Achizitie publica - acord cadru furnizare carne de porc si carne de pui pentru locatiile Bucuresti si Brasov
Detaliu pentru invitatia numarul 322070
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322070/19.03.2012
Denumire contract: acord cadru furnizare carne de porc si carne de pui pentru locatiile Bucurestisi Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialClubul Sportiv Dinamo BucurestiCod fiscal: 4266340, Adresa: Soseaua Stefan cel Mare 7-9, sector 2, Bucuresti, Telefon: 021.2104735, Fax: 021.2104735
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Eforie nr.3, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050036, telefon: +40 213037080, fax: +40 213156468, persoana de contact: Burlacu Daniela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Eforie nr.3, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050036, telefon: +40 213037080, fax: +40 213156468
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: acord cadru furnizare carne de porc si carne de pui pentru locatiile Bucurestisi Brasov
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru furnizare carne de porc si carne de pui pentru locatiile Bucuresti si Brasov
II.1.6) CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 269, 050 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.pt. part.totala 4.037 lei din care: lot1-273lei, lot2-756lei, lot3-242lei, lot4-54lei, lot5-315lei, lot6-263lei, lot7-878lei, lot8-315lei, lot9-78lei, lot10-189lei, lot11-86lei, lot12?20lei, lot13-113lei, lot14-78lei, lot15-293lei, lot16-84lei.Per.de valab.a gar.de part.75 zile de la data primirii ofert.Modul de constit.: prin virament bancar, in cont RO84TREZ7025005XXX000177Trezorerie Sector 2, Buc, cod Fiscal 4266340 sau prin instr.de gar.emis in cond.legii de o soc. banc.ori de o soc.de asig, care se prez. in orig. Form.nr.11.sau prin dep.in numer.la casieria Club Sportiv Dinamo.Pentru demonstr.incadr. IMM, ofert. va prez.in mod oblig.decl.pe propria rasp.a reprez./reprez.legal/legali al/ai intr.interesate privind incadr. in categ.IMM. Decl.pe propria rasp. priv. incad in categ. IMM va fi complet. cf. model din Anexa nr.1 din Legea 346/2004 cu modif. ult.si va fi prez.in orig.In cazul emiterii de catre CNSC a deciz. prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contr. va retine contestatarului din garant.de part. sume astfel cum se prevede la art.278^1 alin (1)din OUG nr.34/2006.In cazul unei asocieri, garant. de part. va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii, iar in acest caz, toti membr. asocierii au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere cf. Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a dem. incadr. in categ. IMM.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categ. IMM nu se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadr. in mod individual in categoria IMM, atunci asociererea va beneficia dereducerea cu 50%prev. de Legea nr.346/2004. Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor de dovada constit. garant. pt.part. vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor si returnate nedeschise, de catre comisia de evaluare.Elib. garant. de part. se va face in cf. cu prev. art.88 din HG.nr.925/2006.
Garantie de buna executie
Garant. de buna exec. este 5% din val.contr. subsecv.fara TVA.Se constit.in max.5 zile lucr.de la data semnarii contr. de catre ambele parti, printr-uninstr. de garant.emis in cond.legii, de o soc. banc. sau de o soc.de asig.(Form.12)sau in cazul in care val.garant.de buna exec. este redusa ca val., se accepta const. acesteia prin dep.la casierie in numerar(Cf. prev.art.90, alin.(1), (2) din H.G.R. nr.925/2006).In cazul IMM, se va prez.decl. pe propria rasp. a reprez./reprez.legal/legali al/ai intr. interes. privind incadr.in categ.IMM, ce fi complet.cf. model.din Anexa 1 dinLegea 346/2004 cu modif. ult. si va fi prezent.in orig.In cazul unei asocieri, garant. de buna exec. va fi emisa in numele si pentru Liderul Asoc., iar in acest caz, toti membrii asoc. au oblig. de a dep. o Decl. pe prop. rasp, cf. Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a dem. incadr. in categ. IMM.Daca toti asociatii se incadr. in mod individ. in categ. IMM, atunci asoc. va benef. dereduc. cu 50% cf.Legii 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
-Operatorii economici - distribuitori trebuie sa prezinte o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca produsele sunt fabricate de catre un operator economic care indeplineste cerintele legale referitoare la desfasurarea de activitati in domeniul productiei de produse alimentare care fac obiectul prezentei achizitii(in cazul distribuitorilor).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti sispecializarea acestoraIn cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de asubcontracta parte / parti din contract, se va completa Formularul nr. 8 ? Declaratie privind lista subcontractantilor si partea / partile din contract care sunt indeplinite de acestia., Mostre?Operatorul economic va prezenta, in mod obligatoriu, pana la data limita de depunere a ofertelor, mostre pentru fiecare lot ofertat, insotite de buletin de analiza emis de un laborator de analize neutru, autorizat., Autorizatii sanitar-veterinare pentru mijloace de transport, certificate sanitar veterinare de transport pentru produse de origine animala si alte marfuri supuse controlului sanitar-veterinar, conform art.18 din O.G. nr.42 din 29.01.2004 cu modificarile ulterioare. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au implementat si mentin o procedura sau proceduri permanente bazate pe principiile HACCP, conform prevederilor HG 924/2005.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul Directiei Generale Logistice din strada Eforie nr.3, sector 5, Bucuresti
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2012 14:14