Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru de servicii pentru procesul de evaluare a cererilor de finantare depuse in cadrul axelor 1 ? 5, ale Programului Operational Regional 2007 ? 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 343296
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Agentia Pentru Dezvoltare Regionala Vest
Numar invitatie: 343296/28.02.2013
Denumire contract: Acord-cadru de servicii pentru procesul de evaluare a cererilor de finantare depuse in cadrul axelor 1 ? 5, ale Programului Operational Regional 2007 ? 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Pentru Dezvoltare Regionala VestCod fiscal: 11354496, Adresa: Str.Proclamatiei de la Timisoara, Timisoara, Telefon: 0256491981, Fax: 0256494981
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Proclamatia de la Timisoara, nr. 5, et. 1, Timisoara, Romania, cod postal: 300054, telefon: +40 256491923, fax: +40 256491981, persoana de contact: Carmen Ciobanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ADR Vest, Str.Proclamatia de la Timisoara, nr. 5, et. 1, Timisoara, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare regionala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru de servicii pentru procesul de evaluare a cererilor de finantare depuse in cadrul axelor 1 ? 5, ale Programului Operational Regional 2007 ? 2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: In urma derularii procedurii de atribuire se va incheia un acord-cadru de servicii cu un singur operator economic pentru procesul de evaluare a cererilor de finantare depuse in cadrul axelor 1 ? 5, ale Programului Operational Regional 2007 ? 2013. Contractele subsecvente incheiate in baza acordului-cadru vor furniza consultanta ADR Vest, in calitate de OI pentru POR, in vederea asigurarii unui proces calificat si transparent de evaluare din punct de vedere administrativ, al eligibilitatii si evaluarii tehnice sifinanciare a propunerilor de proiecte care corespund obiectivelor Axelor prioritare 1-5 ale POR.
II.1.6) CPV: 79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 257, 661.29 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 5 000 leiGarantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile HG 925/2006, art 86 alin. (1).In cazul depunerii de contestatii, de catre operatorii economici ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare, in conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/2006, suma de 2576, 61 lei, reperezentand 1% din valoarea estimata. Date pentru constituirea garantiei de participare: cont bancar RO56BACX0000000188587000 deschis la Unicredit Tiriac Bank Timisoara, CIF 11354496. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia poate fi constituita si prin virament bancar in urmatorul cont RO56 BACX 0000 0001 8858 7000 deschis la Unicredit Tiriac Bank.Garantia de participare trebuie sa fie valabila 90 zile calendaristice de la data limita de primire a ofertei.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romanaGarantia de participare se va restitui in conformitate cu prevederile H.G. 925/2006, art. 88.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 27.02.2013. Cursul de schimb valutar la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi cursul BNR din 27.02.2013.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2) din HG 925/2006. Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea sau cazier judiciar al operatorului economic;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
- Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;
- Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006; Se solicita ofertantului/candidatului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator documente pe care le considera edificatoare pentru a se asigura ca niciunul dintre ofertanti nu se afla in situatiile de excludere prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire sunt: 1. Sorin Maxim, Director General ADR Vest;2. Mihaela Pirtea, Director DEACF;3. Liliana Birau, Consilier Juridic;4. Dan Stefanescu, Director DIPOR;5. Nicolae Munteanu, Sef Departament Monitorizare si Verificare Proiecte;6. Adrian Bucevschi, Sef Birou Monitorizare;7. Silviu Adamut, Sef Departament Evaluare, Selectie si Contractare;8. Adrian Mariciuc, Sef Birou Coordonare Pol de Crestere;9. Carmen Ciobanu, Consultant achizitii.In cazul unei asocieri fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente. ¦Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de oficiul registrului comertului / altele echivalente, in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, care atesta faptul ca, acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate alofertantului corespunde obiectului procedurii (servicii de consultanta). Atentie! autoritatea contractanta poate elimina din procedura de atribuire orice ofertant fata de care judecatorul sindic a decis, prin sentinta, intrarea in faliment. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. In situatia in care Certificatul constatator ORC se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta solicita doar ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea in original sau in copie legalizata pentru conformitate.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.¦Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, respectiv 2012, 2011, 2010 sa fie cel putin egala cu: 500 000 lei. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv: pentru 2012 - 4, 4560 lei, pentru 2011 -4, 2379 lei, pentru 2010 / 4, 2099 lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utilize ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a tarii in care s-a facut inregistrarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, descrierea serviciilor prestate, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (ultimii 3 ani se vor calcula pana la termenul limita pentru primirea ofertelor)Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiarIn cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;, Prezentarea a cel putin unui document/contract care sa confirme prestarea, in ultimii 3 ani anteriori termenului limita de primire a ofertelor, de servicii de consultanta in valoare de minim 125 000 lei (fara TVA), aceasta fiind si valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se doreste a fi atribuit pe durata acordului-cadru. Se vor avea in vedere preved art. 12 Ordinul 509/2011. Curs mediu anual BNR 2012 4, 4560 2011 4, 2379 2010 4, 2099Certificatele / documentele trebuie sa fie datate, semnate in clar si fara prescurtari, si trebuie sa contina informatii privind obiectul contractului, duratei acestuia si pretul platit pentru serviciile prestate., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, Prezentarea unei liste a expertilor, cu indicarea numelui si prenumelui expertului, pozitia ocupata, domeniul de implicare in contract si experienta profesionala in domeniu. Echipa de expertitrebuie sa acopere minim urmatoarele arii de expertiza: a) tehnica (inginerie): min. 3 experti + 1 expert ca rezerva; b) economico - financiara: min. 3 experti + 1 expert ca rezerva; c) dezvoltare durabila si protectia mediului: min. 1 expert + 1 expert ca rezerva; d) eficienta energetica: min. 1 expert + 1 expert ca rezerva; e) servicii sociale: min. 1 expert + 1 expert ca rezerva; f) audit energetic: min. 4 experti + 1 expert ca rezerva; Rezerva va inlocui un expert principal desemnat care este temporar indisponibil sau este necesara evitarea unei situatii de conflict de interese. 1. Expert tehnic (inginerie): - Diploma universitara sau echivalent in inginerie civila, ingineria instalatiilor, inginerie in constructii; - Experienta de cel putin 3 ani in proiectare si executie de proiecte de infrastructura; 2. Expert economist / financiar: - Diploma universitara in stiinte economice/ management / finante;
- Experienta profesionala de cel putin 3 ani dupa finalizarea studiilor universitare, in intocmirea/ analizarea aspectelor financiare ale proiectelor, inclusiv analiza cost-beneficiu / elaborarea de planuri de afaceri pentru clienti din sectorul public/privat. 3. Expert dezvoltare durabila si protectia mediului: - Diploma universitara in stiinte ale mediului, ecologie sau ingineria mediului; - Minim 3 ani experienta profesionala in analiza impactului asupra mediului a proiectelor de investitii. 4. Expert eficienta energetica: - Diploma universitara sau echivalent in inginerie energetica, inginerie civila sau instalatii;
- Minim 2 ani experienta profesionala in efectuarea de audit energetic. 5. Expert servicii sociale: - Diploma universitara in domeniul stiintelor sociale - Experienta profesionala de minim 2 ani in evaluarea sau gestionarea de proiecte. 6. Expert Auditor Energetic- Diploma universitara arhitectura sau constructii - Certificate privind perfectionarea profesionala/formarea profesionala - Atestare MDRT ca Auditor Energetic Grad I pentru Constructii si Instalatii, Informatii privind asocierea In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, ADR Vest in calitate de autoritate contractanta solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de semnarea contractului, cu obligativitatea ca in respectivul act sa fie desemnat liderul de asociere si sa fie stabilita in mod clar modalitatea de facturare si plata a serviciilor catre membrii asocierii/experti., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontractezePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2013 20:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer