Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru furnizare MEDICAMENTE DE UZ UMAN


Detaliu pentru invitatia numarul 336520
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Numar invitatie: 336520/02.10.2012
Denumire contract: Acord cadru furnizareMEDICAMENTE DE UZ UMAN
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARECod fiscal: 3694594, Adresa: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Telefon: +40 262205100-2369, Fax: +40 262276358
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizareMEDICAMENTE DE UZ UMAN
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Nr lot DCI(denumire comuna internationala) Cod CPV Descriere produs U.M Cant. Minima estim. Cant maxima estim.Cant. min. a celui mai mare contract subsecvent Cant. Max a celui mai mare contract subsecvent1 Metilprednisolon 125 flacon injectabil 33642200-4 Flacon cu pulb.liofil. 125 mg flacon injectabil+fiola cu solvent Flacon 30 1440 270 10802 Salbutamol 4 mg 33673000-8 Comprimate 4 mg Compr 60 2880 540 21603 Azitromicina 500 mg 33651100-9 Comprimat 500 mg Compr 15 720 135 5404 Metilprednisolon 500 mg flacon injectabil 33642200-4 Flacon cu pulb.liofil. 500mgflacon injectabil+fiola cu solvent Flacon 10 480 90 3605 COMBINATII (TELMISARTANUM + AMLODIPINUM) 40 mg/10mg 33622200-8 Comprimat 40 mg/40 mg Compr 28 1, 344 252 10086 COMBINATII (TELMISARTANUM + AMLODIPINUM)40 mg/5 mg 33622200-8 Comprimat 40 mg/5 mg Compr 28 1, 344 252 10087 COMBINATII (TELMISARTANUM + AMLODIPINUM) 80 mg/10mg 33622200-8 Comprimat 80 mg/10 mg Compr 28 1, 344 252 10088 COMBINATII (TELMISARTANUM + AMLODIPINUM) 80 mg/5mg 33622200-8 Comprimat 80 mg/5 mg Compr 28 1, 344 252 10089 Propafenona 3, 5 mg/ml20 ml 33622100-7 Fiole-sol.inj. 3, 5 mg/ml20 ml Fiola 30 1, 440 270 108010 Cefazolin 1 g , pulb.pt.sol.injectabila 33651100-9 Flacon - pulb.pt.sol.injectabila 1 g Flacon 200 9, 600 1800 720011 Cefpirom 2 g, pulb.pt.sol.injectabila 33651100-9 Flacon - pulb.pt.sol.injectabila 2 g Flacon 50 2, 400 450 180012 Levosimendan 2.5mg/ml5ml 33622100-7 Flacon -sol.perf.2.5mg/ml5ml. Flacon 2 96 18 72
II.1.6) CPV: 33642200-4 - Corticosteroizi pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 326, 827.34 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
.- ofertantii care depun oferte vor afisa in SEAP dovada constituirii garantieipentru participare, ca urmare a HG 1660/2006, art. 17, alineat (3).In cazul in care, din motive tehnice, nu este posibila transmiterea acestuidocument in format electronic prin intermediul SEAP, ca urmare a HG 1660/2006, art. 17, alineat (4), dovada constituirii garantiei de participare se va transmite pana la data limita mentionata in invitatia de participare la REGISTRATURASpitalului Judetean de Urgenta??dr Constantin Opris?? Baia Mare, str. G. Cosbuc, nr. 31, in plic inchis pe care se va mentiona titlul procedurii : ?cerere de oferte MEDICAMENTE DE UZ UMAN?impreuna cu inscriptia "A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA DEprecizata in invitatia de participare.Se solicita garantie de participare in valoare totala de 4450 RON-garantiile de participare defalcate pe loturi sunt urmatoarele: Nr. lot Denumire produs Valoarea garantiilor de participare / RON1140210310042005 10061007100810091001030011200123000Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditataDe asemenea, ca urmare a art. 98 din HG 925/2006, alineat(1) autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 1 din sectiunea 3.Cerinta nr. 2DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE181 DIN OUG 34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - completata in conformitate cu Formularul nr.2 din sectiunea 3Cerinta nr. 3DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1 DIN OUG 34/2006* Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Dr. Pop Calin ? ManagerFarm. pr. Cicioc Maria ? Farmacist sefFarm.Marian Mariana ? FarmacistAs. Pr. Tepey Tudor ? As farmacieJr. Horgos Alize ? Sef birou JuridicEc.Ing Maar Gabriela ? Sef Birou Achizitii Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - completata in conformitate cu Formularul nr.3 din sectiunea 3Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010- se solicita declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din sectiunea 3 Cerinta nr. 1.Autorizatia de distributie angro emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, in termen de valabilitate, conform Ordinuluinr.1.964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz umanModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Fiind vorba de o cerere de oferte desfasurata integralon line ? Documentele de calificare se depun in SEAPCerinta nr. 2.Certificatulconstatatoreliberat de Oficiul National al Registrului Comertului Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Fiind vorba de o cerere de oferte desfasurata integralon line ? Documentele de calificare se depun in SEAP
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia ofertantului pe proprie raspundere ca detineAutorizatia de punere pe piata pentru produsul oferit, in termen de valabilitate-conform Legii 95/2006 privind reforma in sanatate, titlul XVII ? Medicamentul si Ordinul 895/2006, medicamentele de uz uman pot fi puse pe piata numai dupa eliberarea autorizatiei de punere pe piata de catre Agentia Nationala a medicamentului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2012 15:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer