Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru furnizare "anestezice si analgezice"


Detaliu pentru invitatia numarul 338280
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-Napoca
Numar invitatie: 338280/26.10.2012
Denumire contract: Acord cadru furnizare"anestezice si analgezice"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-NapocaCod fiscal: 4426352, Adresa: str. Motilor, nr. 68, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-593518, Fax: 0264-593518
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Motilor, nr. 68, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400370, telefon: +40 264593518, fax: +40 264593518, persoana de contact: Cordea Aurel, Secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Motilor, nr. 68, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400370, telefon: +40 264593518, fax: +40 264593518, persoana de contact: Cordea Aurel, Birou achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare"anestezice si analgezice"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 16
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru furnizare "Anestezice si analgezice"
II.1.6) CPV: 33661100-2 - Anestezice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 479, 410.13 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 1% din val.estim. pt.cant.max./lot astfel: 4, 93 lei? Lot1;8, 64 lei ? Lot2;9, 80 lei ? Lot3;15, 35 lei ? Lot4;14, 50 lei ? Lot5;7, 70 lei ? Lot6;35, 68 lei ? Lot7;432, 40 lei ? Lot8;13, 09 lei? Lot9;13, 44 lei ? Lot10;34, 94 lei ? Lot11;0, 64 lei ? Lot12;4, 16 lei ? Lot13;18, 77 lei? Lot14;50, 16? Lot15;196, 22 lei - Lot16;1, 96 lei - Lot17;344, 74lei - Lot18;17, 41 lei ? Lot19;1, 85 lei ? Lot20;176, 57 lei ? Lot21;26, 44 lei? Lot22;24, 06 lei ? Lot23;3.310, 40 lei ? Lot24;13, 83 lei ? Lot25;15, 50 lei ? Lot26;0, 91 lei ? Lot27;cf. art.43^1, alin.(2), lit.a) din OUG 34/2006 actualiz.;
-Per. de valab. a GP va fi cel putin egala cu per.min. de valab. a ofertei, resp. 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, cf. art.43^1, alin.2), lit.b) din OUG 34/2006 actualiz.;
-Forma de constit. a GP acceptata va fi in cf. cu art. 86 din H.G. 925/2006 cu modif. si compl. ult.;
-GP se constituie prin virament bancar sau printr-un instr. de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara ori de o soc. de asig. si care se prezinta in orig.;
-In cazul scrisorii de GB se solicita complet. acesteia cf. Formularului B; Contul in care se poate face depunerea GP este: RO32TREZ2165006XXX025375 deschis la Trezoreria Cluj; -AC are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constit., atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urm.sit.: isi retrage oferta in per.de valab. a acesteia sau oferta fiind stabilita castig.refuza sa semneze acordul-cadru in per. de valab. a ofertei, cf. art.87 din HG 925/2006 cu modif. si compl.ult.In cazul in care se contesta procedura si in masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, AC va retine contestat. din GP in rap. cu val.estim. a fiecarui lot in parte, pt. 3.310, 40 lei pentru lotul 24, cf.Art.278^1, alin.(1), din OUG 34/2006 cu modif.si compl.ult.;Neconstit.GP si neprezentarea acesteia impreuna cu oferta, atrage dupa sine respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului subsecvent, se constituie in situatia in care valoarea fara TVA a unui contract subsecvent este mai mare decat 40000 RON; Valoarea acesteia este de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent, conformArt.89, alin.(2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; De regula garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau daca partile convin, prin deschiderea unui cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie, in care se vor face retineri periodice din sumele datorate pentru facturile partiale, conformArt.90 din HG 925/2006 coroborat cu prevederile HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.1) Nota: Decl.privind neincadrarea in dispoz.art.180 din OUG 34/2006-actualizata, se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator(daca este cazul);Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.2); Nota: Decl.privind neincadrarea in dispoz.art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG 34/2006-actualizata, se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator(daca este cazul); Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, cnf.Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie; se accepta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;
-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, cnf.Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie;se accepta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie conform cu originalul; -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formular nr.3; -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr.4; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Manager: Dr. Aldea Cornel, Director Economic: Ec. Lia Orzea, Director Medical: Dr. Calin Lazar, Director Ingrijiri: As.med. Claudia Suciu, Jurist: Av. Stefan Mate, Presedintele comisiei- Cordea Aurel, Membru al comisiei ? Ileana Culcer, Membru al comisiei ? Ariesan Ana, Membru de rezerva al comisiei ? Bodnar Simon, Membru de rezerva al comisiei ? Crisan Dorina, Membru de rezerva al comisiei ? Lucia Marina; - Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular nr.5 Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, cnf. Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Certificatul constatator se accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor). Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantul aflat pe primul loc are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul; - Pentru persoanele juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?);
-Declaratia ofertantului pe propria raspundere ca detine Autorizatie de punere pe piata pentru produsele ofertate, in termen de valabilitate, conform Legii 95/2006 privind reforma in sanatate, titlul XVII-Medicamentul si Ordinul 895/2006, medicamentele de uz uman pot fi puse pe piata numai dupa eliberarea autorizatiei de punere pe piata de catre Agentia Nationala a Medicamentului;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, declararea cifrei de afaceri anuale la 31 decembrie pe ultimii 3 ani. Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu anual comunicat de BNR aferent fiecarui an in parte. S-a solicitat pentru a facilita accesul autoritatii contractante la datele de identificare ale ofertantului in vedere intocmirii contractului si pentru a aprecia capacitatea financiara a ofertantului in vederea indeplinirii contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2012 13:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer