Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru furnizare carburant auto pe baza de carduri valorice. Cantitatea minima 50 000 l, cantitatea maxima 68 000 l. Valoarea estimata fara TVA intre 262 097 lei si 356 452 lei


Detaliu pentru invitatia numarul 344766
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura Centru Judetean Harghita
Numar invitatie: 344766/04.04.2013
Denumire contract: Acord-cadru furnizare carburant auto pe baza decarduri valorice. Cantitatea minima 50 000 l, cantitatea maxima 68 000 l. Valoarea estimata fara TVA intre 262 097 lei si 356 452 lei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia de Plati si Interventie pentru Agricultura Centru Judetean HarghitaCod fiscal: 20659929, Adresa: str. Progresului Nr. 16, Miercurea-Ciuc, Telefon: 0266-310148, Fax: 0266-311147
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru furnizare carburant auto pe baza decarduri valorice. Cantitatea minima 50 000 l, cantitatea maxima 68 000 l. Valoarea estimata fara TVA intre 262 097 lei si 356 452 lei
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare carburant auto prin carduri valorice? Acordul-cadru reprezinta intelegerea scrisa intervenita intre una sau mai multe autoritati contractante si unul sau mai multi operatori economici, al carui scop este stabilirea elementelor/conditiilor esentiale care vor guverna contractele de achizitie publica ce urmeaza a fi atribuite intr-o perioada data, in mod special in ceea ce priveste pretul si, dupa caz, cantitatile avute in vedere.? Acordul cadru nu reprezinta baza legala pentru angajarea fondurilor publice. In baza acordului cadru se atribuie contracte subsecvente care constituie temei legal pentru plata.? Valoarea acordului cadru se va calcula prin inmultirea cantitatii de carburant maxim estimata cu pretul unitar ofertat.? Valoarea acordului cadru incheiat cu ofertantul castigator nu se va modifica.? Operatorul economic caruia autoritatea contractanta ii transmite o solicitare pentru incheierea unui contract subsecvent si nu are capacitatea de a raspunde acestei solicitari din propria culpa, va suferi consecintele prevazute in acordul-cadru pentru neindeplinirea obligatiilor in sarcina sa.? Atribuirea contractelor subsecvente se va face in functie de necesitatile autoritatii contractante pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru cu incadrarea in valoarea sa maxima, conditionat de existenta creditelor bugetare alocate in acest sens.?Numarul de contracte subsecvente care se vor incheiapeperioada de valabilitate a acordului cadru, este determinat de necesitatile autoritatii contractante si de valoarea creditelor bugetare aprobate.? Valoarea maxima estimata a produselor care urmeaza a fi achizitionate in baza acordului cadru este de 356 452lei fara TVA, ? Primul contract subsecvent va avea o valoare estimata de 118.000 lei fara TVA .
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 262, 097 - 356, 452 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: se solicita (conform art. 43^1 din O.U.G. 34/2006 actualizata).a) Cuantumul garantiei de participare este de 3600 lei sau alte valute.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alte valute se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.b) Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se poate constitui printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.c) Dovada constituirii garantiei de participarese face conform art.18 din H.G.1660/2006, referitoare la transmiterea documentelor in format electronic.Garantia de participare se va retine sau returna de catre autoritatea contractanta in conformitate cu prevederile art. 87-88 din HG nr.925/2006 actualizata si art.278_1 din O.U.G.34/2006 actualizata.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/ 2006.2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/ 2006. ConformFormular 1A.3. Documente privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.(Formular 1B)4. Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta ? conform modelului din Ordinul ANRMAP nr. 314 /2010.(Formularul 2)Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare echivalente in conditiile art.182 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art.691, art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.Documentele vor fi prezentate, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parte.Persoanele care detin functii de decizie, care semneaza documentele in legatura cu/sau implicateprocedura de atribuire a acordului cadru privind achizitionarea de carburanti auto pe baza de carduri, sunturmatoarele: 1. Haschi Andrei-Peter ? Director executiv2. Radu Gheorghe- Director executiv adjunct3. Kristo; Claudia - sef serviciu economic, recuperare debite4. Szocs Bela ? Responsabil achizitii publice 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, sau echivalent, din care sa rezulte: - codurile CAEN, similare cu obiectul contractului- adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor.Datele trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie semnata si stampilata avand mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita informatii referitoare la denumirea ofertantului, codul fiscal, adresa, cifra de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Reteaua de distributie carburant auto. Se solicita: - ca ofertantul sa detina cel putin o statie la nivel judetean, inclusiv in municipiul Bucuresti, la care se pot efectua alimentari pe baza de carduri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2013 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer