Achizitie publica - Acord-cadru furnizare carburanti pe baza de carduri electronice individuale/ambulanta
Detaliu pentru invitatia numarul 340204
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340204/28.11.2012
Denumire contract: Acord-cadru furnizare carburanti pe baza de carduri electronice individuale/ambulanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta BucurestiCod fiscal: 4505332, Adresa: Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021/5992283, Fax: 021/5992282
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru furnizare carburanti pe baza de carduri electronice individuale/ambulanta
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare carburanti pe baza de carduri electronice individuale/ambulanta
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 286, 416 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 =299 leiLot 2 = 2.566 lei(1% din valoarea totala estimata) valabila 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180 deschis la Trezoreria sector 1, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie: - sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
- sa prevada modul de executare a platii garantiei;
- sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata;
- sa contina in mod explicit prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006.Dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata pana la data limita de depunere a ofertelor) si va fi prezentata in original la sediude catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului subsecvent, fara TVA.Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180 deschis la Trezoreria sector 1 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea acordului-cadru.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Formularulnr. 2 (vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator si toti membrii asocierii, daca este cazul)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Formularul nr. 3 (documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit a), lit.c1) si lit.d) vor fi depuse si de tertul sustinator si de catre toti membrii asocierii, daca este cazul)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 Formularulnr. 11 (se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul)*Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Ministrul Sanatatii: Victor PontaManager: Prof.Dr. Radu Alexandru MacoveiDirector Medical: Dr. Louchi NicusorDirector Financiar-Contabil: Dr. Daniela BlinduDirector Ingrijiri: As. Cristina Elena PredaSef Birou Achizitii: Ec. Marina GontariuSef Departament UPU-SMURD: Dr. Orita BogdanSef Serviciu Administrativ: Ing. Bordei SorinCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularulnr. 6Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularulnr. 4 - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, din care sa rezulte: - codurile CAEN, similare cu obiectul contractului- adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.(se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?).
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2012 13:39