Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru furnizare - Clorhidrat de doxorubicina lipozomala nonpeghilata 50 mg


Detaliu pentru invitatia numarul 350533
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BUZAU
Numar invitatie: 350533/17.07.2013
Denumire contract: Acord cadru furnizare - Clorhidrat de doxorubicina lipozomala nonpeghilata 50 mg
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BUZAUCod fiscal: 4055750, Adresa: str Stadionului nr.7, Buzau, Telefon: +40 238720223, Fax: +40 238720223
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare - Clorhidrat de doxorubicina lipozomala nonpeghilata 50 mg
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 8
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea medicamentului Clorhidrat de doxorubicina lipozomala nonpeghilata 50 mg - aferent Programului National de Oncologie. Medicamentul se va achizitiona in functie de numarul pacientilor ce se vor prezenta cu retete in Ambulatoriu de specialitate.
II.1.6) CPV: 33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 16, 370.32 - 98, 221.92 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de 982, 22 lei . Garantia de participare a fost stabilita conform art.278^1 lit. a din OUG nr.34/2006 .Garantia de participare se poate depune si in valuta;echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu valabilitatea ofertei.Se poate constitui prin: orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orece banca /societate de asigurari.Ordin de plata in contul autoritatii contractante nr.RO83TREZ1665006XXX008642 deschis la TrezoreriaBuzauNumerar la casieria unitatii din str.Stadionului nr.7, Buzau, Se retine garantia atunci cand ofertantul: revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze acordul cadru , contestatia depusa la CNSC a fost respinsa, conform art.278.1(1)-lit.a din OUG 34/2006.Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat.Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii acordului cadru. Nota: Pentru a putea identifica loturile pentru care s-a depus garantie ofertantii au obligatia de a atasa la scrisoarea de garantie , ordinul de plata sau instrumente de garantare , o anexa din care sa reiasa faptul ca valoarea tuturor garantiilor pentru fiecare lot in parte sa fie identica cu valoarea din scrisoare sau ordin de plata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in copie;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in copie;3. Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta in conformitate cu Formularul C din Sectiunea Formulare ? in copie;4. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare in conformitate cu Formularul E din Sectiunea Formulare ? in copie;Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 , modificata si actualizata de unde sa rezulte ca nu se afla in conflict de interese. Nu au in conducerea/consiliul de administratie sau organe de supervizare a societatii sau actionari/asociati persoane care aproba bugetul si care detin functii de decizie cu privire la achizitiile publice la nivelul Consiliului de administratie sau a Comitetului director din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Buzau sau care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ale acestora. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante(respectiv: dr.Dr.Anastasiu Marius- manager, Dr.Draghici Ion- director medical , Ec.Neacsu Valeriu - director financiar contabil , As. Vlad Rodica - director ingrijiri si Ec.Ene Nicolae -sef birou achizitii ) este exclus din procedura de atribuire.5. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in copie.6. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in copieDovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privnid indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse . ( Se vor lua in consideratie prevederile O.G. 29/ 31.08.2011 de modificare a O.G. nr 92/2003 privind codul de procedura fiscala. 1.Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in copie, emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie, anexanduse si traducerea autorizata in limba romana)2.Autorizatie de distributie Angro. -Acesta este o autorizatie acordata de Ministerul Sanatatii publice in baza art.788 alin. 1 cap. VII al titlului XVIIdin legea 955/2006 privind reforma in domeniul sanatatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globala pe anii 2010, 2011 si 2012.Valorile vor fi exprimate in lei si euro. Cursul de schimb mediu anual : Euro mediu (ron/euro)2012= 4, 456 lei; 2011=4, 2379 lei ; 2010=4, 2099 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificat emis de un organism independent care atesta ca operatorul economic are implementat conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2013 07:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer