Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - acord cadru furnizare carne de porc si carne de pui pentru locatiile Bucuresti si Brasov


Detaliu pentru invitatia numarul 322070
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Clubul Sportiv Dinamo Bucuresti
Numar invitatie: 322070/19.03.2012
Denumire contract: acord cadru furnizare carne de porc si carne de pui pentru locatiile Bucurestisi Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialClubul Sportiv Dinamo BucurestiCod fiscal: 4266340, Adresa: Soseaua Stefan cel Mare 7-9, sector 2, Bucuresti, Telefon: 021.2104735, Fax: 021.2104735
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Eforie nr.3, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050036, telefon: +40 213037080, fax: +40 213156468, persoana de contact: Burlacu Daniela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Eforie nr.3, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050036, telefon: +40 213037080, fax: +40 213156468
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: acord cadru furnizare carne de porc si carne de pui pentru locatiile Bucurestisi Brasov
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru furnizare carne de porc si carne de pui pentru locatiile Bucuresti si Brasov
II.1.6) CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 269, 050 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.pt. part.totala 4.037 lei din care: lot1-273lei, lot2-756lei, lot3-242lei, lot4-54lei, lot5-315lei, lot6-263lei, lot7-878lei, lot8-315lei, lot9-78lei, lot10-189lei, lot11-86lei, lot12?20lei, lot13-113lei, lot14-78lei, lot15-293lei, lot16-84lei.Per.de valab.a gar.de part.75 zile de la data primirii ofert.Modul de constit.: prin virament bancar, in cont RO84TREZ7025005XXX000177Trezorerie Sector 2, Buc, cod Fiscal 4266340 sau prin instr.de gar.emis in cond.legii de o soc. banc.ori de o soc.de asig, care se prez. in orig. Form.nr.11.sau prin dep.in numer.la casieria Club Sportiv Dinamo.Pentru demonstr.incadr. IMM, ofert. va prez.in mod oblig.decl.pe propria rasp.a reprez./reprez.legal/legali al/ai intr.interesate privind incadr. in categ.IMM. Decl.pe propria rasp. priv. incad in categ. IMM va fi complet. cf. model din Anexa nr.1 din Legea 346/2004 cu modif. ult.si va fi prez.in orig.In cazul emiterii de catre CNSC a deciz. prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contr. va retine contestatarului din garant.de part. sume astfel cum se prevede la art.278^1 alin (1)din OUG nr.34/2006.In cazul unei asocieri, garant. de part. va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii, iar in acest caz, toti membr. asocierii au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere cf. Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a dem. incadr. in categ. IMM.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categ. IMM nu se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadr. in mod individual in categoria IMM, atunci asociererea va beneficia dereducerea cu 50%prev. de Legea nr.346/2004. Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor de dovada constit. garant. pt.part. vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor si returnate nedeschise, de catre comisia de evaluare.Elib. garant. de part. se va face in cf. cu prev. art.88 din HG.nr.925/2006.
Garantie de buna executie
Garant. de buna exec. este 5% din val.contr. subsecv.fara TVA.Se constit.in max.5 zile lucr.de la data semnarii contr. de catre ambele parti, printr-uninstr. de garant.emis in cond.legii, de o soc. banc. sau de o soc.de asig.(Form.12)sau in cazul in care val.garant.de buna exec. este redusa ca val., se accepta const. acesteia prin dep.la casierie in numerar(Cf. prev.art.90, alin.(1), (2) din H.G.R. nr.925/2006).In cazul IMM, se va prez.decl. pe propria rasp. a reprez./reprez.legal/legali al/ai intr. interes. privind incadr.in categ.IMM, ce fi complet.cf. model.din Anexa 1 dinLegea 346/2004 cu modif. ult. si va fi prezent.in orig.In cazul unei asocieri, garant. de buna exec. va fi emisa in numele si pentru Liderul Asoc., iar in acest caz, toti membrii asoc. au oblig. de a dep. o Decl. pe prop. rasp, cf. Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a dem. incadr. in categ. IMM.Daca toti asociatii se incadr. in mod individ. in categ. IMM, atunci asoc. va benef. dereduc. cu 50% cf.Legii 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze-Formularul nr.4.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completaDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006.Ofertantii vor prezenta Formularul 4 conform modelului din Sectiunea IV ?modele de formulare-Formularul nr.5.Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completaDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 doar lit.a, c^ 1 si ddin OUG nr.34/2006)Ofertantii vor prezenta Formularul 5 conform modelului din Sectiunea IV ? Formulare si modele-Formularul nr. 17Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta se va completa in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr.314/12.10.2010- Formular nr.14Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator trebuie sa completeze Declaratia privind conflictul de interese pentru ofertant/candidat/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator conform Formular nr.14 din Sectiunea IV ?modele de formularePersoane cu functie de decizie: - Lipa Elisabeta: Presedinte Clubul Sportiv Dinamo-Grigore Liliana: Contabil sef Clubul Sportiv Dinamo-Grandori Georgeta: Consilier juridicClubul Sportiv Dinamo-Bunghiuz Florin ? Nicolae: Imp. Sef Grup Achizitii Publice-Negrila Mihai: Sef Serviciu Achizitii Publice-Branzoi Silviu Alionte: Sef birou Norme de Echipare si Hranire Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: -pentru persoane juridice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (codul CAEN).NOTA: Certificatul constatator va fi prezentat in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avandmentiunea ?conform cu originalul?.Dupa aprobarea Raportului procedurii de catre ordonatorul de credite, reprezentantii compartimentului specializat in domeniul achizitiilor publice din cadrul autoritatii contractante vor solicita ofertantului situat pe primul loc sa prezinte, in termen de 2 zile lucratoare, Certificatul contatator emis de ORC in copie legalizata sau in original. Dupa prezentarea certificatului se vor transmite catre toti ofertantii comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica in conformitate cu prevederile art.206 alin (1) din OUG nr.34/2006.-pentru persoane juridice straine: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in Caietul de sarcini.Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta.Documentele trebuie sa fie prezentate in traducere autorizata in limba romana.-pentru persoane fizice: Se solicita documentul de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.-Operatorii economici - producatori trebuie sa faca dovada ca au licenta de fabricatie pentru atestarea dreptului de a desfasura activitati in domeniul productiei de produse alimentare care fac obiectul prezentei achizitii(licenta de fabricatie in cazul producatorilor);
-Operatorii economici - distribuitori trebuie sa prezinte o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca produsele sunt fabricate de catre un operator economic care indeplineste cerintele legale referitoare la desfasurarea de activitati in domeniul productiei de produse alimentare care fac obiectul prezentei achizitii(in cazul distribuitorilor).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti sispecializarea acestoraIn cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de asubcontracta parte / parti din contract, se va completa Formularul nr. 8 ? Declaratie privind lista subcontractantilor si partea / partile din contract care sunt indeplinite de acestia., Mostre?Operatorul economic va prezenta, in mod obligatoriu, pana la data limita de depunere a ofertelor, mostre pentru fiecare lot ofertat, insotite de buletin de analiza emis de un laborator de analize neutru, autorizat., Autorizatii sanitar-veterinare pentru mijloace de transport, certificate sanitar veterinare de transport pentru produse de origine animala si alte marfuri supuse controlului sanitar-veterinar, conform art.18 din O.G. nr.42 din 29.01.2004 cu modificarile ulterioare. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au implementat si mentin o procedura sau proceduri permanente bazate pe principiile HACCP, conform prevederilor HG 924/2005.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul Directiei Generale Logistice din strada Eforie nr.3, sector 5, Bucuresti
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2012 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer