Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru furnizare carne pasare


Detaliu pentru invitatia numarul 332846
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Giurgiu
Numar invitatie: 332846/31.07.2012
Denumire contract: Acord cadru furnizare carne pasare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta GiurgiuCod fiscal: RO13476015, Adresa: Giurgiu, sos Balanoaiei nr. 12A, Giurgiu, Telefon: 0246/215091, Fax: 0246/215091
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare carne pasare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de pulpe de pui minim 12000 - maxim 15000 kg
II.1.6) CPV: 15112000-6 - Carne de pasare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 93, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 1860, 00 lei. Garantia de participare va avea o valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Cont garantii Penitenciarul Giurgiu RO85TREZ3215005XXX000113 deschis la Trezoreria Giurgiu.orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatea bancara ori de o societate de asigurari, inoriginal, in cuantumul si pentru perioada prevazutecare se va transmite in plic pe adresa Penitenciarului Giurgiu pana cel tarziu pe data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. (formularul D)-prin virament bancar (Ordin de plata) in contul de garantii al Penitenciarului Giurgiu (RO85TREZ3215005XXX000113) deschis la Trezoreria Giurgiu.In cazul in care optati pentru depunerea garantiei prin OP va rog atentie la completarea corecta a ordinului de plata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea - prezentare formular ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - prezentare formular BDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - prezentare formular ECertificat de participare la licitatii cu oferta independenta - prezentare formular FPersoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea, si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director P.Giurgiu Muscalu Florentin, Director ec-administrativ P.Giurgiu Zmeu Claudia, Sef serviciu logistica P.Giurgiu Dimiean Florin, consilier juridic P Giurgiu Stanica Florinel, resp. viza CFPP P. Giurgiu Giuca Vladut, Agent achizitor P Giurgiu Oprica Veronica, Responsabil AFV Cristescu Nadia, Director ANP Marian Stancovici, Director DEA ANP Serban Ioana, Sef serv planificare bugetara ANP Cristache Radu.Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contactatante necesar finalizarii contactelor de achizitie publica sunt: Director ANP Marian Stancovici, Director DEA ANP Serban Ioana, Sef serv planificare bugetara ANP Cristache Radu. Copie Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - informatii generale
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAPsau sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2012 10:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer