Achizitie publica - ACORD-CADRU FURNIZARE BAUTURI RACORITOARE
Detaliu pentru invitatia numarul 350850
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350850/23.07.2013
Denumire contract: ACORD-CADRU FURNIZARE BAUTURI RACORITOARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574Cod fiscal: 4193125, Adresa: BUCURESTI, STR. DR. TABEREI, NR 7B, SECTOR 6, Bucuresti, Telefon: +40 213195858-3163, Fax: +40 213101565
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BUCURESTI, STR. DR. TABEREI, NR 7B, SECTOR 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061416, telefon: +40 213195858-2628, fax: +40 213101565, persoana de contact: FLORIN RADUSLAV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BUCURESTI, STR. DR. TABEREI, NR 7B, SECTOR 6, Bucuresti, Romania, telefon: +40 213195858-2628, 3163, fax: +40 213101565
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD-CADRU FURNIZARE BAUTURI RACORITOARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare bauturi racoritoare
II.1.6) CPV: 15982000-5 - Bauturi nealcoolice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 376, 739.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Termen limita de depunere: data si ora stabilite pentru depunerea ofertei. Dovada constituiriigarantiei de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Echivalenta garantiei de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Cuantumul garantiei de participare: 7500, 00 lei.Perioada de valabilitate: cel putin 60 zile de la data limita de depunere a ofertei. Mod de constituire? sub forma de instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau o societate de asigurari (Formular F6), in original; ? Ordin de plata sau fila cec cuconditia confirmarii acestora de catre banca pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor. Contul virament garantie: RO68TREZ7005005XXX000201 deschis la A.T.C.P.M.Bucuresti; Potrivit art. 87, alin. 1, din H.G. nr. 925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand: ? isi retrage oferta in perioada devalabilitate a acesteia; ? oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.? in masura in care ofertantul depune o contestatie, iar C.N.S.C. respinge contestatia; autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata in conditiile art. 278/1 din OUG 34/2006.Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si termenul de valabilitate solicitate, atrage respingerea ofertei. In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria I.M.M. conform Legii nr. 346/2004, acestia au dreptul de a constitui garantia de participare in cuantum de 50%din valoarea solicitata.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului subsecvent fara T.V.A. Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006. (Formular F7)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire: formularul nr. F2 din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de reprezentantul legalal ofertantului. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.u.G nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru.Cerinta nr. 2: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire: formularul F.3 din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.u.G nr. 34/2006 atrage dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru.Cerinta nr. 3: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire: formularul nr. F.4 din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69.1 din O.u.G nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta achizitie sunt: Zisu Catalin, Scrieciu Liviu, Vasile Bogdan, Georgescu George, Paun Nicoleta, Iordache Steluta, Grigore Nicolae, Nitu Damira, Barbu Dumitru, Ghica Marian, Raduslav Florin, PetricaStelian, Prioteasa Cristina, Constantin Costel.Cerinta nr. 4: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: formular nr. F.1 din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului;Cerinta nr. 5: Declaratie privind informatiile generale.Modalitatea de indeplinire: formularul F.5 din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului. Cerinta nr. 1: Certificat Constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care sa contina informatii reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, din care sa reiasa adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare producerii sau comercializarii produselor de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei publice si asociatii societatii comerciale.Modalitatea de indeplinire: prezentarea certificatului constatator in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici ale caror oferte vor fi declarate castigatoare sa prezinte originalul certificatului constatator emis de ORC (pentru confruntare cu cel prezentat pentru calificare la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica).Persoane juridice/fizice straine: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident. (traduse in limba romana si legalizate). Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 2. Certificatul sau documentul din care sa rezulte faptul ca ofertantul areimplementat si mentine la data limita de depunere a ofertelor un sistem demanagement al sigurantei alimentului conform cu standardul ISO 22000:2005 sau echivalent, Prezentarea de catre ofertanti de documente din care sa rezulte faptul ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul SR-EN-ISO-9001:2008 sau echivalent, pentru productia sau comercializarea produselor care fac obiectul prezentei achizitii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.08.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.08.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.07.2013 09:04