Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de servicii de inchiriere automate emitere bilete de calatorie


Detaliu pentru invitatia numarul 343889
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Oradea Transport Local SA
Numar invitatie: 343889/15.03.2013
Denumire contract: Acord cadru de servicii de inchiriere automate emitere bilete de calatorie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOradea Transport Local SACod fiscal: RO63483, Adresa: Atelierelor nr. 12, Oradea, Telefon: +40 259423245, Fax: +40 259426010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Atelierelor nr. 12, Oradea, Romania, cod postal: 410542, telefon: +40 259423245, fax: +40 259426010, persoana de contact: birou achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Atelierelor nr. 12, Oradea, Romania, cod postal: 410542
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de servicii de inchiriere automate emitere bilete de calatorie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare prin inchiriere automate emitere bilete de calatorie inclusiv montare, servicii de asistenta tehnica si interventii pentru repararea automatelor inchiriate conform tuturor cerintelor caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 30144200-2 - Distribuitoare automate de bilete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 000 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantie de participare: 6.000 lei sau echivalent in valuta la cursul stabilit de BNR cu 5zile inainte de data limita stabilita pt depunerea ofertelor. Pt IMM: se reduce cu 50%. Se constituie prin virament bancar in contul cod IBAN: RO05 RNCB 0032 0464 9835 0001 la banca BCR Oradea, CIF: RO63483 sau prin orice instrument de garantare cu respectarea conditiilor art.86 din HG 925/2006. Se va prezenta in original cel tarziu la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor. Achizitorul are dreptul de a retine garantia de participare in conditiile art.87 din HG 925/2006 si art. 278^1 din OUG 34/2006. Va fi restituita conform art.88-HG nr.925/2006. Valabilitate minima solicitata: 100 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA. De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract(conform art.90 din HG 925/2006). Nu se vor aplica prevederile art.90 alin.3 din HG 925/2006 privind retinerile succesive(autoritatea contractanta nu accepta o astfel de modalitate). Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Sunt cerinte care in caz de neindeplinire conduc la excluderea din competitie a ofertantului. In caz de asociere, se solicita indeplinirea cerintelor pt fiecare asociat in parte.1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 12A. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau a capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 12B ? in original. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, da dreptul autoritatii contractante sa excluda ofertantul respectiv din procedura de atribuire a contractului.3.Se solicita completarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punderea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formular 12C.4.Certificate de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetul local din care sa reiasa faptul ca nu are datorii la buget la data scadenta in luna anterioara datei depunerii ofertelor sau echivalent in cazul persoanelor fizice/juridice straine, dincare sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul local sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul local, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior.datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.6. Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic /al subcontractantului/ asociati/ terti sustinatori (daca este cazul) din care sa rezulte ca nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 69.1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 3.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul SC Oradea Transport Local SA sunt urmatoarele: Personal din cadrul SC OTL SA1 CSUZIISTVAN Director General, membru CA2 PURGE IOAN Director Economic3 POP VIOREL-MIRCEA Director Tehnic, membru CA4 CRAINIC MIRCEA-RAZVAN Consilier Juridic5 BAR MARIUS-DAN Expert achizitii publice6 MOGA DALIDA-TEODORA Expert achizitii publice7 POPA DIANA-DANIELA Sef birou contabilitate8 CIMPEANU ANA Referent economist9 MOCANU GEORGETA-TANIA Sef birou tehnic10 BOT FLORICA Functionar documentare11 MARC NICOLAE Subinginer12 RAT LUCIAN-DAN Inginer13 NICA OCTAVIAN Inginer14 VERES JANOS Sef birou informatica15 LUPAU ADRIAN-CORNEL inginer16 LIBOR LASZLO Ajutor programator17 LABANC VASILE Sef departament comercial18 LEUCA IOANA-NICOLETA Sef birou comercial19 LEUCA NICOLETA -FLORENTINA Sef birou RUSA20 TOCUT FLORICA-CARMEN Specialist relatii cupublicul21 NEGRUT HORIA-TEOFIL Inginer22 BALOG ELENA Sef birou exploatare23 FODRE GABRIELA Sef birou achizitiiConsiliu de Administratie24 GOGONEATA EMILIA Membru CA25 MICLAUS SORIN DAN Membru CA26 NICAROMEO - EMILIAN Membru CA27 PACURAR CALIN Membru CA28 URDEA FLORIN Membru CAA.G.A.29 Dulca Camelia Mariana Consilier Local, membru AGA30 Mohan Aurel George Consilier Local31 Ile Cristian Consilier Local32 Szabo Jozsef Consilier Local33 Bolojan Ilie Gavril Primar34 Malan Mircea Viceprimar35 Muresan Ovidiu Viceprimar si presedinte CMMAP36 Unita Lucian Consilier Local37 Timofte Claudia Simona Cleopatra Consilier Local38 Cupsa Ioan Consilier Local39 Negrean Daniel Dumitru Consilier Local40 Bonchis Ioan Consilier Local41 Vulcu Daniel Sorin Consilier Local42 Dan Octavian Consilier Local43 Campan Ioan Consilier Local44 Lascu Tudor Sebastian Consilier Local45 Debelka Boglarka Lilla Consilier Local46 Popa Dan Lucian Consilier Local47 Filimon Teofil Laviniu Consilier Local48 Manea Mihai Consilier Local49 Biro Rozalia Ibolya Consilier Local50 Pasztor Sandor Consilier Local51 Huszar Istvan Eric Consilier Local52 Delorean Ion Iulius Consilier Local53 Sarkozi Zoltan Consilier Local54 Corches Dorin Octavian Consilier Local55 Coste Marina Adelina Consilier Local56 Giurea Mina Membru C.M.M.A.P.57 Andrica Liviu Membru C.M.M.A.P.58 Bara Octavian Membru C.M.M.A.P.59 Ioan Lezeu Membru C.M.M.A.P.In cazul in care comisia constata ca unul sau mai multi ofertanti au document/ documente lipsa la deschidere, si nu S-a prezentat declaratia conform cu prevederile art.11 alin (4) din HG 925/2006 actualizata, acesta va fi descalificat fara sa fie posibila completarea ulterioara a respectivelor documente.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. De asemenea, subcontractorii declarati prin oferta vor depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti. Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile incluse in caietul de sarcini.In caz de asociere, se solicita indeplinirea cerintelor pt fiecare asociat in parte.1. Se va prezenta Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa reiasa faptul ca obiectul procedurii are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, copia legalizata sau originalul certificatului constatator emis de ORC, sau document edificator echivalent in cazul personelor juridice straine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita completarea fisei de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani. Nu se solicita indeplinirea unei anume cerinte minime.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Informatii privind experienta similara (una sau mai multe livrari similare cu o valoare cumulata de minim 150.000 lei. La calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pt fiecare an in parte. Se solicita urmatoarele documente: -Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Formular 12D, in original. Livrarile se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Daca contractele au fost semnate inainte de perioada de 3 ani, se vor lua in considerare livrarile efectuate in perioada solicitata si se vor avea in vedere doar livrari din aceasta perioada. Prin livrari se inteleg livrari de echipamente similare obiectului achizitiei., Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). Ofertantul are obligatia de a preciza partea/ partile din contract pe care are, eventual, intentia sa o subcontracteze, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi(lista cu subcontractantii si specializarea acestora. Toti subcontractantii trebuie sa completeze cu propriile date formularul cu informatii generale privind societatea - Formular 2 (cu exceptia sectiunii privind cifra de afaceri).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe S.E.A.P. - inclusiv clarificarile
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2013 13:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer