Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru Furnizare alimente


Detaliu pentru invitatia numarul 325851
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: GRADINITA DE COPII NR 42
Numar invitatie: 325851/05.05.2012
Denumire contract: Acord cadru Furnizare alimente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGRADINITA DE COPII NR 42Cod fiscal: 20769832, Adresa: STR. GALA GALACTION, NR. 1, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 212242440, Fax: +40 212242440
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GALA GALACTION, NR. 1, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 011305, telefon: +40 212242440, fax: +40 212242440, persoana de contact: CARMEN ELENA ZANFIR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. GALA GALACTION, NR. 1, SECTOR 1, BUCURESTI, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru Furnizare alimente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 20
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: PRODUSE LACTATE-BRANZETURIPRODUSE DE PANIFICATIE, MORARIT, PATISERIE SI PAINEPRODUSE DE ORIGINE ANIMALA , CARNE SI PRODUSE DIN CARNEDIVERSE PRODUSE ALIMENTARECONSERVE DIN LEGUME SI FRUCTELEGUME SI FRUCTE PROASPETE in perioada 01 decembrie- 30 iunieLEGUME SI FRUCTE PROASPETE in perioada 01 iulie - 30 noiembrie
II.1.6) CPV: 15110000-2 - Carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 532, 234 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare - 1% din valoarea estimata maxima a fiecarui lot aferent acordului cadru fara TVA, .Se va completaFormular 15, Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor;Cuantumulce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:1% din valoarea estimata maxima a acordului cadru;Modul de constituire agarantiei de participare, conform HG 952/2006, cu modificari si completari: -instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de osocietate bancara ori de o societate de asigurari; sau -ordin de plata in contul Gradinitei nr.42., deschis la Trezoreria Sector 1 cu conditiaconfirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrumentde garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putindatele din acest formular, avandu-se in vedere inclusiv acoperirea clauzei impuse prin art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006. Garantia departicipare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1). In cazul eliberarii garantiei de participare decatre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de grantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentatin Formularul nr. 10 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana autorizata. In acest caz se solicitaprezentarea documentului de certificare emis de societatea bancara/de asigurari din Romania cu care banca/societatea de asigurari strainaare relatii de corespondent, privind valabilitatea semnaturilor existente pe scrisoare de garantie bancara;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - completarea -formularului nr.1, Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile Art.181litera a, b, c, c^1, d, e din OUG.34/2006, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG 34/2006- persoanele cufunctie de decizie implicate in procedura sunt: Carmen Zanfir, Silvia ION, Mihaela Capatana, Certificat de participare la licitatie cu ofertaindependenta completarea formularului, Certificat de atestare fiscala emis de Ministerul Finantelor Publice, Directia Generala a FinantelorPublice in care se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de plata a impozitelor sitaxelor locale emis de primaria din care face parte ofertantul, Directia General Economica in care se prezinta situatia obligatiilor scadente inluna anterioara celei in care se depun ofertele Certificat constatator emis de O.N.R.C., valabil la data deschiderii ofertelor semnat si stampilat conform cu originalul, din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului.Obiectul contractuluitrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;2.Autorizatie sanitar-veterinara (de functionare) emisa de Autoritatea Nationala Sanitar-Vaterinara si pentru Siguranta Alimentelor;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat la organele fiscale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati, Indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin un contract de furnizare alimente, conform caietului de sarcini - Ofertantul va face dovada ca a incheiat celputin 1(unu) contract de furnizare similar cu cel care face obiectulcontractului (copie dupa partile relevante ale contractului, semnat sistampilat de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cumentiunea « conform cu originalul» insotita de Recomandareabeneficiarului - copie conforma cu originalul)., Autorizatie sanitara de transport auto pentru autovehiculele folosite latransportul produselor alimentare, Declaratie referitoare la mijloacele de transport necesare distributieiproduselor pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentruindeplinirea contractului. Declaratia de conformitate, din care sa rezulte ca produsele ofertaterespecta cerintele Normelor igienico-sanitare pentru alimente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (55 de puncte), iar pentru celelalte oferte, punctajul se va acorda dupa formula: P1 financiar n = (pret minim/pret n) x 55.
Termen de livrare
45
Descriere: Pentru cel mai scurt termen de livrare, respectiv 60 minute, se va acorda punctajul maxim alocat ? 45 puncte;pentru ofertele cu termene de livrare mai lungi, punctajul se calculeaza dupa cum urmeaza: P1 = (termen scurt de livrare/termen lung de livrare) x punctajul maxim alocat (45 puncte).Durata minima realista sub care oferta nu va fi punctatat suplimentar este de 60 de minute. Durata maxima acceptata este de 90 minute, ofertele care vor prezenta un termen mai mare de livrare vor fi considerate neconforme.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In format electronic accesand site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.05.2012 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer