Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru furnizare antibiotice.


Detaliu pentru invitatia numarul 342303
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL " ANGHEL SALIGNY" FETESTI
Numar invitatie: 342303/01.02.2013
Denumire contract: Acord cadru furnizare antibiotice.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL " ANGHEL SALIGNY" FETESTICod fiscal: 4365220, Adresa: STR.CALARASI ; NR.549, Fetesti, Telefon: +40 243361903 / 905, Fax: +40 243361902
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor depune in S.E.A.P.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare antibiotice.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord-cadru furnizare antibiotice(13 loturi)dupa cum urmeaza: Lot 1 AMPICILLINUM pulb. Inj. 1 g.Lot 2 AMPICILLINUM pulb. Inj. 250 mg.Lot 3 AMPICILLINUM pulb. Inj. 500 mg.Lot 4 CEFOTAXIMUM pulb. Inj. 1 gLot 5 CEFOTAXIMUM pulb. Inj. 500 mg.Lot 6 BENZYLPENICILLINUM G NA 400 000 U.I.Lot 7 BENZYLPENICILLINUM G NA 1000 000 U.I.Lot 8 SULFAMETOXAZOLUM + TRIMETOPRIMUM 480mg.Lot 9 AMOXICILLINUM +AC.CLAVULANIC 1, 2 g. pulb. Inj.Lot 10 CIPROFLOXACINUM 500 mg.Lot 11 CEFTAZIDIMUMpulb. Inj.1g.Lot 12 NORFLOXACINUM 400 mg.Lot 13 GENTAMICINUM 80 mg./ 2 ml.Sol. Parent.Valoarea estimata : min 20884, 1 Ron - max 249460 Ron.
II.1.6) CPV: 33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 884.1 - 249, 460 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare reprezinta 1% din valoarea maxima fara TVA estimata de catre autoritatea contractanta pentru fiecare lot in parte, dupa cum urmeaza: Lot1:651 lei; Lot2:56, 8 lei; Lot3:73 lei; Lot4:226, 2 lei; Lot5:73 lei;Lot6:185, 6 lei; Lot7:638; Lot8:11, 6 lei; Lot9:235, 5 lei; Lot10:8, 4 lei; Lot11:109, 5 lei; Lot12:96 lei; Lot13:130 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modalitate de constituire a garantiei de participare: -prin scrisoare de garantie bancara(daca se opteaza pt.aceasta modalitate se va utiliza Formularul nr.10)-prin ordin de plata in contul RO13TREZ3925041XXX000057 deschis la Trezoreria Fetesti, Cod fiscal 4365220;
-in numerar, prin depunere la casieria spitalului;
-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alta institutie financiara acreditata.-Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.Dovada incadrarii in categoria IMM se face prin completarea si depunerea unei declaratii in acest sens.Documentul ca re atesta constituirea garantiei de participare se va scana si se va incarca in SEAP, semnat cu semnatura electronica iar originalul se va depune in plic inchis la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor specificata in Invitatia de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr.1 din Sectiunea Formulare, DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA.Va fi prezentat semnat si stampilat de catre persoanele autorizate.Documentul va fi prezentat si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta 2Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr.2 din Sectiunea Formulare, DECLARATIE PRIVIND NEANCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181 din O.U.G.nr.34/2006.Va fi prezentat semnat si stampilat de catre persoanele autorizate.Documentul va fi prezentat si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze la pct.a), c)indice1 si d) din art.181 din O.U.G.nr.34/2006.Se vor depune: 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor la Bugetul general consolidat din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Va fi prezentat in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.2. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conformcu originalul??.Cerinta 3Operatorii economici au obligatia de a-si certifica participarea la procedura de achizitie publica in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010. Se va depune Formularul nr.3 din Sectiunea Formulare, CERTIFICAT DE PARTICIPARE CU OFERTA INDEPENDENTA.Va fi prezentat semnat si stampilat de catre persoanele autorizate.Cerinta 4Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr.4 din Sectiunea Formulare, DECLARATIE PRIVIND NEANCADRAREA IN PREVEDERILE art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006.Pentru completarea declaratiei: persoanele ce detin functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager -Ec.Dugala Nicolae; Director Fin.-Contabil -Ec.Chirobocea Ecaterina; Consilier-Juridic ? Zainea Ancuta;Dr.Motoaca Elena ?Medic specialist medicina interna;Dr.Datcu Mica ?Medic primar medicina interna;As.principal farm.-David Diana; Compartiment Achizitii-publice ?Ref.Radulescu Valentin.Documentul va fi prezentat atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, dupa caz.Cerinta 5Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru participarea la procedura de atribuire.Operatorul economic care participa la procedura in nume propriu, asociatii, subcontractantii vor completa o declaratie conform Formular nr.5 din Sectiunea Formulare, DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA.-Toate documentele vor fi incarcate in S.E.A.P.semnate cu semnatura electronica. Cerinta 1Operatorul economic sa fie inregistrat legal.Document edificator: se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul de activitate al operatorului economic(obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Va fi prezentat in original/copie legalizata notarial/copie certificata , ,conform cu originalul??.Cerinta 2Autorizatia de distributie en-gros.Document edificator: se va prezenta Autorizatia de distributie en-gros, eliberata in temeiul Legii nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, Titlul XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul Ministrului Sanatatii publice nr.1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie en-gros de medicamente de uz uman. Se poate depune echivalent al acestui document.Documentul prezentat va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul", semnat si stampilat de catre operatorul economic.Cerinta 3Autorizatia de punere pe piata a medicamentului.Document edificator: se va prezenta Autorizatia de punere pe piata prin care se autorizeaza medicamentul in Romania , emisa de Agentia Nationala a Medicamentului in baza art. 4 , lit. b) din Ordonanta Guvernului nr. 125/ 1998 privind infiintarea , organizarea si functionareaAgentiei Nationale a Medicamentului, modificata si completata , in baza art. 700 , alin.1, art. 730 alin. 5 din Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii , Titlul XVII Medicamentul , in baza Ordinului Ministrului Sanatatii publice nr. 895/ 2006 pentru aprobarea Reglementarilorprivind autorizarea de punere pe piata si supravegherea medicamentelor de uz uman.Se poate depune echivalent al acestui document.Documentul prezentat va fi in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat de operatorul economic ofertant.-Documentele vor fi incarcate in S.E.A.P. semnate cu semnatura electronica.Mentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator, in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale(formularul6)din care sa rezulte cifra de afaceriglobala pe ultimii 3 ani.Curs BNR: 31.12.2010:1 euro = 4, 2848lei;31.12.2011:1 euro = 4, 3197 lei;31.12.2012:1 euro = 4, 4287 Lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Implementarea unui Sistem de management al calitatii ISO 9001:2008.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2013 15:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer