Achizitie publica - Acord cadru furnizare MEDICAMENTE
Detaliu pentru invitatia numarul 330749
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330749/29.06.2012
Denumire contract: Acord cadru furnizareMEDICAMENTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE SATU MARECod fiscal: 3897530, Adresa: STRADA IALOMITEI NUMARUL 9, Satu Mare, Telefon: 0261 730913, Fax: 0261 768377
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA IALOMITEI NUMARUL 9, Satu Mare, Romania, cod postal: 440078, telefon: +40 261730913, fax: +40 261768377, persoana de contact: ADRIANA GHIC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul de Pneumoftiziologie, Strada Ialomitei Nr. 9, loc. Satu Mare, jud. Satu Mare, Birou Aprovizionare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizareMEDICAMENTE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie furnizarea de medicamente, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 443, 496.02 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de osocietate de asigurari, care se va prezenta in original conform art. 86 din HGR 925/2006, aceasta fiind de 2% din valoareaestimata a fiecarui lot. Modul de constituire a garantiei de participare sub una din urmatoarele forme: a)virament bancar care se prezinta in original;b)ordin de plata in contul autoritatii contractante: cod fiscal 3897530, cont: RO13TREZ5465006XXX007585 la Trezoreria Satu Mare cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;c)Numerar la casieria Spitalului de Pneumoftiziologie Satu Mare, str. Ialomitei , Nr.1, Birou Contabilitate, program zilnic de luni pana vineri 7, 00-15, 00.Perioada de valabilitatea a garantiei este de 90de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertei.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5 % din valoarea fara TVA a contractului Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare in conformitate cu prevederile art.90 din HG nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OU.34/2006 3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura 4. Certificat de participare cu oferta independenta, cf.Ordinului 314/2010 5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 ind.1 din OU34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Precizam persoanele cu functie de decizie in cadrul institutiei : Manager- Dr. Ioan Sergiu, Dir.Fin.Contabil-Ec.Calin Tudorache, Dir. Medical- dr.Salagean Lita. Membrii comisiei de evaluare : PRESEDINTE-dr.Salagean Lita, Membrii: Salajan Maria, Pop Monica, membru de rezerva- Ghic Adriana 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data limita de depunere a ofertelor- in original sau copie lizibila "conform cu originalul".NOTA: Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pt. conformitate documentul in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.2. Aviz de functionare eliberat de MSP ? valabile la data limita de depunere a ofertelor.3.Declaratie pe proprie raspundere privind existenta Autorizatiei de punere pe piataeliberata de Agentia Nationala a Medicamentului in termen de valabilitate pentru produsul ofertat, insotita de o Anexa care sa cuprinda denumirea medicamentului si termenul de valabilitate al Autorizatiei de punere pe piata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale si declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: S3. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformiate cu unul din standardele: ISO sau echivalent.!! Nu se admite prezentarea de adeverinte sau alte dovezicaresa ateste ca implementarea standardelor ISO este in curs, in conformitate cu alin. 3) art. 35 , cu respectarea prevederilor art. 192 din OG 34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit de pe site-ul "https//www.e-licitatie.ro"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 11:24