Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - acord cadru furnizare -produse lactate


Detaliu pentru invitatia numarul 320713
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Apararii - U.M 02175 Constanta
Numar invitatie: 320713/23.02.2012
Denumire contract: acord cadru furnizare -produse lactate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - U.M 02175 ConstantaCod fiscal: 4301383, Adresa: B-dul Mamaia nr. 96, Constanta, Telefon: 0241.695.366, Fax: 0241.695.366
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro, Str. Italiana, nr. 22, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal 020976, telefon +40 21303997, fax +40 213032937
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: acord cadru furnizare -produse lactate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 14
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: produse lactate, 7 loturi conform anexei B
II.1.6) CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 815 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 1% din valoare estimata a fiecarui lot conform anexei B-informatii privind loturile, valabilitate -egala cu perioada de valabilitate a ofertei data-60 zile incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor din cadrul invitatiei de participare. Mod de constituire : conform articolului 86 din H.G. nr. 925/2006 - prin virament bancar in contul S.M. Constanta, codul fiscal este 4301383, respectiv codul IBAN nr. RO88TREZ2315005XXX000401, deschis la Trezoreria Constanta, confirmat de banca emitenta. - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta , in situatia in care garantia se constituie prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul nr 8 si originalul va fi depus la sediu autoritatii contractante pana cel tarziu data si ora limita stabilita in invitatia de participare - prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.Garantia sa fie irevocabila, sa prevada plata neconditionata la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratie acestuia cu privire la culpa persoanei garantate in situatia incadrarii in prevederile art art 87 din HG 925/2006, precum si in cazul prevazut de art 2781 din OUG 34/2006 (se va retine 1% din valoarea estimata a lotului contestat )
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10 % din valoarea fara tva a fiecarui contract subsecvent de furnizare. Modalitati de constituire: conform art 90 din HG 925/2006 alin 1 si2 cu modificarile si completarile ulterioare ( printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante;ordin de plata ordin de plata in cont IBANRO88TREZ2315005XXX000401, deschis la Trezoreria Constanta) In situatia in care garantia se constituie prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul nr 9 Garantia va fi irevocabila, si se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate in situatia incadrarii in prevederile art 91 din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 -completata conform forumlarului nr 1 ofertant/tert sustinatorIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din proceduraaplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatiiprofesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-completata conform formularului nr 2 ofertant/tert sustinatorIn situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: -In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatiiprofesionale care are competente in acest sens.In cazul sutinerii se va completa declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006si pentru sustinatoriCerinta nr. 3Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP314/2010 -completareformularul nr 3Cerinta nr. 4Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 -formular 4FACTORII DE DECIZIE DIN CADRUL AUTORITATII CONTRACTANTE IN CEEA CE PRIVESTE ORGANIZAREA, DERULAREA SI FINALIZAREA PROCEDURILOR DE ATRIBUIRE SUNT: COMANDANT-COL DR TOFAN EDUARDDIRECTOR FINANCIAR CONTABIL- LT COL COMAN OCTAVIANP/DIRECTOR MEDICAL-DR STEFAN GHEORGHEP/DIRECTOR ADMINISTRATIV-MR APOSTOL VIRGILCOMISIA DE EVALUAREPRESEDINTE MR APOSTOL VIRGILMEMBRII ING IFTIMIE STEFANPLT ADJ DRAGAN RADUEC IORDACHE BIANCAPCC RENTEA CORNELIAConsiliul de administratie poate fi contactat pe www.smuct.roOfertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (original, copie legalizata , copie cu mentiunea ?conform cu originalul?) valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor)Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului. La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va transmite la sediul autoritatii contractante, pana la data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, certificatul constatator in original sau copie legalizataPersoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestareCerinta nr. 2Persoane juridice/fizice romaneAutorizatie sanitara de functionare emisa de Ministerul Sanatatii Publice conform OMS 976/1998 pentru aprobarea Normelor de igiena privind productia, prelucrarea, depozitarea, pastrarea, transportul si desfacerea alimentelor (original, copie legalizata , copie cu mentiunea ?conform cu originalul?)Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta minima obligatorie pentru toate loturile Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca furnizorul va asigura un mijloc de transport autorizat sanitar veterinar propriu (se va prezenta copie a autorizarii sanitar veterinare) sau inchiriat (se va prezenta autorizarea sanitar veterinara si copia contractului de inchiriere) conform conform art.18 din O.G. nr.42 din 29.01.2004, cu modificarile si completarile ulterioare, Cerinta minima obligatorie pentru toate loturile - fisa tehnica a produsului si buletinul de analiza conform prevederilor REGULAMENTULUI (CE) NR. 2073/2005 AL COMISIEI din 15 noiembrie 2005 privind criteriile microbiologice pentru produsele alimentare (original, copie legalizata , copie cu mentiunea ?conform cu originalul?)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2012 16:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer