Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru de servicii transport international de bagaje neinsotite


Detaliu pentru invitatia numarul 342559
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Unitatea Militara 01151 Bucuresti
Numar invitatie: 342559/11.02.2013
Denumire contract: Acord-cadru de servicii transport international de bagaje neinsotite
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea Militara 01151 BucurestiCod fiscal: 30923814, Adresa: Drumul Taberei, nr. 7B, Sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 213195858-3163, Fax: +40 213122725
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Drumul Taberei, nr. 7B, Sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061416, telefon: +40 213195858/3163/2628, fax: +40 213122725, persoana de contact: Robert RUSU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul U. M. 01151, str. Drumul Taberei, nr. 7B, sector 6, Bucuresti. Accesul se va face la adresa mai sus mentionata, prin instiintarea directa la nr. intern de telefon 3163/2628/2218.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru de servicii transport international de bagaje neinsotite
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 22
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Unitatea militara 01151 Bucuresti intentioneaza sa achizitioneze servicii de transport bagaje neinsotite de la Bucuresti catre 31 destinatii internationale, care presupune ridicarea de catre prestator a bagajelor de la o adresa(domiciliu) si livrarea acestora la adresa de destinatie, indiferent de categoria transporturilor necesare a se combina(aerian, terestru, pe apa).
II.1.6) CPV: 60421000-5 - Servicii de curierat aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 117, 461.75 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Dovada constituirii garantiei de participare va fi prezentata cel tarziu ladata si ora stabilite pentru deschiderea ofertei. Valoarea totala a garantiei de participare: 1174.00 euro, calculata conform datelor inscrise in anexa B (informatii privind loturile). Cuantumul garantiei de participare pentru fiecare lot este precizat in anexa B. Garantia se poate constitui si in lei, iar echivalenta leu/euro se va face la cursul BNR valabil in data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate: cel putin 120 zile de la data limita de depunere a ofertei. Mod de constituire a garantiei de participare: ? sub forma de instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau o societate de asigurari, in original; ? Ordin de plata sau fila cec cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor(cont virament: RO05TREZ 7005005XXX007252 deschis la A.T..C.P.M Bucuresti); Potrivit art. 87, alin. 1, din H.G. nr. 925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand: ? isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ? oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. ? in masura in care ofertantul depune o contestatie, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia(autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata in conditiile art. 278/1 din OUG 34/2006). Neprezentarea in documentele de inscriere la procedura a dovezii constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si termenul de valabilitate solicitate, atrage respingerea ofertei.In cazul in care op. ec. se incadreaza in categoria I.M.M., conform Legii nr. 346/2004, acestia au dreptul de a constitui garantia de participare in cuantum de 50 % din val.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului subsecvent, in cazul in care valoarea acestuia depaseste echivalentul a 5000 euro fara TVA si se vor avea in vedere prevederile art 90 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: formularul nr. III.2.1.a).1 din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat dereprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.u.G nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru.Cerinta nr. 2: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: formularul III.2.1.a).2 din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.u.G nr. 34/2006 atrage dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru.Cerinta nr. 3: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: formularul nr. III.2.1.a).3 din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69.1 din O.u.G nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta achizitie sunt: Calin ALMASAN, Neculai HANGANU, Petre DAN, Cristina STEFAN, Cozmin MARINESCU, Florin GIUSCA, Florin BUCUR, Mihaela TUDOR, Robert RUSU, Arina UNGUREANU, Stelian PETRICA.Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire: formular nr. III.2.1.a).4 din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului;Cerinta nr. 5: Declaratie privind informatiile generale.Modalitatea de indeplinire: formularul III.2.1.a).5 din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului.Cerinta nr. 6: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 46 alin. (1) din OuG 34/2006.Modalitatea de indeplinire: Formularului III.2.1.a).6. din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului .Cerinta nr. 7: Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea aresediul, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire: prezentarea certificatului fiscal in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?. Neindeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si altor venituri ale bugetului local atrage dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 8: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careiasocietatea are sediul social, privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si asigurarilor sociale catre bugetul general consolidat, care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire: prezentarea certificatului de atestare fiscala in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?. Neindeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si altor venituri ale bugetului local atrage dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 1: Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, copie lizibila conforma cu originalul. Informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Din informatiile continute trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Modalitatea de indeplinire: prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?. La solicitarea autoritatii contractante, operatorul economic potential castigator va prezenta certificatul constatator in forma original sau copie legalizata (daca a fost depus altfel), inainte de incheierea raportului de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Documente emise de catre organisme acreditate, care confirma faptul ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul SR-EN-ISO-9001:2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.02.2013 11:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer