Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de servicii de expertiza


Anunt de atribuire numarul 169534/11.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE CLUJ
Adresa: P-TA AVRAM IANCU NR. 19, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Cluj, Romania, Email: [email protected], [email protected], Tel.: 0264.591.670, Fax: 0264.592.489
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract Acord cadru de servicii de expertiza
II.2) Obiectul contractului Servicii de expertiza (evaluari bunuri mobile si bunuri imobile) pentru anul 2013-2014: -pentru determinarea valorii bunurilor sechestrate si confiscate de catre Serviciile de urmarire si valorificare bunuri, din cadrul Directiei Generale a Finantelor Publice a jud. Cluj si Administratiile Finantelor Publice ale mun. Cluj-Napoca, ale oraselor Dej, Gherla, Turda si Huedin;
-pentru determinarea valorii bunurilor devenite potrivit legii, proprietatea privata a statului ( terenuri, cladiri, mijloace de transport, s.a. );Bunurile supuse evaluarii se impart in urmatoarele categorii: a) bunuri imobile - terenuri, cladiri, alte categorii de bunuri imobile;b) bunuri mobile - mijloace de transport, utilaje tehnologice, instalatii complexe diferite, utilaje agricole, mobilier, aparatura electronica, electrocasnica si birotica, alte categorii de bunuri.Contractele subsecvente se vor atribui semestrial in urma reofertarii intre promitentii prestatorii ai acordului cadru pentru o perioada de 6 luni/contract subsecvent.Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente acordului cadru, este urmatorul: ? Contract subsecvent nr. 1:01.05.2013 ? 31.10.2013;? Contract subsecvent nr. 2:01.11.2013 ? 30.04.2014;? Contract subsecvent nr. 3:01.05.2013 ? 31.10.2014;
II.3) Tip contract Servicii
II.4) CPV 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 345011/09.04.2013 15:25
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 6
Valoare estimata totala 145, 000 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
20812 / 29.05.2013
80, 929RON
Castigator
CUI
Adresa
SABADIS V. MELANIA-COSMINA
20750139
STR. DULFU PETRE, BL.3, AP.23, Baia Mare, 430124, Maramures
SC NAPOCA BUSINESS SRL
RO16092850
str. Plopilor, nr.52, ap.15, Cluj-Napoca, 40379, Cluj
S.C. GMT - EVALUARI SI CONSULTANTA S.R.L. VASLUI
RO 23875960
str. Eugen Barbu, nr. 8, Vaslui, 730010, Vaslui
SC EVALTOPO MAP SRL
15686510
CLUJ NAPOCA, STR. CALUGARENI NR 17B, Cluj-Napoca, 400225, Cluj
VERTIGO VALUATION SRL
RO 15239112
BUCURESTI, STR. VATRA DORNEI NR. 5, BL. M1, SC. B, ET. 4, AP. 20, SECTOR 4, Bucuresti, 041655, Bucuresti
Total (fara TVA): 80, 929RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: SABADIS V. MELANIA-COSMINA SC NAPOCA BUSINESS SRL S.C. GMT - EVALUARI SI CONSULTANTA S.R.L. VASLUI SC EVALTOPO MAP SRL VERTIGO VALUATION SRL
Valoare contract: 80929.00 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer