Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de servicii de transport aerian international ocazional


Detaliu pentru invitatia numarul 330978
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURARILOR
Numar invitatie: 330978/03.07.2012
Denumire contract: Acord cadru de servicii de transport aerian international ocazional
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURARILORCod fiscal: 14045240, Adresa: STR. AMIRAL CONSTANTIN BALESCU, NR. 18, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.316.78.70, Fax: 021.316.78.64
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. AMIRAL CONSTANTIN BALESCU, NR. 18, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011954, telefon: +40 213167880, fax: +40 213167864, persoana de contact: GETA BUSCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. AMIRAL CONSTANTIN BALESCU, NR. 18, SECTOR 1, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (supravegherea asigurarilor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de servicii de transport aerian international ocazional
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea serviciilor de transport aerian international ocazional(rezervarea si emiterea de bilete de avion pentru destinatiile internationale solicitate de autoritatea contractanta)
II.1.6) CPV: 60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 546, 773 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 5468 lei, prin virament bancar, in contul nr. RO29BUCU046549062511RO01 , Cod Fiscal 14045240, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original Formular orientativ ? Anexa nr.15In cazul IMM, cuantumul gar. de participare solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 cu modificarile ulterioare si va fi prezentata in original. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii, iar in acest caz, toti membrii asocierii au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a demonstra incadrarea in categoria IMM. Atentie. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM nu se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, atunci asociererea va beneficia de reducerea cu 50% prevazuta de Legea nr.346/2004. In cazul emiterii de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare suma de 4327 leiastfel cum se prevede la art.278'1 alin (1) din OUG nr.34/2006.Termen de valabilitate a garantiei de Participare-90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006) - Anexa nr. 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006- Anexa nr.3Certificat de atestare fiscala, in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul", semnata si stampilata de reprezentantul legal, eliberat deorganul de administrarefiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care are loc depunerea ofertelor.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Directia de Impozite si Taxe a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, din care sa rezulte situatia obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care are loc depunerea ofertelor.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006-Anexa nr.4-persoane cu fct de decizie: Buzoianu Constantin, Busca Geta, Giurgea Simona, Zgonea Cristina;lista persoanelor nominalizate privind conflictul de interese verifica prevederile Ordinului 17/2012 al ANRMAP.Declaratie privind calitatea de participant la procedura anexa nr.2;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Anexa nr.10; Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul acordului cadru /contract subsecvent trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN . se va prezenta in original sau copie cu mentiunea ''conform cu originalul '' semnata de reprezentantul legal si stampilata.Persoane juridice/fizice straine : documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantuleste rezident.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.Certificat de acreditare ca membru IATA (International Air TransportAssociation) valabil la data deschiderii ofertelor, in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ''conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal sauechivalent.Document de certificare membru ANAT (Asociatia Nationala a Agentiilorde Turism) sau al altei asociatii nationale profesionale si licenta de turismclasa A eliberata de Ministerul Transporturilor valabil la data deschideriiofertelor, in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilant contabil pe anul 20112.Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Prezentarea listei principalelor prestari de servicii pe ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2012 07:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer