Achizitie publica - Acord cadru furnizare carburanti auto in conditiile franco- depozite beneficiar cu mijloace de transport apartinand furnizorului, verificate metrologic si prevazute cu ceas de masurare a cantitatilor livrate pentru : -Motorina Euro 5 - COD CPV 09134220-5,
Detaliu pentru invitatia numarul 355288
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355288/04.11.2013
Denumire contract: Acord cadru furnizare carburanti auto in conditiile franco- depozite beneficiar cu mijloace de transport apartinand furnizorului, verificate metrologic si prevazute cu ceas de masurare a cantitatilor livrate pentru : -Motorina Euro 5 - COD CPV 09134220-5, - Benzina fara plumb - COD CPV 09132100-4
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA ANGHEL SALIGNY AL JUDETULUI VRANCEACod fiscal: 4297908, Adresa: STR. DORNISOAREI, NR.10, Focsani, Telefon: +40 0237611212, Fax: +40 0237625701
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare carburanti auto in conditiile franco- depozite beneficiar cu mijloace de transport apartinand furnizorului, verificate metrologic si prevazute cu ceas de masurare a cantitatilor livrate pentru : -Motorina Euro 5 - COD CPV 09134220-5, - Benzina fara plumb - COD CPV 09132100-4
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare carburanti auto.
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 540, 974 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 4320, 97 lei conform O.U.G. nr.34/2006 art. 43^1 alin.2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 45 zile de la data limita stabilit pentru depunerea ofertelor. - Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Valoarea garantiei de participare se poate depune in contul RO43TREZ69123610120XXXXX - Trezoreria Municipiului Focsani sau la casieria unitatii.Cuantumul garantiei de participare la care se va face echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR cu 5 (cinci) zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Note: - Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278^1 din OUG 34/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare. Garantia de participare se va depune scanata in SEAP, totodata aceasta se va depune si in original la sediul autoritatii contractante ? pana la data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea referitoare la neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 prezentata de ofertant/candidat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta obligatorie: se solicita, FORMULAR A, completat2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a, lit. c1 lit. d si lit. e) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta obligatorie: se solicita FORMULARUL B, completat.3. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere.Cerinta obligatorie: Declaratie data in fata unui notar, din care sa reiasa ca nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.180 si art. 181 din OUG 34/2006. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 lit. a, lit. c1 , lit. d si lit. e) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.4. Indeplinirea obligatiilor: Cerinta obligatorie: Certificate fiscale (in original sau copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale. Din certificate trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate fiscale nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata ofertantul/candidatul poate depune o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea cerintelor impuse de autoritatea contractanta.5. Certificatului de participare cu oferta independenta : Cerinta obligatorie: se va completa FORMULARUL C, completat.6. Declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator : Cerinta obligatorie : se va completa FORMULARUL D.7.Pentru informarea ofertantilor /candidatilor referitor la evitarea conflictului de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, in cadrul autoritatii contractante sunt nominalizate urmatoarele persoane cu functie de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) dupa cum urmeaza : Chiscop Flaviu, Functia: Inspector sef;Negrusa Cristinel Petrica, Functia: Contabil sef;Lelcu Constantin, Functia: Consilier juridic;Antonache Danut, Functia: Sef Serviciu Logistic;Hantoiu Vasilica, Functia: ofiter specialist I;Boboc Gurguiatu Victoras, Functia: Subofiter tehnic principal;Pirvu Cristina, Functia: subofiter administrativ principal. 1) Persoane juridice /fizice romaneCerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul cu originalul, cu semnatura si stampila.2) Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat doar copia lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul cu originalul, semnata si stampilata, pentru conformitate va prezenta ulterior si documentul in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pentru fiecare din ultimii 3 ani;
-Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara si/sau declaratie referitoare la livrari de produse, care sa contina o lista cu principalele livrari de produse efectuate pe ultimii 3(trei) ani avand informatii referitoare la valori, perioade de livrare, beneficiari, care se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise de catre beneficiarii acelor livrari. Certificate care confirma sistemul calitatii si/sau alte dovezi sau documente care sa ateste ca ofertantul are un sistem de asigurare a calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001:2008. In cazul in care ofertantul este alta persoana decat producatorul, acesta va prezenta declaratii de conformitate sau buletine de analiza care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2013 10:11