Achizitie publica - Acord cadru furnizare articole de echipament pt misiuni
Detaliu pentru invitatia numarul 343962
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343962/15.03.2013
Denumire contract: Acord cadru furnizare articole de echipament pt misiuni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02295Cod fiscal: 4378891, Adresa: str. Mos Ion Roata, nr. 1-3, Cluj-Napoca, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264592481, Fax: +40 264597553
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mos Ion Roata, nr. 1-3, Cluj-Napoca, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397, telefon: +40 264592481, fax: +40 264597553, persoana de contact: Gabriela Nicoara
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Mos Ion Roata, nr. 1-3, Cluj-Napoca, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397, telefon: +40 264592481, fax: +40 264597553, biroul ACHIZITII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare articole de echipament pt misiuni
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata acord cadru: 459250 lei( minim 9 lei, maxim 459250), Estimare cantitate acord cadru: minim 1 buc, maxim 2900 saci de dormit, 700 esarfe de instructie, 1900 esarfe impotriva prafului, 5000 saci individuali de rufe, 2600 cizme de cauciuc.Estimare contract subsecvent: minim 1 buc, maxim 2000 saci de dormit, 500 esarfe de instructie, 1600 esarfe impotriva prafului, 4500 saci individuali de rufe, 2300 cizme de cauciuc.
II.1.6) CPV: 39522540-4 - Saci de dormit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 459, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participareLotul 1(saci de dormit ): 6670 leiLotul 2 (esarfe pentru instructie, albe): 126 lei.Lotul 3 (esarfe impotriva prafului): 589 lei.Lotul 4 (saci individuali de rufe): 760 lei.Lotul 5 (Cizme de cauciuc): 1040 lei.Perioada de valabilitate-constituita pentru o perioada de 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: -in conformitate cu prevederile art 86 (1)din HG 925/2006; ofertantul are obtiunea de a depune suma de bani corespunzatoare garantiei de participare si la casieria autoritatii contractante; (Formularul pentru scrisoarea de garantie bancara in Anexa 6 din Modele de formulare; CONTUL ? IN CARE SE VA PLATI CU ORDIN DE PLATA, detalii: U.M. 02295 cu sediul in str.Mos Ior Roata, nr 1-3 Cluj Napoca, Jud.Cluj, cod fiscal 4378891, cont de trezorerie RO10TREZ2165005XXX006906 ( Trezoreria Cluj-Napoca ) )Ofertantii care fac parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii pot constitui garantia de participare la 50% din cuantumul precizat mai sus, dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, si anume: declaratie in conformitate cu anexele nr. 1 si 2 prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezentand 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 completata si modificata care se va prezenta autoritatii contractante, in original, la semnarea contractului subsecvent acordului-cadru si va avea data de valabilitate mai mare cu 14 zile decat data de incetare a contractului. Operatoriieconomici au dreptul de a depune garantia de buna executie si la casieria autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind situatia personala - prezentarea Anexa nr. 1 din Sectiunea Modele de formulare. (daca este cazul acest document va fi depus si de catre tertul sustinator).Declaratie pe proprie raspundere privind participarea cu oferta independenta - completarea Anexa nr 2 din Sectiunea Modele de formulare.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 - Completarea de catre toti ofertantii/candidatii/ofertantii asociati/subcontractantii /tertii sustinatori adeclaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006.(Anexa nr.3) . Aceasta declaratie se va completa si de catre tertul sustinator.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura. In vederea completarii acestei declaratii precizamurmatoarele persoane ca avand functii de decizie in cadru autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Botog Gabriel, Pop Gheorghe, Tobosi Vasilica Viorel, Husman Luminita, Nicoara Gabriela Florina, Alexandru Daiescu, Claudia Budai. Mircea Craciun Ilea, Vancia Adrian Sorin, Budai Marius.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local) - eliberat de Primarie (Consiliul Local) din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor. Forma actului: original/copie legalizata/xerocopie certificata pt conformitate cu originalul. Prezentarea Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial valabil la data limita de depunere a ofertelor, prezentat in una dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila/cu mentiunea conform cu originalul din care sa rezulte urmatoarele informatii: - obiectul secundar de activitate al ofertantului;
- asociatul unic/asociati;
- administratorul/ administratorii societatii;
- sediul social principal/secundar;
- punctele de lucru;
-nu se afla in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic .Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor castigatori, inainte de transmiterea comunicarii privind procedura, documentele in original sau copie legalizata pentru a dovedi conformitatea cu cele depuse anterior.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostre pentru produsele ofertatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2013 14:08