Achizitie publica - Acord-cadru furnizare batoane panificatie
Detaliu pentru invitatia numarul 343457
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343457/05.03.2013
Denumire contract: Acord-cadru furnizare batoane panificatie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA LOGISTICACod fiscal: 4267060, Adresa: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 213156468, Fax: +40 213132761
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050035, telefon: +40 213156468, fax: +40 213132761, persoana de contact: Medrut Cristina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru furnizare batoane panificatie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 8
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare batoane panificatie
II.1.6) CPV: 15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 175, 000 - 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumulgarantiei de participare este de 3750 lei . Perioadade valabilitatea garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: in oricare din formele prevazute la art.86 din HG 925/2006. Cont de virament bancar pt. garantii - nr.RO31TREZ7055005XXX000169?Trezorerie Sector 5 Bucuresti, cod Fiscal 4267060.Garantia de participare se prezinta in orig. conform Form.nr.11. In cazul IMM, declaratiepe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii deinteres privatincadrat in categoriaI.M.M. Declaratia pe propria raspundereprivind incadrareain categ.I.M.M.va fi completataconform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Lg.346/2004 cu modificarile si completarileulterioare si va fi prezentat in original In cazul unei asocieri garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii, iar in acest caz, toti membrii asocierii au obligatia de a depune o Declaratiepe propria raspundere cf. Anexei 1 din Lg.346/2004 pt.a demonstra incadrareain I.M.M. In cazul in care ofertantuleste o asociere, incadrareain categoria I.M.M nu se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.Astfel, daca toti asociatiise incadreaza in mod individual in categoria IMM, atunci asocierea va beneficia de reducerea cu 50% prevazuta de Lg.nr.346/2004.Ofertelecare nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschiderea ofertelor de catre comisia de evaluare.Eliberareagarantiei de participare se va face in conformitatecu prevederile art.88 din H.G.nr.925/2006.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi la cursul stabilit de BNR inainte cu cinci zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Cuantumul garantiei ce se va retine in conditiile art 278^1 din OUG 34/2006 este de 2500 lei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent de furnizare fara TVA. Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnariicontractului si se constituie in oricare dintre formele prevazute la art. 90 din HG 925/2006( Form.nr.12).In cazul I.M.M., declaratie pe propria raspunderea reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii deinteres privatincadrat incategoria I.M.M.. Declaratiape propria raspundere privind incadrareain categoriaI.M.M. va fi completataconformmodelului prevazut in Anexa nr.1 din Lg.346/2004 cu modificarile ulterioare si va fi prezentata in original
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostre- Operatorul economic va prezenta, in mod obligatoriu, pana la data limita de depunere a ofertelor, mostra pentru produsul ofertat, insotita de buletin de analiza emis de un laborator de analize neutru, autorizat.Acestea sunt solicitate in vederea stabilirii conformitatii cu produsul ce face obiectul acordului-cadru ?Predarea mostrei se va efectua pe baza de document justificativ, confirmat de primire de catre autoritatea contractanta, la sediul situat in str. Leaota nr.2A, sector 6 Bucuresti. NOTA: Neprezentarea de mostre, precum si a buletinului de analiza a acestora pana la termenul limitade primire a ofertelor duce la descalificarea ofertei ca inacceptabila., Autorizatie sanitar-veterinare pentru mijloace de transport, pentru produse alimentare conform prevederilor art.9, 10 si Anexei nr.14 din ordinul 111/2008 al Presedintelui Autoritatii Nationale Sanitar Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au implementat si mentin o procedura sau proceduri permanente bazate pe principiile HACCP, conform prevederilor HG 924/2005.Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiasa ca operatorul economic ofertant a implementat si mentine o procedura sau proceduri permanente bazate pe principiile HACCP, conform prevederilor H.G. nr. 924/2005, sau Certificat HACCP (ISO 22000) in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.03.2013 14:05