Achizitie publica - Acord cadru furnizare anvelope de iarna pentru autovehicule
Detaliu pentru invitatia numarul 353904
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353904/20.09.2013
Denumire contract: Acord cadru furnizare anvelope de iarna pentru autovehicule
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA LOGISTICACod fiscal: 4267060, Adresa: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 213156468, Fax: +40 213132761
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050035, telefon: +40 213037080/10684, fax: +40 213132761, persoana de contact: Marina Ionescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, telefon: +40 213037080/10684, fax: +40 213132761, persoana de contact: Marina Ionescu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare anvelope de iarna pentru autovehicule
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare anvelope de iarna pentru autovehicule
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 33, 920 - 36, 960 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei pe fiecare lot in parte se regaseste in Anexa B .Perioada de valabilitatea a garantiei de participare 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite la data deschiderii ofertelor de gar. pentru particip. vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, de catre comisia de evaluare.Eliberarea gar. de particip.se va face in conf cu prev art 88 din HG nr.925/2006.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii.Mod de constituire- prin virament bancar (Ordin de plata), in contul RO31TREZ7055005XXX000169 deschis la Trezoreria Sectorului 5, cod fiscal 4267060- prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original. Pentru I.M.M.-uri gar - in procent de 50 % din cuantumurile precizate mai sus.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent constituita cf. art. 90din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HGR nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr.4 ? Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr.5 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, Formularul nr.10 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formularul nr. 14 ? Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti/ terti sustinatori, Formularul nr. 17 - CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independentaPersoane ce detin functii de deciziePELIGRAD ION- director general Directia Generala Logistica, LIDIA HUMIN - director adjunct Directia Generala LogisticaDOBRESCU DAN - director adjunct Directia Generala LogisticaTUPAN AUGUSTIN - director Directia Suport TehnicDOBRE CRISTIANA - contabil sefVERZES MIHAELA - consilier juridicBURLACU CONSTANTIN - sef Serviciu Exploatare AutoRADU VALERIU - sef Grup Achizitii Publice, STOICA MARIN - sef serviciu Achizitii Auto, ATSCIIONESCU MARINA- Serviciul Achizitii Auto, ATSCI Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.NOTA: Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, va fi prezentat in original , copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantii carevor fi semnatari ai acordului-cadru, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, vor transmite, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.-pentru persoane juridice straine: Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta.Documentele trebuie sa fie prezentate in traducere autorizata in limba romana.-pentru persoane fizice: Se solicita documentul de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formularul nr.7 ? Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2013 08:27