Achizitie publica - ACORD CADRU DE SERVICII VETERINARE DE SANATATE ANIMALA SI IDENTIFICARE ANIMALE CSVA DRAGUTESTI
Detaliu pentru invitatia numarul 319509
Tip legislatie: -
Numar invitatie: 319509/09.01.2012
Denumire contract: ACORD CADRU DE SERVICII VETERINARE DE SANATATE ANIMALA SI IDENTIFICARE ANIMALE CSVA DRAGUTESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR GORJCod fiscal: 4351853, Adresa: Bd. Ecaterina Teodoroiu, Bl. 354, Sc. 2, Ap. 24, Targu Jiu, Telefon: 0253/226033, Fax: 0253/226144
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DSVSA GORJ, B-DUL ECATERINA TEODOROIU, NR.532, COD 210103, TEL.0253/226033, FAX 0253/226144, TG-JIU, JUD. GORJ, E-MAIL: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DSVSA GORJ, B-DUL ECATERINA TEODOROIU, NR.532, COD 210103, TEL.0253/226033, FAX 0253/226144, TG-JIU, JUD. GORJ, E-MAIL: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU DE SERVICII VETERINARE DE SANATATE ANIMALA SI IDENTIFICARE ANIMALE CSVA DRAGUTESTI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 35
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de servicii veterinare de sanatate animala si identificare animale.
II.1.6) CPV: 85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 111, 320.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in reofertare
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
Factorii tehnici
60
Descriere: Componenta tehnica(dovada detinerii spatiului, domiciliul in raza teritoriala a circii de asistenta, dotari, experienta profesionala, detinere mijloc de transport)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire si caietul de sarcini se obtine din SEAP, www.e-licitatie.ro.Se solicita garantie de participare in suma fixa de 1113 lei.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret:
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.01.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.01.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.01.2012 09:06