Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de servicii de transport aerian ocazional intern si international


Detaliu pentru invitatia numarul 346224
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURARILOR
Numar invitatie: 346224/30.04.2013
Denumire contract: Acord cadru de servicii de transport aerian ocazional intern si international
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURARILORCod fiscal: 14045240, Adresa: STR. AMIRAL CONSTANTIN BALESCU, NR. 18, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213167870, Fax: +40 213167864
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. AMIRAL CONSTANTIN BALESCU, NR. 18, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011954, telefon: +40 213167870, fax: +40 213167864, persoana de contact: GETA BUSCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. AMIRAL CONSTANTIN BALESCU, NR. 18, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011954, telefon: +40 213167870, fax: +40 213167864,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Supraveghere asigurari)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru de servicii de transport aerian ocazional intern si international
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 7
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de servicii de transport aerian ocazional intern si international
II.1.6) CPV: 60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 91, 050 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1Cuantumul garantiei de participare este de 6.022lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare nu trebuie sa fie mai mica decat perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile). Forma de constituire a garantiei de participare: garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formularul 12), instrument care va fi depus la sediul autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertei. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul nr. RO29BUCU046549062511RO01 deschis la Alpha Bank-Dorobanti , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. In masura in care, Consiliul National de Solutionare a Constestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va respecta prevederile art. 278ยน din O.U.G. nr. 34/2006 si va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4.015 lei.Operatorul economic ofertant care beneficiaza de reducerile prevazute de Legea nr.346/2004 va prezenta o declaratie pe propria raspundere.In cazul IMM-urilor, (formular privind incadrarea in categoria acestora -ANEXA NR.9) garantia de participare va fi redusa la jumatate.Cursul pentru care se va face echivalenta lei/euro, o reprezinta data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratie privind eligibilitatea.Completarea Formularului nr. 1 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarilor ulterioare.Acest document va fi prezentat si de tertul sustinator, dupa caz.Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Completarea Formularuluianexa nr.2 la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarilor ulterioare; Acest document va fi prezentat si de tertul sustinator, dupa caz privind neincadrarea in art 181 literele a, c^1 si d din OUG nr.34/2006.Cerinta nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Acest document va fi prezentat si de tertul sustinator Completarea Formularului nr.4 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (semneaza/aproba documente emise in legatura cu procedura) sunt: Daniel George Tudor- PresedinteComisia de evaluare : Circei Elena Laura-Director Adj-Directia EconomicaGiurgea Simona -Expert Directia EconomicaZgonea Cristina-Director Adjunct-Directia JuridicaComisia de intocmire a documentatiei: Tudor Geta-Sef Serviciu-Directia EconomicaStancescu Adrian-Expert Achizitii-Directia EconomicaPurcarea Vasilica -Sef Serviciu-Secretariat General-Serviciul AdministrativPrada Marinela-Director -Directia EconomicaMarinescu Cristina Gabriela-Expert-Directia EconomicaMusat Marilena-Director Adjunct-Directia JuridicaCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/2010 Formular Formular nr.3Autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); 1Certificat Constatator de la Oficiul Registrului Comertului in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic , respectiv codul CAENcorespunzator obiectului contractului achizitiei publice, numele complet, sediul si persoanele autorizate/administratori;2.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.3.Acreditare I.A.T.A. pentru ofertant, ca persoana juridica (Asociatia Internationala de Transport Aerian / International Air Transport Association)valabila la data limita de depunere a ofertei4.Licenta de turismclasa Avalabila la data limita de depunere a ofertei conform H.G.1267/2010
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012) pentru domeniul de activitate aferentobiectului contractului2.Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa faptul ca in cazul in care ofertantul este declarat castigator va incheia polita de asigurare privind rambursarea cheltuielilor de repatriere si/sau a sumelor achitate de beneficiar in cazul insolvabilitatii sau falimentului agentiei de turism conform Ordinului Ministerului Turismului nr. 235 din 06.06.2001.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.04.2013 09:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer