cadrul Directiei Generale a Finantelor Publice a jud. Cluj si Administratiile Finantelor Publice ale mun. Cluj-Napoca, ale oraselor Dej, Gherla, Turda si Huedin;
-pentru determinarea valorii bunurilor devenite potrivit legii, proprietatea privata a statului ( terenuri, cladiri, mijloace de transport, s.a. );Bunurile supuse evaluarii se impart in urmatoarele categorii: a) bunuri imobile - terenuri, cladiri, alte categorii de bunuri imobile;b) bunuri mobile - mijloace de transport, utilaje tehnologice, instalatii complexe diferite, utilaje agricole, mobilier, aparatura electronica, electrocasnica si birotica, alte categorii de bunuri.Contractele subsecvente se vor atribui semestrial in urma reofertarii intre promitentii prestatorii ai acordului cadru pentru o perioada de 6 luni/contract subsecvent.Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente acordului cadru, este urmatorul: ? Contract subsecvent nr. 1:01.05.2013 ? 31.10.2013;? Contract subsecvent nr. 2:01.11.2013 ? 30.04.2014;? Contract subsecvent nr. 3:01.05.2013 ? 31.10.2014;
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare, pentru participarea cu oferta la procedura este de: 2.900, 00 lei;GP va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele atat in SEAP conform prevederilor art. 18 din HG nr. 1660/2006 cat si la sediul autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, prezentat in invitatia de participare publicata in SEAP. Garantia de participare se poate constitui fie prin orice intrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta in original, fie prin depunerea unui ordin de plata in contul autoritatii contractante, RO96TREZ2165005XXX006910 deschis la Trezoreria Cluj-Napoca. In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, aceasta trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art. 87 din H.G. nr.925/2006, republicata, si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina suma de 1.450, 00 lei, prevazuta si calculata conf. art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/2004, modificata si completata cu OG nr.27/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in intreprinderi mici si mijlocii (IMM). Pentru situatiile in care garantia de participare se va depune in alta valuta, data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei in SEAP, la cursul afisat de BNR.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - formular 12 A;Declaratie privind neincadrarea in sit. prevazute la art 181 lit a), b), c), d)si e) ? formular 12 B;Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 12 CCertificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala; Din Certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. - Formular 4.Persoane cu functii de decizie-organizare, derulare, si finalizare procedura: Mihai Costin; Jude Cristian Alin, Pop Ioan, Florea Monica Marioara, Vidrean Capusan Emil, Crisan Cristina Gabriela, Kurucz-Nemes Oana Simina, Misan Dorin SorinCertificatul de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 5. Pentru persoane juridice romane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul? - sa aiba in obiectul de activitate al firmei activitati compatibile cu activitatea de evaluare.Pentru persoane fizice romane: 1. Cazier judiciar - emis de organele de politie.2. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul? - sa aiba in obiectul de activitate al firmei activitati compatibile cu activitatea de evaluare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent contractului, pentru care exista exercitiu financiar incheiat. Solicitat pentru a verifica daca situatia economico ? financiara a ofertantului permite derularea contractului in bune conditii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista cu pricipalele prestari de servicii in ultimii 3 ani.Se va prezenta lista principalelor prestari de servicii similare duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati si se va prezenta formularul 12E, Certificate/documenteCertificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar din care sa rezulte prestarea de servicii. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;, Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate necesar pentru realizarea contractului este autorizat ANEVAR sau echivalent si detine documente care dovedesc calitatea de membru ANEVAR pentru personalul desemnat cu efectuarea expertizelor de evaluare bunuri mobile sau imobile.Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa: - Certificat expert evaluator proprietati imobiliare autorizat ANEVAR sau echivalent;
- Certificat expert evaluator bunuri mobile autorizat ANEVAR sau echivalent.- Legitimatie si parafa- emise de ANEVAR sau echivalent valabile pentru anul 2013.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2013 10:14