Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - acord cadru firnizarae paine semialba si paine dietetica


Detaliu pentru invitatia numarul 348185
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Penitenciarul Targsor
Numar invitatie: 348185/07.06.2013
Denumire contract: acord cadru firnizarae paine semialba si paine dietetica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul TargsorCod fiscal: 2844944, Adresa: comuna Aricestii Rahtivani, judetul Prahova, Targsoru Nou, Telefon: 0244381254, Fax: 0244380345
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Aricestii Rahtivani, judetul Prahova, Targsoru Nou, Romania, cod postal: 107029, telefon: +40 244381254, fax: +40 244380345, persoana de contact: Nicolae Mariana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: comuna Aricestii Rahtivani, judetul Prahova, Targsoru Nou, Romania, cod postal: 107029, telefon: +40 244381254, fax: +40 244380345, persoana de contact: Nicolae Mariana
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: acord cadru firnizarae paine semialba si paine dietetica
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 14
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare paine semialba si dietetica pentru hranirea persoanelor private de libertate din custodie
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 358, 428.6 - 535, 206.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 10704 se va constitui prin : - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire- prin depunerea la casieria unitatii contractante a sumei in numerar.- prin ordin de plata in contul RO65TREZ5395005XXX000052 deschis la Trezoreria Brazi.-echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.- ofertantii din categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere conform legilor in vigoare cu conditia de a face dovada acestui lucru.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 30 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor- Garantia de participare se va elibera conform legii.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, altfel duce la respingerea ofertei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5 % din valoarea fara T.V.A a contractului subsecvent se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin depunere de numerar la casieria achizitorului.Nu se accepta modalitatea de constituire a garantiei de buna executie prin retineri succesive.Garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 2, 5% din valoarea contractului fara TVA, pentru IMM-uri.Garantia de buna executie se va elibera / restitui conform legii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - completare formular Anexa 1, declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - completare formular Anexa 2, declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art. 1813.Certificat de atestare fiscala - certificat de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta , care vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?.)4.certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale - certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, care vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (se vor depune in oricare dinformele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.)5.Certificat de participare la procedura cu o oferta independenta - - completare formular anexa 36.Declaratia privind neancadrarea in art 69^1 din OUG 34/2006 - completare formular anexa 4(Persoanele cu functie de decizie din partea autoritatii contractante (AC) in ceea ce priveste, organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Florin Stanciu- director, Gheorghe Bostina- director adj. siguranta detinerii, Ecaterina Preda - director adj. reintegraresociala, Silviu Trandafir - sef serviciu logistica, Daniela Nicolae- contabil sef, Mesina Coman- consilier juridic, Mariana Nicolae- comisia dedeschidere oferte, Raluca Petre- comisia de deschidere oferte, Marcelsa Buzila- comisia de deschidere oferte, Mirel Bridinel- comisia de deschidere oferte, Cristina Ion- comisia de deschidere oferte, Iuliana Marinica- comisia de deschidere oferte) 1.Certificat constatator - certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. (se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.)Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: se solicita mostre de produs insotite de buletin de analiza care vor fi depuseodata cu oferta, Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3ani: - se va completa formularul Anexa7 , Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiIn situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitateaeconomica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2013 07:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer